Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Anonyymi-ap

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?

158

6674

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä sinä itse juuri teet?

• Anonyymi

Yritän tässä ruveta nukkumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän taisi viitata siihen, että aloituksessa syytät miestä siitä samasta, mihin itse syyllistyt aloituksessa.

Et taida olla kovin välkky.

- sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän taisi viitata siihen, että aloituksessa syytät miestä siitä samasta, mihin itse syyllistyt aloituksessa.

- sivusta

Et taida itse olla. Tietenkin tajusin mihin hän viittasi. Se oli mielestäni tyhmä kysymys siksi vastasin noin. Et ehkä ymmärrä sellaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- sivusta

No mutta onpahan sinullakin puuhaa esim aamuöisin kun käyt rageilemassa tälle ”todella” provoisoivalle äijälle👍

• Anonyymi

Ajattelen sinua lämmöllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta onpahan sinullakin puuhaa esim aamuöisin kun käyt rageilemassa tälle ”todella” provoisoivalle äijälle👍

Palstasetä ajattelee teitä mussukoita lämmöllä lämpimiä tunteita palstatädillekin. Ikävä palstatätiä.palstatätiii-ii. Missä luuraat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasetä ajattelee teitä mussukoita lämmöllä lämpimiä tunteita palstatädillekin. Ikävä palstatätiä.palstatätiii-ii. Missä luuraat?

Tässähän minä. Pullat on jo uunissa etkö haista pullan tuoksua kahvipannukin on ladattu tule tänne keittiöön jutteleen nih ej oo ikävä sinä olet niin herttainen mussukka palstasetäseni, että tekisi mieleni halatarutistaa oikein kunnolla onko halipulakiintiössä vajausta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytän juuri sauvaa...

• Anonyymi

Its a dirty job but someones gotta do it

• Anonyymi

Eli rasittava ukko. Josta tulee vanha äkänen jäärä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli rasittava ukko. Josta tulee vanha äkänen jäärä.

Just nii, ota joku sellane salskea crypto bro

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin otankin. En mä mitään jäärää tarvitse.

• Anonyymi

Meillä ei kyllä käytetä alkoholia ollenkaan.

• Anonyymi

Aaww, hugs and misses

• Anonyymi

Too bad she does not live,but then again who does?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo-o sellane bodattu koppalakkinen törröhuulinen top-homo bro

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä ei kyllä käytetä alkoholia ollenkaan.

Joo-ooh kannabiksella ja loppusuoralla juur, ku oon saamassa se murahtaa karhumaisella äänellä eritteelle haiseva pikkukikkeli anuksessani erite roiskuen"oon muuten apinarokko-positiivinen" olkaa varovaisia. Muistakaa kondomi! ... palstasetä "top,top pojjaat. Palstasetä on vetäny muutakiku rekee. Silti. Kossu piristää moraalia harvoin nautittuna"missä se palstatäti mussukka luuraa? Lämpöisiä ajatuksia teille kaikille mussukoille muistakaa dei, seta ja pride

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🥸🤣😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo-o sellane bodattu koppalakkinen törröhuulinen top-homo bro

Älä nyt mainosta itseäsi.

• Anonyymi

Mistähän syystä tuollaiset ajatukset hänestä?

Höllään aina vapaalla. En mieti ihmisten vikoja.
      Kohtaan jokaisen sellaisena kuin hän on.
      Viimeksi tänään ystäväni tyttären vapaa-ajalla.

On sulla kummalliset mietteet toisesta.

• Anonyymi

Täällä nyt jatkuvasti kysellään naisilta tämmöisiä. Ja kerrotaan kuinka pitää elää nii tuli vaan mieleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä nyt jatkuvasti kysellään naisilta tämmöisiä. Ja kerrotaan kuinka pitää elää nii tuli vaan mieleen.

Mikähän sua itseäsi kiinnostaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaus tuohon kysymykseen esim.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaus tuohon kysymykseen esim.

Jep. Höppänä. Mä ainaski osaan höllätä.
        Jospa sinäkin hölläät. Nyt koisimaan.
        Nuku hyvin 💛

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuku hyvin 💛

En ole ystäväsi tytär. 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ystäväsi tytär. 😳

No se nyt vielä puuttuisi 🙂 En niin olettanutkaan.
        Jatkat varmaan täällä palstalla ystäviesi kanssa.
        Hyviä juttutuokioita teille tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se nyt vielä puuttuisi 🙂 En niin olettanutkaan.
        Jatkat varmaan täällä palstalla ystäviesi kanssa.
        Hyviä juttutuokioita teille tänne.

Meen varmaan nukkuu. Kaikki tuntuu tuntavan mut. Vaikka halusin keskustella yleisesti. Miehet ei näköjään osaa vastata kysymyksiin syyttämättä jotenkin toista.

• Anonyymi

Sä olet kyllä aloittajaäijä todella whack job

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häntä varmaan kiinnostaa esim keskustelu_pakstan viestit yleisellä tasolla? Sivusta. Johan niitä ehdotuksia vilkaista, otti neuvoista kiinni tai ei, jos ymmärrät mitä tarkoitan🤘 -TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ystäväsi tytär. 😳

Onko sinulla aloittajaäijä ja monien monologien mies tämäntyyppisiä ajatuksia perhesuhteista? Kysymys on täysin retorinen🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häntä varmaan kiinnostaa esim keskustelu_pakstan viestit yleisellä tasolla? Sivusta. Johan niitä ehdotuksia vilkaista, otti neuvoista kiinni tai ei, jos ymmärrät mitä tarkoitan🤘 -TT

Mikäs Timo Turunen sinä oot. Niin mua kiinnostaa yleisesti osaako miehet vastata kysymykseen täällä.Ei näköjään kaikki hulluja en tunne ketään ja jokainen kirjoittaa kuin tutulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla aloittajaäijä ja monien monologien mies tämäntyyppisiä ajatuksia perhesuhteista? Kysymys on täysin retorinen🙄

Sitä sun pitää kysyy siltä mielikuvitus hippiäiseltä joka sun yhtä aivosolua liikuttaa ees taas. "Mies mies mies äijä äijä. " Oon nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä sun pitää kysyy siltä mielikuvitus hippiäiseltä joka sun yhtä aivosolua liikuttaa ees taas. "Mies mies mies äijä äijä. " Oon nainen.

Et sinä naiseksi muutu jankuttamalla näille jämille, jotka yrittää epätoivoisesti henkilöidä tiettyä naista näiden mokellusten taakse. Säälin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs Timo Turunen sinä oot. Niin mua kiinnostaa yleisesti osaako miehet vastata kysymykseen täällä.Ei näköjään kaikki hulluja en tunne ketään ja jokainen kirjoittaa kuin tutulle.

Oletko palstasetä kokeillut aikoihin agitoida näitä elämänkoululaisia sillä, että olet mies joka esittää kysymyksiä naisille? Se ei taida kerätä lantakuoriaisia läheskään yhtä paljon ja se kettoo jotain tämän saitin hegemoniasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko palstasetä kokeillut aikoihin agitoida näitä elämänkoululaisia sillä, että olet mies joka esittää kysymyksiä naisille? Se ei taida kerätä lantakuoriaisia läheskään yhtä paljon ja se kettoo jotain tämän saitin hegemoniasta

Ootko kokeillut lääkehoitoa/ pakkohoitoa vai ootko ihan menetetty tapaus harhoinesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hirveetä. Aivan kauheeta. Uhriutumistamee kokeilee onnees vaikka tonnenarsisti/narsismi-palstalle siellä ne muutkin uhriutujat kirjoittelee ei minkäänlaista käsitystä oikeista narsisteista, niistä, jotka lusii skatta tai niuvanniemessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuku hyvin 💛

Jebu pullo kossua ja lava kaljaa kyytipojaksi.

• Anonyymi

Mähän oon the Dude ja polttelen vaa

• Anonyymi

Höllään niiden seurassa joihin luotan

• Anonyymi

Se on hyvä periaate ❤️👍

• Anonyymi

Eli olet epäluuloinen? Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi luottaa naisiin?
        En ole aloittaja, mutta vitun ihmeellistä luottaa ihmisiin tuosta vain.

Epäluulolla pärjää koska sillä tavoin ei astu saappaillaan paskatussuun.

Ehkä sunkin kannattaa niin et tee niin paskoja valintoja miesten suhteen ja itke jälkikäteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En luota tähän naiseen ja liikkuu erikoisessa seurassa nykyisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi luottaa naisiin?

Ehkä sunkin kannattaa niin et tee niin paskoja valintoja miesten suhteen ja itke jälkikäteen.

Mä oon tehnyt loistavat valinnat. Eivät ole halveeraaneet kukaan koskaan naisia. Ja puhuneet noin lapsellisesti. Niin tuollaiset epäluuloiset jää ilman tussuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En luota tähän naiseen ja liikkuu erikoisessa seurassa nykyisin

Varmaan jossain mukavammassa seurassa vaikutat aika raskaalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan jossain mukavammassa seurassa vaikutat aika raskaalta.

Heh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh.

Musta itse kuulostat aika raskaalta, sellaiselta jolle pitää selitellä joka sana ja teko, vaikka ne ei edes liittyisi suhun millään tavalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musta itse kuulostat aika raskaalta, sellaiselta jolle pitää selitellä joka sana ja teko, vaikka ne ei edes liittyisi suhun millään tavalla

Et vttu osaa vastata tuntemattomalle kysymykseen. Etsimättä siitä vikoja. Kyllä ihanan positiivinen ja kiva mies siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi luottaa naisiin?

Hyvä kommentti tussutrarelle😉 sille ainoalle oikealle joka saaa a noh, haisevan elämän

• Anonyymi

Mitä se oikeastaan kuulu sulle

• Anonyymi

Niin tää on keskustelupalsta. Ei näihin tarvitse vastata. Tää oli yleisesti esitetty miehille kysymys. Sä et sinällään kiinnosta millään tavalla koska ees tunne sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tää on keskustelupalsta. Ei näihin tarvitse vastata. Tää oli yleisesti esitetty miehille kysymys. Sä et sinällään kiinnosta millään tavalla koska ees tunne sua.

Tällä metodillako tämä sinun show pyörii palstasetä, että esittelet täällä kysymyksiä riittävän tyhmille miehille? Minusta tämä tuohtumuksen kehrääminen on lähinnä kivuliaan näköinen farssi

• Anonyymi

Ei noi ADHD piripäät ikiliikkujan miehet osaa paikka sanan merkitystä. Saatu ymmärrä mitä rauhotun tarkottaa ja miten silloin käyttäydytään
      Sellon aina noi syyt taustalla jos ihminen ei osaa rauhoittua.
      Nimimerkillä on nähty noitta tollasia usempi
      Enkä halua nähdä lisää...
      Mulle mun rauha ja rauhoittuminen paljon tärkempää.
      Naiselta sivusta

• Anonyymi

Ehkä meillä eri käsitys ”hölläämisestä” kun välillä kattoo sun silmiä

• Anonyymi

Meillä on myös erikäsitys että tunnetaanko edes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä on myös erikäsitys että tunnetaanko edes.

Jooo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jooo

Sä et ole katsonut mua silmiin ikinä. Eli vastaatko kysymykseeni? Vai leikitäänkö että olen se nainen jota kiusaat täällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et ole katsonut mua silmiin ikinä. Eli vastaatko kysymykseeni? Vai leikitäänkö että olen se nainen jota kiusaat täällä?

Ne voi nähdä muualla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne voi nähdä muualla

No mua ei hirveästi kenenkään stalkkerin mielipide silmistäni kiinnosta. Eli jos sulla ei muuta sanottavaa ole niin en käytä huumeita en edes ole ikinä nähnyt huumeita. Pysy vaan omissa piireissäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mua ei hirveästi kenenkään stalkkerin mielipide silmistäni kiinnosta. Eli jos sulla ei muuta sanottavaa ole niin en käytä huumeita en edes ole ikinä nähnyt huumeita. Pysy vaan omissa piireissäsi.

Hei iha chill vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei iha chill vaan

Vedä vttu käteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vedä vttu käteen.

Voiks niin tehdä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei iha chill vaan

Minkä takia sinä joku ihme kolamies käyt diskuteeraamassa näihin palstaäijän monologeihin ja haluat ikäänkuin olla osallinen.., öö johonkin? Mitä lie elämän realiteetteja pakenet tähän fiktiotodellisuuteen? Luen rivien välistä psyk. katkeruutta jotain luonnollista henkilö kohtaan siellä irlissä. Muistatko vielä mikä se o?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä takia sinä joku ihme kolamies käyt diskuteeraamassa näihin palstaäijän monologeihin ja haluat ikäänkuin olla osallinen.., öö johonkin? Mitä lie elämän realiteetteja pakenet tähän fiktiotodellisuuteen? Luen rivien välistä psyk. katkeruutta jotain luonnollista henkilö kohtaan siellä irlissä. Muistatko vielä mikä se o?

Katkera pieni poika yritti tehdä täsmäiskun hih hih hii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen??? Et ole nainen, joku töhritty tuherrus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vedä vttu käteen.

Vedin yök😉sulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen??? Et ole nainen, joku töhritty tuherrus

Ei minulla ole tatuointeja missään. Meikkaan joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vedin yök😉sulle

No sehän kiva.

• Anonyymi

Huutonaurut jo nyt aloittajaäijä lukematta ensimmäistään kommenttia

• Anonyymi

En ole mies. Mutta osaatko vastata kysymykseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole mies. Mutta osaatko vastata kysymykseen?

Kyllähän olet. En vastaile muiden puolesta, itse olen oikeasti nainen jos se ei ole tullut taaveteille selväksi viä. Teetee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän olet. En vastaile muiden puolesta, itse olen oikeasti nainen jos se ei ole tullut taaveteille selväksi viä. Teetee

Millä ihmeen logiikkalla saat musta miehen? Mikä ihmeen TeeTee ei sano mitään mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä ihmeen logiikkalla saat musta miehen? Mikä ihmeen TeeTee ei sano mitään mulle.

Millä ihmeen logiikalla kukaan saisi sinusta naisia esittävästä käävästä tietyn naisen, se on tässä se kysymys nro uuno

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä ihmeen logiikalla kukaan saisi sinusta naisia esittävästä käävästä tietyn naisen, se on tässä se kysymys nro uuno

Niin varmaan moni tervejärkinen kun näkee minut huomaa että olen nainen.

• Anonyymi

Tässä lomalla ja ei kiirettä mihinkään. Parasta hölläystä on, kun tietyt ihmiset pysyvät kaukana. Tulen kaikkien kanssa toimeen, mutta ei minun tarvitse kaikista pitää. Eikä edes tarvitse selittää, että miksi. Ap on juuri sen kaltainen, että paras kun ignoraa täysin.

• Anonyymi

Jep eli ihmiset jotka kysyvät kysymyksiä ahdistaa. Sitten varmaan kannattaa muuttaa metsään ja kaivaa kolo ja mennä sinne. Mua ei kukaan reppana kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep eli ihmiset jotka kysyvät kysymyksiä ahdistaa. Sitten varmaan kannattaa muuttaa metsään ja kaivaa kolo ja mennä sinne. Mua ei kukaan reppana kiinnosta.

On kyllä just tälle roskasakille sopivaa viihdettä tämä sinun päälleliimattu taistelu itsesi kanssa, monologisetä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä just tälle roskasakille sopivaa viihdettä tämä sinun päälleliimattu taistelu itsesi kanssa, monologisetä

Sillä naisviha nääs tekee ihmisistä lähtökohtaisesti yksinkertaisen ja taantuneen. Mukavaa päivää kaikille. Osa2

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin edelleen et vastaa kysymykseen. Olen pahoillani että sinulla on tuollainen sairaus mutta se ei muuta minua mieheksi. Ja aloituksen kysymys ei muutu vaikka olisin mies. Sillä ei keskustelun kannalta olisi mitään väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä naisviha nääs tekee ihmisistä lähtökohtaisesti yksinkertaisen ja taantuneen. Mukavaa päivää kaikille. Osa2

Näköjään. Yksikään ei osaa ottaa huumorilla. En yhtään ihmettele miksi ei naisis kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näköjään. Yksikään ei osaa ottaa huumorilla. En yhtään ihmettele miksi ei naisis kiinnosta.

Aloituksessa ei ole mitään humoristista. Itse taidat kuitata kaiken huumorilla ja itsesi otat liian vakavasti. Paha kombo. Yleensä meinaa narsismia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksessa ei ole mitään humoristista. Itse taidat kuitata kaiken huumorilla ja itsesi otat liian vakavasti. Paha kombo. Yleensä meinaa narsismia.

Niin se on millä mielellä asioita ottaa. Jos rautakanki preesseessä kaikkeen suhtautuu ja vihamielisesti toki sen voi niinkin ottaa. Niin en kuoleman vakavasti suhtaudu keskustelupalstojen keskusteluihin. Ja jaksa haastaa riitaa. Vai narsismia selvä. Sovitaan sitten vaikka niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toikin kommentti kertoo enemmän sinusta kuin minusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toikin kommentti kertoo enemmän sinusta kuin minusta.

Aloituksen sävy on syyttävä ja alentava. Kiusaajien mielestä se on huumoria. Kiusaaminen ja härnääminen on eri asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksen sävy on syyttävä ja alentava. Kiusaajien mielestä se on huumoria. Kiusaaminen ja härnääminen on eri asioita.

No voi että. Että tuntemattoman kysymys on kiusaamista. Keskustele terapiassa siitä sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisiko syyttää tätä ns aloittajaa, eli palstaäijää henkistä pahoinpitelystä? Tai sitten lähteä lätkimään täältä palstalta. Vaikutat olevan tämä aapee ja monologiäijä itse, mutta malliksi kuitenkin tämä kommentti..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei tämä sinun teennäisen provosoiva aloitus for dummies kyllä miin hupaisa ollut, nämä tietyt kommentti kyllä on, aloittajaäijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin edelleen et vastaa kysymykseen. Olen pahoillani että sinulla on tuollainen sairaus mutta se ei muuta minua mieheksi. Ja aloituksen kysymys ei muutu vaikka olisin mies. Sillä ei keskustelun kannalta olisi mitään väliä.

Kyllä se ns sukupuolikysymys tuntuu olevan kaikki kaikessa näille pakkomielteisille henkisesti alikehittyneille, palstaäijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä jollekin tuuleen huuteleva räyhääjä täällä vuoroin ulisemassa tälle palstaäijälle eli jollekin muulle hänen oletusta narsismista ja vuoroin maanittelemassa ottamaan yhteyttä irl, henkilökohtaisesti puhelimeen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisiko syyttää tätä ns aloittajaa, eli palstaäijää henkistä pahoinpitelystä? Tai sitten lähteä lätkimään täältä palstalta. Vaikutat olevan tämä aapee ja monologiäijä itse, mutta malliksi kuitenkin tämä kommentti..

Menetkö nyt vttuun sönkäämästä sekopää jo. Monta kommenttia samaa sontaa. Kukaan voi keskustella yhtään mitään kun oot täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista miten kiusasit, älä pillitä kun saat takas, pian, vihdoin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaaminen toisten miesten kanssa on alentavaa joten kestät kaiken kiltisti

• Anonyymi

Olipa kerran eläin, joka sai nimen parapropalaehoplophorus.

• Anonyymi

Niin että sellaista sitten. Ja liittyy miten tähän?

• Anonyymi

Alkishuora jääny kiinni tekemisistään ja nyt harmittelee kun ei kelvannut miehelle.

Niiihhhhh mitäs läksit...

• Anonyymi

Ahaa joku tuttusi ilmeisesti. Minä en käytä alkoholia. Osaatko vastata aloitusen kysymykseen?

• Anonyymi

Haluatko elektio-ongelmista kärsivä pikkukalle kertoa lisää siitä, että mistä radiolähettimestä jyrsityissä hampaassasi keksit nämä stoorit? Tee tee tee

• Anonyymi

Mihin tämä nainen sinun päässäsi joka ikinen päivä ja eritoten yö läksee, sosiaalista mediaa tonkiva jauhojonne?

• Anonyymi

Ja oliko sinulla toimenkuvana bibolaarista populistista skeidaa tuottava kersa mielessä joku luonnollinen henkilö liitettäväksi tähän stooriin? Kerro toki

• Anonyymi

Mitä seuraavista substansseista käytät- pirikokaiinia, crackkokaiinia vai metkokaiinia ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä seuraavista substansseista käytät- pirikokaiinia, crackkokaiinia vai metkokaiinia ?

Monta alko- ja pirihuoraa ilmoittautuikin. Hienosti vedetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monta alko- ja pirihuoraa ilmoittautuikin. Hienosti vedetty.

