Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
50
1315
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mitä sinä itse juuri teet?
- AnonyymiUUSI
Yritän tässä ruveta nukkumaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yritän tässä ruveta nukkumaan.
Hän taisi viitata siihen, että aloituksessa syytät miestä siitä samasta, mihin itse syyllistyt aloituksessa.
Et taida olla kovin välkky.
- sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän taisi viitata siihen, että aloituksessa syytät miestä siitä samasta, mihin itse syyllistyt aloituksessa.
- sivustaEt taida itse olla. Tietenkin tajusin mihin hän viittasi. Se oli mielestäni tyhmä kysymys siksi vastasin noin. Et ehkä ymmärrä sellaista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
- sivustaNo mutta onpahan sinullakin puuhaa esim aamuöisin kun käyt rageilemassa tälle ”todella” provoisoivalle äijälle👍
- AnonyymiUUSI
Its a dirty job but someones gotta do it
- AnonyymiUUSI
Eli rasittava ukko. Josta tulee vanha äkänen jäärä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli rasittava ukko. Josta tulee vanha äkänen jäärä.
Just nii, ota joku sellane salskea crypto bro
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just nii, ota joku sellane salskea crypto bro
Niin otankin. En mä mitään jäärää tarvitse.
- AnonyymiUUSI
Meillä ei kyllä käytetä alkoholia ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
Aaww, hugs and misses
- AnonyymiUUSI
Mistähän syystä tuollaiset ajatukset hänestä?
Höllään aina vapaalla. En mieti ihmisten vikoja.
Kohtaan jokaisen sellaisena kuin hän on.
Viimeksi tänään ystäväni tyttären vapaa-ajalla.
On sulla kummalliset mietteet toisesta.- AnonyymiUUSI
Täällä nyt jatkuvasti kysellään naisilta tämmöisiä. Ja kerrotaan kuinka pitää elää nii tuli vaan mieleen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä nyt jatkuvasti kysellään naisilta tämmöisiä. Ja kerrotaan kuinka pitää elää nii tuli vaan mieleen.
Mikähän sua itseäsi kiinnostaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vastaus tuohon kysymykseen esim.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vastaus tuohon kysymykseen esim.
Jep. Höppänä. Mä ainaski osaan höllätä.
Jospa sinäkin hölläät. Nyt koisimaan.
Nuku hyvin 💛 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Höppänä. Mä ainaski osaan höllätä.
Jospa sinäkin hölläät. Nyt koisimaan.
Nuku hyvin 💛En ole ystäväsi tytär. 😳
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole ystäväsi tytär. 😳
No se nyt vielä puuttuisi 🙂 En niin olettanutkaan.
Jatkat varmaan täällä palstalla ystäviesi kanssa.
Hyviä juttutuokioita teille tänne. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No se nyt vielä puuttuisi 🙂 En niin olettanutkaan.
Jatkat varmaan täällä palstalla ystäviesi kanssa.
Hyviä juttutuokioita teille tänne.Meen varmaan nukkuu. Kaikki tuntuu tuntavan mut. Vaikka halusin keskustella yleisesti. Miehet ei näköjään osaa vastata kysymyksiin syyttämättä jotenkin toista.
- AnonyymiUUSI
Sä olet kyllä aloittajaäijä todella whack job
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Häntä varmaan kiinnostaa esim keskustelu_pakstan viestit yleisellä tasolla? Sivusta. Johan niitä ehdotuksia vilkaista, otti neuvoista kiinni tai ei, jos ymmärrät mitä tarkoitan🤘 -TT
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole ystäväsi tytär. 😳
Onko sinulla aloittajaäijä ja monien monologien mies tämäntyyppisiä ajatuksia perhesuhteista? Kysymys on täysin retorinen🙄
- AnonyymiUUSI
Mähän oon the Dude ja polttelen vaa
- AnonyymiUUSI
Höllään niiden seurassa joihin luotan
- AnonyymiUUSI
Se on hyvä periaate ❤️👍
- AnonyymiUUSI
Eli olet epäluuloinen? Miksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi luottaa naisiin?
En ole aloittaja, mutta vitun ihmeellistä luottaa ihmisiin tuosta vain.
Epäluulolla pärjää koska sillä tavoin ei astu saappaillaan paskatussuun.
Ehkä sunkin kannattaa niin et tee niin paskoja valintoja miesten suhteen ja itke jälkikäteen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En luota tähän naiseen ja liikkuu erikoisessa seurassa nykyisin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi luottaa naisiin?
En ole aloittaja, mutta vitun ihmeellistä luottaa ihmisiin tuosta vain.
