Tulemme ensi viikonlopuksi sinne Ähtäriin.
Antakaa vinkkejä bilemestoista siellä.
Ja missä voisi tavata miehiä...
Kaksi typäkkää tytyä...
24
780
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan täällä yksi räkälä keskustassa. Ja kylä täynnä äidin peräkamaripoikia. 😂😂😂
- Anonyymi
Kyllä ne kuumat 30v mammanpojatkin käy.
- Anonyymi
Hopeaharjussa on miehet viriiliä aivo toiminnaltaan
- Anonyymi
Minä olen Mesikämmenessä, olen varannut sieltä huoneen, vietetään kuuma yö.
- Anonyymi
Oottepa epätoivoisia..
- Anonyymi
Joo älä vain sekaannu näihin muutamaan mamman tissipoikaan. Voit yöllä yllättyä kun lähes 30v poijanklopit asuvat kotonaan.
- Anonyymi
Yleensä nämä, itseään näpäköipsi typyiksi kutsuvat, ovat +50v hyllyviä siiderivalaita...mutta kyllä ne mulle kelpaa. Takaapäin menee mukavasti kun on rehevä kohde mihin tähtään isolla...
- Anonyymi
Just niin pari lonkeroo ja menoks😘
- Anonyymi
Veitikka voi kutista jonkin aikaa ennenkuin antibiootit puree.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veitikka voi kutista jonkin aikaa ennenkuin antibiootit puree.
Ei kutina haittaa. Pelkään että tippuu "mansikka" pönttöön kun käyn vessassa ja ravistan.
- Anonyymi
yleensä olen töissä, iltaisin kotona, tällä hetkellä kesälomalla, soita ensin ennen tapaamista, kiitos
- Anonyymi
äx klubi
- Anonyymi
Siellä esiintyy hyviä bändejä, netistä näkee esiintyjät ja bilepäivät. Sinne kannattaa mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä esiintyy hyviä bändejä, netistä näkee esiintyjät ja bilepäivät. Sinne kannattaa mennä.
Ei näy netissä mitään uusia esiintyjiä, mutta näkyy kyllä vielä vanhat esiintyjät helmikuulta lähtien. Jotain sekin tietysti.
- Anonyymi
Tuokaa omat viinat ja sidukat tullessanne, tai siis tulkaa Keskisen kaupan kautta niin ette jää ilman.
- Anonyymi
Näin sitä turistivirtaa pukkaa kun Kepu tehnyt yli 50 vuotta satsauksia. Tiedä vaikka viikonloppuna tulisi vielä kolmaskin turisti.
- Anonyymi
😁 Ähtärin Keskustan businessvainu on ollut taas kerran syvällä turpeessa.
Mutta joo, laskutoimitus meni oikein
💃🏼 & 💃🏾 + 🧎🏼♀️= 3 (ehkä)
- Anonyymi
Oot sinä kyllä typerä
- Anonyymi
On tosiaan typerää uskoa että turisteja tulisi kahden sijaan kolme, siinähän oletettu määrä kasvaisi 50% ja se tietäisi ruuhkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tosiaan typerää uskoa että turisteja tulisi kahden sijaan kolme, siinähän oletettu määrä kasvaisi 50% ja se tietäisi ruuhkia.
Dildot mukaan. Ahterin pojat tykkää enemmän pridettää ja ahterista.
- Anonyymi
Siis kuulostatte hieman erikoisilta😂 Taidamme mennä Alavukseen. Sieltä löytyi biletystä.
Mutta kiitti vastauksista ja ihanaa loppukesää.- Anonyymi
Ette meeeeee. Kerrankin ois voinu saada jotain muuta kuin lammasta tai siskoa.
- Anonyymi
Kyllä täällä meitä kunnon miehiäkin löytyy,mutta valitettavasta tällä hetkellä biletyspaikat ovat vähissä täällä Ähtärissä.minäpä tuun sinne alavudelle teitä etsimään viikonloppuna 😊
- Anonyymi
Ähtärin bilemestat🤣🤣🤣. Jos tekisi "kotiläksyt" ei tarvitsisi kysellä typeriä. Ihan googlaamalla saa tiedon ettei täällä ole mitään. Kovin meno on kepun tupailloissa, siellä rollaattorit kolisevat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411331Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945