Tavallista likaa voidaan pyyhkiä rätillä pois, mutta kyllä synti vaatii sitä siunattua vettä, jolla se pestään pois.
Perisynti se kovassa onkin.
Ei se lähde omilla parannuksen teoilla yhtään mihinkään.
4. Moos. 8:7
"Ja puhdistaaksesi heidät tee näin: Pirskoita heihin synnistä puhdistavaa vettä."
Ap. t. 22:16
"Älä vitkastele. Huuda avuksi hänen nimeään, nouse ja anna kastaa itsesi,
anna pestä syntisi pois.'
Ei ne synnit pyyhkimällä lähde
11
124
Vastaukset
- Anonyymi
Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen siinnyt äitini kohtuun.
Mutta sinä tahdot sisimpääni totuuden -- ilmoita siis minulle viisautesi!
Vihmo minut puhtaaksi iisopilla ja pese minut lunta valkeammaksi. - Anonyymi
Mikve-pesu oli ainoa rituaali, missä mentiin kokonaan veden alle katseilta piiloon pesemään lihan saastaisuuksia eli ulkoista likaa yhdynnän ja kuukautisten jälkeen.
- Anonyymi
Ei se haittaa vaikka ei puhdistu kun lopettaa synnin. Ei herjaa eikä ole sotarikosten kannalla.
- Anonyymi
Ihminen jää väärään rauhaan, jos kuvittelee että kaikki on hyvin kun parantelee elämäänsä ja lahkossaa porukka huutaa päälle aameniaan ja halleeluujaa- huutojaan.
Jotkut kuvittelee parenevansakin ihmeellisesti vakavista sairauksista ja jättää lääkkeet ottamatta, kohtalokkain seurauksin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen jää väärään rauhaan, jos kuvittelee että kaikki on hyvin kun parantelee elämäänsä ja lahkossaa porukka huutaa päälle aameniaan ja halleeluujaa- huutojaan.
Jotkut kuvittelee parenevansakin ihmeellisesti vakavista sairauksista ja jättää lääkkeet ottamatta, kohtalokkain seurauksin.Eräs vakava uskonharha lahkoissa on jättää rokotukset ottamatta. Jopa lapsia jätetään lahkoissa rokottamatta kohtalokkain seurauksin.
- Anonyymi
Hamasin trollit puhuu koko ajan sotarikoksista. Hamas on terroristijärjestö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hamasin trollit puhuu koko ajan sotarikoksista. Hamas on terroristijärjestö.
Hamas mielistelee kristittyjä puolelleen kääntymään Juutalaisia vastaan.
- Anonyymi
Muiden valtioiden ja yksittäisten ihmisten ikuinen kohtalo riippuu paljon siitä, miten he kohtelevat Juutalaisia, valitun kansan ihmisiä.
Sak. 2:12
Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni. - Anonyymi
Synti tarkoittaa Jumalan lain vastaista tekoa, niin vain Jumalalla on oikeus antaa synti anteeksi.
Ihminen voi antaa anteeksi toiselle vain sellaisen synnin, mikä kohdistuu häneen itseensä.
Naatan, vaikka oli profeetta, hänellä ei ollut oikeutta antaa Daavidin syntiä, murha ja haureus, anteeksi, vaan hän ainoastaa välitti tiedon, että Jumala on antanut synnin anteeksi. Mutta se ei tarkoita sitä, etteikö syntiä seuraisi aina jokin rangaistus.
2. Sam. 12:13
Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.
2. Sam. 12:15
Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.
18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli.
Seuraavana päivänä poika olisi voitu liittää ympärileikkauksessa Jumalanlasten ikuiseen liittoon. - Anonyymi
Hihhulit yrittävät ulkohuussissa pyyhkiä syntejään pois.
- Anonyymi
Sikalauma joutui hurmoshengen valtaan ja ne upotettiin järven pohjaan.
Raamatussa upottaminen liittyy aina johonkin pahaan.
Matt. 18:6
Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2323384- 602925
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I262517Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk182482Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve761993Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä851879Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro191835Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva401832Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.911682Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli691033