Pitäisikö Kiinan, Venäjän ja Pakistanin liittouman tehdä ennaltaehkäiseviä iskuja maaperälleen ennen kuin on liian myöhäistä..?
Olen tuohon alle tapani mukaan raivannut runsaasti tilaa arvoisille arvailuillenne.
Onko Yhdysvallat uhka koko maailman turvallisuudelle..?
12
223
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti on jos tuo horoskooppi jatkaa johdossa.
- Anonyymi
"...ennaltaehkäiseviä iskuja maaperälleen..."
Kyllä pitäisi.
Voisivat kaikki räjäyttää itsensä ennaltaehkäisevästi.
Seuraava kysymys. - Anonyymi
Selvästi viimeisen valossa ei ole, ja Viki taitaa nyt sitten pierrä verta kun onkin kaiketi tulitauko päällä.
Peace through superior firepower.
Venäjä ei siihen pysty. - Anonyymi
Itse näkisin aseteollisuuden ja niiden miljönäärit uhkana maailmalle kaikkialla maailmassa.
- Anonyymi
Ja mitä suositat ratkaisuksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä suositat ratkaisuksi?
Valitettavasti mitään ei ole tehtävissä kuin yksilötasolla kieltäytyä sotimasta ja valmistamasta aseita. Tämä on täysin mahdotonta koska on luotu ovela järjestelmä jossa hyväluontoisten täytyy ansaita rahaa jotta voi elää asunnossa ja saada ruokaa. Aseteollisuus on hyvä työllistäjä ja päättäjät tietenkin ajattelevat vain rahapuolta. Lisäksi kun käyt töissä niin verorahoista menee automaattisesti rahaa sotahulluille eikä siitä voi kieltäytyä. Suo siellä vetelä täällä. Psykiatrit eivät näe militaristeissa mitään mielenterveydellistä ongelmaa koska tarvitsevat itselleen puolustajia. Todellisuudessahan se on aika iso mielenterveyshäiriö jos ampuu tykeillä muita ihmisiä.
- Anonyymi
Olisin mielihyvin vastannut Sinulle siinä Sinun raivona raivaamassasi tilassa, mutta en löytänyt sitä mistään?
Siispä olen pakotettu kysymään täällä palstanpitäjän luovuttamassa tilassa; missä se sinun raivaamasi tila sijaitsee?- Anonyymi
Se tyhjä tilahan on, pysyvästi, Vikin korvien välissä.
- Anonyymi
Uskonkumppaninsa tekivät jo iskun NY pilvenpiirtäjiin. Seurauksena meno Afganistaniin .
- Anonyymi
Nyt vaan jäädään odottelemaan saako Krasnov valerauhansa ansiosta Nobelinkin?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624479KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582687Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352537
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 391297