Ei kyllä mummielestä, lähinnä yksi änkyttävä herjaaja joka päivystää palstaa päivät pitkät ja kiristelee hampaita kun saa vähänkään bäkkiin sitä samaa mitä itse tänne tuottaa päivät pitkät, eikä osaa lopettaa. SnaijaaKs?😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä mummielestä, lähinnä yksi änkyttävä herjaaja joka päivystää palstaa päivät pitkät ja kiristelee hampaita kun saa vähänkään bäkkiin sitä samaa mitä itse tänne tuottaa päivät pitkät, eikä osaa lopettaa. SnaijaaKs?😉

En ole mummeli muutenkaan päihteiden suurkuluttajat tai sellaiset ei kuulu tuttaviini.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa joku tuttusi ilmeisesti. Minä en käytä alkoholia. Osaatko vastata aloitusen kysymykseen?

Ai😉 mukautuja, ja aika ruma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh, ole ylpeä😉🙅‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko elektio-ongelmista kärsivä pikkukalle kertoa lisää siitä, että mistä radiolähettimestä jyrsityissä hampaassasi keksit nämä stoorit? Tee tee tee

Sinä varmaan sitten kerrot sukupuoli tauti miksi päätit alkaa jakaa 7 v seurustelu n jälkeen armain Mii Mii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä varmaan sitten kerrot sukupuoli tauti miksi päätit alkaa jakaa 7 v seurustelu n jälkeen armain Mii Mii

Ongelma johtui siitä että et ole viehättävä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai😉 mukautuja, ja aika ruma

Mä en kyllä ole ruma millään tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ongelma johtui siitä että et ole viehättävä

Ketäs te olette ja miten liitytte tähän ketjuun? Mulla ei ole kenenkään kanssa täältä 7 vuoden historiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh, ole ylpeä😉🙅‍♀️

Ai mistä gubbe- henkisen väkivallan harjoittamisesta? Olen mestari jos se on ansaittua. Empaatikko voi olla myös erittäin dark jos suututtaa ja jaksaa oikein tuumata, että minne koskisi eniten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai mistä gubbe- henkisen väkivallan harjoittamisesta? Olen mestari jos se on ansaittua. Empaatikko voi olla myös erittäin dark jos suututtaa ja jaksaa oikein tuumata, että minne koskisi eniten

Jatkan- toksiset ja muita alentamaan pyrkivät yksilöt katkeaa henkisesti ku vanha oksa. Joku korrelaatio tässä o

• Anonyymi

Tuu tänne katsomaan olenko😂

• Anonyymi

En taida näiden vastausten jälkeen tulla minnekään.

• Anonyymi

Kikottikiko

• Anonyymi

Blöröbööplöö jatkaa hän.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat

• Anonyymi

Sitä voi jokainen miettiä minkälainen on luonteeltaan. Tässäkin ketjussa aika monta jotka etsii vikoja toisesta vaikka ei edes tunne sen sijaan että vastaisi kysymykseen.

• Anonyymi

Missä sulla palstaorientoituneessa paralleelissa elävällä on ny se kysymysmerkki kun jututat tätä naisena esiintyvää äijää?

• Anonyymi

Palstasetä hihittää kossuhuuruiseen partaansa ja kattoo eezytopper mainosta telkkarista hik"baarf hik' vessa kutsuu...pikana rajansa se on peruss palstasetänkin sietokyvyllä kännissä ja krapulassa on hirveetä olla, kun palstatätikin luuraa jossain muualla

• Anonyymi

Aloittaja on paska ihminen, jonka ajatusmaailma on muiden syyllistäminen. En haluaisi olla tuollaisen kanssa missään tekemisissä.

• Anonyymi

Onneksi ei olla. Ei edes tunnetta. Kyllä minullekin olisi naisena 🚩 lippu jos mies jota kaipaisin ei osaa säädellä tunteitaan kertoa itsestään ja loukaantuu kysymyksistä. En tarvitse elämääni yhtään katkeraa naisvihamielistä jurruttajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi ei olla. Ei edes tunnetta. Kyllä minullekin olisi naisena 🚩 lippu jos mies jota kaipaisin ei osaa säädellä tunteitaan kertoa itsestään ja loukaantuu kysymyksistä. En tarvitse elämääni yhtään katkeraa naisvihamielistä jurruttajaa.

