Tulemme ensi viikonlopuksi sinne Ähtäriin.
Antakaa vinkkejä bilemestoista siellä.
Ja missä voisi tavata miehiä...
Kaksi typäkkää tytyä...
24
739
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan täällä yksi räkälä keskustassa. Ja kylä täynnä äidin peräkamaripoikia. 😂😂😂
- Anonyymi
Kyllä ne kuumat 30v mammanpojatkin käy.
- Anonyymi
Hopeaharjussa on miehet viriiliä aivo toiminnaltaan
- Anonyymi
Minä olen Mesikämmenessä, olen varannut sieltä huoneen, vietetään kuuma yö.
- Anonyymi
Oottepa epätoivoisia..
- Anonyymi
Joo älä vain sekaannu näihin muutamaan mamman tissipoikaan. Voit yöllä yllättyä kun lähes 30v poijanklopit asuvat kotonaan.
- Anonyymi
Yleensä nämä, itseään näpäköipsi typyiksi kutsuvat, ovat +50v hyllyviä siiderivalaita...mutta kyllä ne mulle kelpaa. Takaapäin menee mukavasti kun on rehevä kohde mihin tähtään isolla...
- Anonyymi
Just niin pari lonkeroo ja menoks😘
- Anonyymi
Veitikka voi kutista jonkin aikaa ennenkuin antibiootit puree.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veitikka voi kutista jonkin aikaa ennenkuin antibiootit puree.
Ei kutina haittaa. Pelkään että tippuu "mansikka" pönttöön kun käyn vessassa ja ravistan.
- Anonyymi
yleensä olen töissä, iltaisin kotona, tällä hetkellä kesälomalla, soita ensin ennen tapaamista, kiitos
- Anonyymi
äx klubi
- Anonyymi
Siellä esiintyy hyviä bändejä, netistä näkee esiintyjät ja bilepäivät. Sinne kannattaa mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä esiintyy hyviä bändejä, netistä näkee esiintyjät ja bilepäivät. Sinne kannattaa mennä.
Ei näy netissä mitään uusia esiintyjiä, mutta näkyy kyllä vielä vanhat esiintyjät helmikuulta lähtien. Jotain sekin tietysti.
- Anonyymi
Tuokaa omat viinat ja sidukat tullessanne, tai siis tulkaa Keskisen kaupan kautta niin ette jää ilman.
- Anonyymi
Näin sitä turistivirtaa pukkaa kun Kepu tehnyt yli 50 vuotta satsauksia. Tiedä vaikka viikonloppuna tulisi vielä kolmaskin turisti.
- Anonyymi
😁 Ähtärin Keskustan businessvainu on ollut taas kerran syvällä turpeessa.
Mutta joo, laskutoimitus meni oikein
💃🏼 & 💃🏾 + 🧎🏼♀️= 3 (ehkä)
- Anonyymi
Oot sinä kyllä typerä
- Anonyymi
On tosiaan typerää uskoa että turisteja tulisi kahden sijaan kolme, siinähän oletettu määrä kasvaisi 50% ja se tietäisi ruuhkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tosiaan typerää uskoa että turisteja tulisi kahden sijaan kolme, siinähän oletettu määrä kasvaisi 50% ja se tietäisi ruuhkia.
Dildot mukaan. Ahterin pojat tykkää enemmän pridettää ja ahterista.
- Anonyymi
Siis kuulostatte hieman erikoisilta😂 Taidamme mennä Alavukseen. Sieltä löytyi biletystä.
Mutta kiitti vastauksista ja ihanaa loppukesää.- Anonyymi
Ette meeeeee. Kerrankin ois voinu saada jotain muuta kuin lammasta tai siskoa.
- Anonyymi
Kyllä täällä meitä kunnon miehiäkin löytyy,mutta valitettavasta tällä hetkellä biletyspaikat ovat vähissä täällä Ähtärissä.minäpä tuun sinne alavudelle teitä etsimään viikonloppuna 😊
- Anonyymi
Ähtärin bilemestat🤣🤣🤣. Jos tekisi "kotiläksyt" ei tarvitsisi kysellä typeriä. Ihan googlaamalla saa tiedon ettei täällä ole mitään. Kovin meno on kepun tupailloissa, siellä rollaattorit kolisevat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102