Tavallista likaa voidaan pyyhkiä rätillä pois, mutta kyllä synti vaatii sitä siunattua vettä, jolla se pestään pois.
Perisynti se kovassa onkin.
Ei se lähde omilla parannuksen teoilla yhtään mihinkään.
4. Moos. 8:7
"Ja puhdistaaksesi heidät tee näin: Pirskoita heihin synnistä puhdistavaa vettä."
Ap. t. 22:16
"Älä vitkastele. Huuda avuksi hänen nimeään, nouse ja anna kastaa itsesi,
anna pestä syntisi pois.'
Ei ne synnit pyyhkimällä lähde
11
99
Vastaukset
- Anonyymi
Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen siinnyt äitini kohtuun.
Mutta sinä tahdot sisimpääni totuuden -- ilmoita siis minulle viisautesi!
Vihmo minut puhtaaksi iisopilla ja pese minut lunta valkeammaksi. - Anonyymi
Mikve-pesu oli ainoa rituaali, missä mentiin kokonaan veden alle katseilta piiloon pesemään lihan saastaisuuksia eli ulkoista likaa yhdynnän ja kuukautisten jälkeen.
- Anonyymi
Ei se haittaa vaikka ei puhdistu kun lopettaa synnin. Ei herjaa eikä ole sotarikosten kannalla.
- Anonyymi
Ihminen jää väärään rauhaan, jos kuvittelee että kaikki on hyvin kun parantelee elämäänsä ja lahkossaa porukka huutaa päälle aameniaan ja halleeluujaa- huutojaan.
Jotkut kuvittelee parenevansakin ihmeellisesti vakavista sairauksista ja jättää lääkkeet ottamatta, kohtalokkain seurauksin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen jää väärään rauhaan, jos kuvittelee että kaikki on hyvin kun parantelee elämäänsä ja lahkossaa porukka huutaa päälle aameniaan ja halleeluujaa- huutojaan.
Jotkut kuvittelee parenevansakin ihmeellisesti vakavista sairauksista ja jättää lääkkeet ottamatta, kohtalokkain seurauksin.Eräs vakava uskonharha lahkoissa on jättää rokotukset ottamatta. Jopa lapsia jätetään lahkoissa rokottamatta kohtalokkain seurauksin.
- Anonyymi
Hamasin trollit puhuu koko ajan sotarikoksista. Hamas on terroristijärjestö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hamasin trollit puhuu koko ajan sotarikoksista. Hamas on terroristijärjestö.
Hamas mielistelee kristittyjä puolelleen kääntymään Juutalaisia vastaan.
- Anonyymi
Muiden valtioiden ja yksittäisten ihmisten ikuinen kohtalo riippuu paljon siitä, miten he kohtelevat Juutalaisia, valitun kansan ihmisiä.
Sak. 2:12
Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni. - Anonyymi
Synti tarkoittaa Jumalan lain vastaista tekoa, niin vain Jumalalla on oikeus antaa synti anteeksi.
Ihminen voi antaa anteeksi toiselle vain sellaisen synnin, mikä kohdistuu häneen itseensä.
Naatan, vaikka oli profeetta, hänellä ei ollut oikeutta antaa Daavidin syntiä, murha ja haureus, anteeksi, vaan hän ainoastaa välitti tiedon, että Jumala on antanut synnin anteeksi. Mutta se ei tarkoita sitä, etteikö syntiä seuraisi aina jokin rangaistus.
2. Sam. 12:13
Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.
2. Sam. 12:15
Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.
18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli.
Seuraavana päivänä poika olisi voitu liittää ympärileikkauksessa Jumalanlasten ikuiseen liittoon. - Anonyymi
Hihhulit yrittävät ulkohuussissa pyyhkiä syntejään pois.
- Anonyymi
Sikalauma joutui hurmoshengen valtaan ja ne upotettiin järven pohjaan.
Raamatussa upottaminen liittyy aina johonkin pahaan.
Matt. 18:6
Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1996974- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551258Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501128Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71016Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41949