Epäluulolla pärjää koska sillä tavoin ei astu saappaillaan paskatussuun.
Ehkä sunkin kannattaa niin et tee niin paskoja valintoja miesten suhteen ja itke jälkikäteen.Mä oon tehnyt loistavat valinnat. Eivät ole halveeraaneet kukaan koskaan naisia. Ja puhuneet noin lapsellisesti. Niin tuollaiset epäluuloiset jää ilman tussuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En luota tähän naiseen ja liikkuu erikoisessa seurassa nykyisin
Varmaan jossain mukavammassa seurassa vaikutat aika raskaalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan jossain mukavammassa seurassa vaikutat aika raskaalta.
Heh.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heh.
Musta itse kuulostat aika raskaalta, sellaiselta jolle pitää selitellä joka sana ja teko, vaikka ne ei edes liittyisi suhun millään tavalla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Musta itse kuulostat aika raskaalta, sellaiselta jolle pitää selitellä joka sana ja teko, vaikka ne ei edes liittyisi suhun millään tavalla
Et vttu osaa vastata tuntemattomalle kysymykseen. Etsimättä siitä vikoja. Kyllä ihanan positiivinen ja kiva mies siellä.
- AnonyymiUUSI
Mitä se oikeastaan kuulu sulle
- AnonyymiUUSI
Niin tää on keskustelupalsta. Ei näihin tarvitse vastata. Tää oli yleisesti esitetty miehille kysymys. Sä et sinällään kiinnosta millään tavalla koska ees tunne sua.
- AnonyymiUUSI
Ei noi ADHD piripäät ikiliikkujan miehet osaa paikka sanan merkitystä. Saatu ymmärrä mitä rauhotun tarkottaa ja miten silloin käyttäydytään
Sellon aina noi syyt taustalla jos ihminen ei osaa rauhoittua.
Nimimerkillä on nähty noitta tollasia usempi
Enkä halua nähdä lisää...
Mulle mun rauha ja rauhoittuminen paljon tärkempää.
Naiselta sivusta - AnonyymiUUSI
Ehkä meillä eri käsitys ”hölläämisestä” kun välillä kattoo sun silmiä
- AnonyymiUUSI
Meillä on myös erikäsitys että tunnetaanko edes.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on myös erikäsitys että tunnetaanko edes.
Jooo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jooo
Sä et ole katsonut mua silmiin ikinä. Eli vastaatko kysymykseeni? Vai leikitäänkö että olen se nainen jota kiusaat täällä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä et ole katsonut mua silmiin ikinä. Eli vastaatko kysymykseeni? Vai leikitäänkö että olen se nainen jota kiusaat täällä?
Ne voi nähdä muualla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne voi nähdä muualla
No mua ei hirveästi kenenkään stalkkerin mielipide silmistäni kiinnosta. Eli jos sulla ei muuta sanottavaa ole niin en käytä huumeita en edes ole ikinä nähnyt huumeita. Pysy vaan omissa piireissäsi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mua ei hirveästi kenenkään stalkkerin mielipide silmistäni kiinnosta. Eli jos sulla ei muuta sanottavaa ole niin en käytä huumeita en edes ole ikinä nähnyt huumeita. Pysy vaan omissa piireissäsi.
Hei iha chill vaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hei iha chill vaan
Vedä vttu käteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vedä vttu käteen.
Voiks niin tehdä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hei iha chill vaan
Minkä takia sinä joku ihme kolamies käyt diskuteeraamassa näihin palstaäijän monologeihin ja haluat ikäänkuin olla osallinen.., öö johonkin? Mitä lie elämän realiteetteja pakenet tähän fiktiotodellisuuteen? Luen rivien välistä psyk. katkeruutta jotain luonnollista henkilö kohtaan siellä irlissä. Muistatko vielä mikä se o?
- AnonyymiUUSI
Huutonaurut jo nyt aloittajaäijä lukematta ensimmäistään kommenttia
- AnonyymiUUSI
Tässä lomalla ja ei kiirettä mihinkään. Parasta hölläystä on, kun tietyt ihmiset pysyvät kaukana. Tulen kaikkien kanssa toimeen, mutta ei minun tarvitse kaikista pitää. Eikä edes tarvitse selittää, että miksi. Ap on juuri sen kaltainen, että paras kun ignoraa täysin.
- AnonyymiUUSI
Olipa kerran eläin, joka sai nimen parapropalaehoplophorus.
- AnonyymiUUSI
Alkishuora jääny kiinni tekemisistään ja nyt harmittelee kun ei kelvannut miehelle.
Niiihhhhh mitäs läksit...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241