Minkähänlaisista kysymyksistä on kysymys?
        Se on jännä juttu että naisilta ei saa kysyä monenko miehen kanssa on maattu, mutta mieheltä saa kysellä ummet lammet suhteiden pituuksista yms.

Mieheltä pitää kysellä että on kokemusta ja ettei ole muiden naisten hylkimä "luuseri", mutta mies ei saa kysellä samaa naiselta siten että onko nainen joka koko kylän lortto ja luuseri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on jännä juttu että naisilta ei saa kysyä monenko miehen kanssa on maattu, mutta mieheltä saa kysellä ummet lammet suhteiden pituuksista yms.

Mieheltä pitää kysellä että on kokemusta ja ettei ole muiden naisten hylkimä "luuseri", mutta mies ei saa kysellä samaa naiselta siten että onko nainen joka koko kylän lortto ja luuseri.

Etkö osaa lukea aloitusta? Ei naisilta saa kysellä tuollaisia ja jos joku kysyy en vastaa. Tietenkin suhteessa noillakin vaikusta kertoo moraalista. En olisi ihmisen kanssa joka harrastanut paljon irtosuhteita koska ei sovi omaan moraaliini. Seksihän ei liittynyt kysymykseeni mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä luulen ettei sinusta tee luuseria seksittömyys vaan vihamielinen asenne. Minutkin haukutaan pskaksi ihmiseksi vaikka et edes tunne. Ei kukaan halua tuollaisen kanssa olla tekemisissä. Oikeastaan koko ensimmäinen kommenttisi vastasi aloituksen kysymykseen minkälainen olet luonteeltasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katkeraa ja naisvihamielistä on vain tämä sinun naista esittävän surkuhupaisan teatterin seuraaminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katkeraa ja naisvihamielistä on vain tämä sinun naista esittävän surkuhupaisan teatterin seuraaminen

Sepäs kiva että sinäkin pöllönsilmä saat jotain hupia. Et vissiin omista telkkaria tai elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepäs kiva että sinäkin pöllönsilmä saat jotain hupia. Et vissiin omista telkkaria tai elämää.

Minä tulkitsen kuule aloittajaäijä nämä sinun kellariteatterin seuraajat samalla kaavalla

• Anonyymi

Ilkkikseellä on yxexää ikävä

• Anonyymi

Mitenkä oli? Kuka mitä täh? Missä ja miten sekä milloin viimeksi?

• Anonyymi

Paraskin puhuja. Aloittaja tekee just sitä mistä toista solvaa.

• Anonyymi

Millähän tavalla? Perustelut ois kiva ylläri? Tämähän on kysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millähän tavalla? Perustelut ois kiva ylläri? Tämähän on kysymys.

Aloittaja pohtii muiden vikoja. Ja mikä pahinta, tekee sen vielä julkisesti keskustelufoorumilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja pohtii muiden vikoja. Ja mikä pahinta, tekee sen vielä julkisesti keskustelufoorumilla.

Muiden juu miestenmaaiman katsomusta yleisesti. Täällä tuntuu olevan prseelle ammuttuja karhuja. Osuin oikeaan. Kukaan ei todistanut väitettäni vääräksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu tämä on todellakin keskustelu foorumi. Kysymys on osoitettu yleisesti miehille liittyy luoteeseen. Ainut näköjään mitä osaatte tehdä on morkata aloittajaa. Mä olen iloinen nauravainen ihminen mä jaksa mitään märisijöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ei, menehän raportoimaan tästä palstaäijän vajaaälyisille suunnatusta provosta vaikka viranomaisille tms. Tämä spinnauksesi on järjenvastaista ja naurettavaa. Vaikuttaa kyllä toisaalta aloittajaäijän misogyynilannan kylvämiseltä😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muiden juu miestenmaaiman katsomusta yleisesti. Täällä tuntuu olevan prseelle ammuttuja karhuja. Osuin oikeaan. Kukaan ei todistanut väitettäni vääräksi.

