aivan käsittämätönt ihmistä eu päättäjissä suomea viedään pässiä narusta ja suomi köyhtyy köyhtyy ja on aivam rappiolla jo kun kaikki verot laitetaan muillle maille eikä itselle kuten muut maat tekevät.
eikö eu ole sitä kun kreikka ei aikanaan keränny veroha tarpeeksi kuten myös espanja ha italia niin eu tuli apuun ja antoi valtiollle rahaa että saa omak maan kansalaisille rahaa. kun eivät verottaneet tarpeeksi ettei kansa vihastu.
nyt kun suomi on verottanut kansalaisia ihan puhki ja loppu kaikki rahat pois mitä espanja ja kreikka ei tehnyt kansalaille.
suomi ei hae eikä saa mitään tukea vaikka rahat loppu, kreikka sai 800 miljardii aluks ja lisää myöhemmin eikå koskaan tarvi maksaa takaisin.
mitä tekee suolmi maksaa espanjalaisten sosiaaliturvaa ja italialaisten ilmalämpö pumput menikönlämpöpumppuijin 3 miljardii suomesta ja espanjaan memny niin paljon suomen vero rahaa että ei tarvi niidenn itse verotta enää niim ei osaa laskea kuin paljon
suomi ei saa eu:lta rajoille rahallista tukea,espanja saa mutta ei halua maksaa muille eu maille...
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197