Tämä on Vantaan yleistä arkea, kun on otettu vastaan haittamaahanmuuttoa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011305300.html
Tervetuloa Vantaalle, Suomen turvattomimpaan kaupunkiin
5
230
Vastaukset
- Anonyymi
Persu olisit itse lukenut artikkelin, enemmistö haastateltavista ei valittanut, taisi siinä yksi Persu sanoa muuttavansa pois, jos kun Purra palauttaa leikatut korvaukset takaisin, näillä rahoilla ei minnekään muuteta.
- Anonyymi
Myötäelävät, kuten sinä itsekin, kuulutte tietty niihin hyvin ruskettuneisiin versioihin alueella joiden on vaan sopeuduttava omienne joukkoon. Minä olen asunut vuosikymmeniä Havukoskella. Minä tiedän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myötäelävät, kuten sinä itsekin, kuulutte tietty niihin hyvin ruskettuneisiin versioihin alueella joiden on vaan sopeuduttava omienne joukkoon. Minä olen asunut vuosikymmeniä Havukoskella. Minä tiedän.
Joo, ihan samaa mieltä Haviksessa asuneena. 90-luvulla oli vielä jotenkin rauhallista kun alettiin vasta lapata somaleita Suomeen mutta joka vuosikymmen on tuonut samaa shittiä lisää. Siinä mielessä olen Kokoomuksen kanssa samaa mieltä, että näiltä loisijoilta kaikki edut pois ja töihin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ihan samaa mieltä Haviksessa asuneena. 90-luvulla oli vielä jotenkin rauhallista kun alettiin vasta lapata somaleita Suomeen mutta joka vuosikymmen on tuonut samaa shittiä lisää. Siinä mielessä olen Kokoomuksen kanssa samaa mieltä, että näiltä loisijoilta kaikki edut pois ja töihin !
Mina eie haluua toita saada raha a kela!
T Madmullah Assmud
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt485087Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.642870Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2701318Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721113Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391104Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611075- 1281048
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok721014- 142954
- 49904