Kaksi typäkkää tytyä...

Anonyymi-ap

Tulemme ensi viikonlopuksi sinne Ähtäriin.
Antakaa vinkkejä bilemestoista siellä.
Ja missä voisi tavata miehiä...

24

739

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan täällä yksi räkälä keskustassa. Ja kylä täynnä äidin peräkamaripoikia. 😂😂😂

• Anonyymi

Kyllä ne kuumat 30v mammanpojatkin käy.

• Anonyymi

Hopeaharjussa on miehet viriiliä aivo toiminnaltaan

• Anonyymi

Minä olen Mesikämmenessä, olen varannut sieltä huoneen, vietetään kuuma yö.

• Anonyymi

Oottepa epätoivoisia..

• Anonyymi

Joo älä vain sekaannu näihin muutamaan mamman tissipoikaan. Voit yöllä yllättyä kun lähes 30v poijanklopit asuvat kotonaan.

• Anonyymi

Yleensä nämä, itseään näpäköipsi typyiksi kutsuvat, ovat +50v hyllyviä siiderivalaita...mutta kyllä ne mulle kelpaa. Takaapäin menee mukavasti kun on rehevä kohde mihin tähtään isolla...

• Anonyymi

Just niin pari lonkeroo ja menoks😘

• Anonyymi

Veitikka voi kutista jonkin aikaa ennenkuin antibiootit puree.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veitikka voi kutista jonkin aikaa ennenkuin antibiootit puree.

Ei kutina haittaa. Pelkään että tippuu "mansikka" pönttöön kun käyn vessassa ja ravistan.

• Anonyymi

yleensä olen töissä, iltaisin kotona, tällä hetkellä kesälomalla, soita ensin ennen tapaamista, kiitos

• Anonyymi

äx klubi

• Anonyymi

Siellä esiintyy hyviä bändejä, netistä näkee esiintyjät ja bilepäivät. Sinne kannattaa mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä esiintyy hyviä bändejä, netistä näkee esiintyjät ja bilepäivät. Sinne kannattaa mennä.

Ei näy netissä mitään uusia esiintyjiä, mutta näkyy kyllä vielä vanhat esiintyjät helmikuulta lähtien. Jotain sekin tietysti.

• Anonyymi

Tuokaa omat viinat ja sidukat tullessanne, tai siis tulkaa Keskisen kaupan kautta niin ette jää ilman.

• Anonyymi

Näin sitä turistivirtaa pukkaa kun Kepu tehnyt yli 50 vuotta satsauksia. Tiedä vaikka viikonloppuna tulisi vielä kolmaskin turisti.

• Anonyymi

😁 Ähtärin Keskustan businessvainu on ollut taas kerran syvällä turpeessa.
        Mutta joo, laskutoimitus meni oikein
        💃🏼 & 💃🏾 + 🧎🏼‍♀️= 3 (ehkä)

• Anonyymi

Oot sinä kyllä typerä

• Anonyymi

On tosiaan typerää uskoa että turisteja tulisi kahden sijaan kolme, siinähän oletettu määrä kasvaisi 50% ja se tietäisi ruuhkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tosiaan typerää uskoa että turisteja tulisi kahden sijaan kolme, siinähän oletettu määrä kasvaisi 50% ja se tietäisi ruuhkia.

Dildot mukaan. Ahterin pojat tykkää enemmän pridettää ja ahterista.

• Anonyymi

Siis kuulostatte hieman erikoisilta😂 Taidamme mennä Alavukseen. Sieltä löytyi biletystä.
      Mutta kiitti vastauksista ja ihanaa loppukesää.

• Anonyymi

Ette meeeeee. Kerrankin ois voinu saada jotain muuta kuin lammasta tai siskoa.

• Anonyymi

Kyllä täällä meitä kunnon miehiäkin löytyy,mutta valitettavasta tällä hetkellä biletyspaikat ovat vähissä täällä Ähtärissä.minäpä tuun sinne alavudelle teitä etsimään viikonloppuna 😊

• Anonyymi

Ähtärin bilemestat🤣🤣🤣. Jos tekisi "kotiläksyt" ei tarvitsisi kysellä typeriä. Ihan googlaamalla saa tiedon ettei täällä ole mitään. Kovin meno on kepun tupailloissa, siellä rollaattorit kolisevat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3394
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1984
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1729
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1227
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1125
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe