Tiedätkö sen nuivaakin nuivemman ihmistyypin

Anonyymi-ap

Jonka seurassa lounaasikin alkaa kummasti maistua paperilta. Suupielet venähtävät alaviistoon, ja toivot, että joku työtovereistasi tulee pian tauolle… hänellä kun on aina huono päivä.

14

797

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ainakaan pohdi tuollaista täällä. Samaa suosittelen sullekin.

• Anonyymi

Tämä on ikäväpalsta. Ikävän ihmisen pohdinta sopii tänne kuin nenä päähän 😊

• Anonyymi

Tiedättekö sellaisen ihmistyypin joka jauhaa itsestään ihan koko ajan? Ei koskaan sano toisista mitään hyvää? Tekee työt vähän sinnepäin?

• Anonyymi

Joo tuonkin ihmistyypin tunnistaa kyllä. On silti astetta miellyttävämpi kuin nuiva tyyppi 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tuonkin ihmistyypin tunnistaa kyllä. On silti astetta miellyttävämpi kuin nuiva tyyppi 😃

Kannattaa porukalla savustaa pois jos ei miellytä. Eikö niin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, kiusaaminen on väärin, mutta huonolla asenteella varustetun ihmisen lähellä on vaikea olla. Hän ei edes yritä olla ystävällinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, kiusaaminen on väärin, mutta huonolla asenteella varustetun ihmisen lähellä on vaikea olla. Hän ei edes yritä olla ystävällinen.

Ei mullekaan moni ole ystävällinen vaikka yrittäisi olla mukava. Joskus on hyvä täräyttää rumasti takaisin niin saa samalla mitalla!

• Anonyymi

Ei kannata märehtiä tuollaisia.

• Anonyymi

Kannattavuus on asia erikseen. Pohtimisen hyödyt voi laskea nekin.

• Anonyymi

Vaikuttaa siltä, että olet monen mielestä juuri tuollainen kuvaamasi tyyppi!

• Anonyymi

🥹

• Anonyymi

Itse tykkään syömisestä hiljaisuuden vallitessa. Olen introvertti, joten nautin ruokarauhasta. Silti voi muutaman sanan kohteliaasti vaihtaa ja olla ystävällinen toisille.

• Anonyymi

tommoset ei kestä mun säveltämistä yhtään. siks menee kivemmin kun en käy dinneräillä ym kutsuilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe