Trumpistahan persujen Halla-aho sanoi, että Trumpin valinta on parasta mitä länsimaille on pitkiin aikoihin tapahtunut ja Laura Huhtasaari ehdotti Trumpille Nobelin rauhanpalkintoa.
"Rauhantekijäksi julistautunut Trump ottaa iskuilla riskin. Lähi-idän tilanteen kärjistyminen voi johtaa kehitykseen, jota Yhdysvaltojen on vaikea ohjata. Samalla Yhdysvallat voi sotkeutua sotaan Lähi-idässä, vaikka juuri sitä Trump ja hänen kannattajansa ovat halunneet välttää."
https://yle.fi/a/74-20168949
USA:n persu riehuu
2
71
Vastaukset
- Anonyymi
Persut nyt myöntäisivät rauhanpalkinnon vaikka Netanjahulle.Se on muuten jännä että Israel on lakien yläpuolella.Sotarikoksetkin sallitaan,koska jos Israelia arvostelee niin on juutalaisvastainen tai "terroristien tukija".Samaan aikaan israelilaiset öykkäröivät lomalla esim.Vietnamissa,Thaimaassa tai Italiassa ja haukkuvat paikallisia ja kehuvat olevansa 'Jumalan valittu kansa' ja muiden yläpuolella.Israelissa sylkevät jopa kristittyjä naamalle.Auta armias jos muslimit käyttäytyisivät samoin.Todelliset juutalaiset eivät hyväksy esim.palestiinalaisten kansanmurhaa.Siinä missä Suomessa oikeisto ei tajua missä mennään niin maailmalla oikeat uskovaiset niin juutalaiset,kristityt kun muslimit jopa ateistit ovat yhdessä rauhan asialla.Ikävä kyllä oikeistolaisten Jumala on raha.Persut varsinkin näkevät ihmiset mieluummin vihaamassa toisiaan kun sovussa.En enää usko poliitikkoihin enkä kansainvälisiin lakeihin.Kaikki näyttää olevan ostettavissa.
- Anonyymi
ei kai nyt kukaan idiootti sano että devalvoidaan ennen devalvointia , sehän menee mönkään . pearl harbor ei olisi onnistunut jos japani olisi sanonut voimme hyökätä 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197