Täällä aloittajaäijä ole mitään muuta ku passiivisagressiivisia häviäjiä etsimässä muka tärkeitäkin nyansseja. Terveisin TT

• Anonyymi

Olen nyt tehnyt analyysin pastan miehistä. Eivät osaa vastata kysymykseen. Syyttävät muita ja ovat herkkäsieluisia lumihiutaleita.

• Anonyymi

Minusta tähän elämänkouluteatteriisi osallistuu aloittajasetä myös epätoivoiset naisetkin

• Anonyymi

En mä ole vaivautunu pohtiin muiden vikoja vaan syitä niiden taustalla

• Anonyymi

Miksi? Onko oma elämäsi niin helppoa että riittää aika muiden ongelmiin?

• Anonyymi

Voi voi mitä sakkia taas täällä. Kyllä olette suurin osa Paholaisen käytössä ja Hänen aivopesemiä. Kamalaa kielenkäyttöä. Mitä iloa saatte tästä kaikesta? Miettikää yön hiljaisuudessa kuinka kauas olette poikenneet oikeasta rakkauden tiestä vääryyden pelottaville poluille. Samalla voitte pohtiia entä jos tämä olisi elämänne viimeinen yö missä kuolematon sielunne heräisi? Taivaassa vai helvetissä? Ja siis kunnolla pohtikaa. Ei heti lavan täydeltä mitään p*skaa vaan rehellistä aitoa itseensä menemistä. Hyvää yötä

• Anonyymi

Olen jonkin verran hukannut tuota löysäämisen määrää. Sitä pitäisi saada lisättyä ja tokihan se joskus viikonloppuisin jopa tuntuu onnistuvan maisemavaihdolla. Ei ainakaan tunnu haulisuihkun saaneelta, näytänkö sitten? En mieti muiden vikoja. Tuntuu, että silloin asettuisi toisen yläpuolelle, ei sovi.

• Anonyymi

Onhan täällä joku ihan tavallinekin ihminen näköjään joukossa.

• Anonyymi

Olen tietoinen omista vioistani. Sillähän se muissakin jaksaa kiinnostaa. Kaikkinainen puutteellisuus.

• Anonyymi

Mä nyt en varsinaisesti kysynyt vioista. Vaan osaako ihminen rentoutua vai onko koko ajan kireä.

• Anonyymi

En ole menettänyt toivoani ihmiskunnan suhteen niin kuin he jotka katsoo huvittuneena kanssa ihmisten sekoilua.

• Anonyymi

Nyt kyllä aika tiheetä settiä heitetty kun oon ollut päivän pois

• Anonyymi

Joka ikinen päivähän sinä aloittajaäijä aktivoit näitä surkuhupaisia jonnin joutavia ”keskusteluita”näille elämänkoululaisille päiviteltäväksi. Tee tee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka ikinen päivähän sinä aloittajaäijä aktivoit näitä surkuhupaisia jonnin joutavia ”keskusteluita”näille elämänkoululaisille päiviteltäväksi. Tee tee

Sulla on varmaan jonkunlainen peili siellä multipostausperseenreiässäsi? Mitä, jos tuijottaisit sitä muutaman tunnin ja miettisit, että kukahan tänne kirjoittelee kaiken aikaa muita herjaavia ”äijä, gubbe”- yms. skitsoja hevonpaskaviestejä, että oikein ihmettelen, onko täällä ylläpitoa lainkaan?!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Itse sinä olet niin itsekäs

• Anonyymi

Olen vai kiva tietää sekin.

• Anonyymi

Noo en osaa selvinpäin ainakaan Ainahan olen päässyt kuin koira veräjästä joka ikisestä mokasta ja tahallisesta satuttamisesta. Kovenen joka kerran jälkeen vielä tunnottomaksi.

• Anonyymi

En sun seurassa

• Anonyymi

Kiusaajat ja tönijät ikuisesti velkaa ja heidän lapset tapettava ja heissä sitä vikaa vasta on ollut

• Anonyymi

Ota selville

• Anonyymi

En ehkä sillä tavalla kuin sinä ajattelet asiaa. Mulla pitää olla koko ajan jotain hommaa ja haastetta, muuten turhaudun ja tylsistyn.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      3594
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1713
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1621
    4. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      34
      1607
    5. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1449
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1404
    7. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      161
      1322
    8. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1283
    9. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      125
      1085
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1005
    Aihe