62kpl Su-35 tai Su-57 hävittäjiä olisi maksanut alle 5 miljardia. Siihen kylkiäiseksi kaksi kpl 1200mw ydinvoimaloita alle 6 miljardiin... ei olisi ollut sen jälkeen ainakaan mitään syytä Venäjällä hyökätä tänne. Ei ollut kyllä hyökkäämässä muutenkaan.
Ikävää että valittiin konkurssi.
Natoa halvemmaksi olisi tullut pitää hyvät suhteet naapuriin
18
149
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, kiittäkäämme Puuttinia suhteiden tuhoamisesta.
- Anonyymi
Suomihan itse laittoi rajan kiinni ja alkoi uhittelemaan samalla tavalla kuin Viro heti kun liityttiin natoon. Pienet koirat räksyttää kaikkien eniten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomihan itse laittoi rajan kiinni ja alkoi uhittelemaan samalla tavalla kuin Viro heti kun liityttiin natoon. Pienet koirat räksyttää kaikkien eniten.
Säkki päässä et sitten varmaan tiedä että miksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittoi rajat kiinni, KOSKA Venäjä alkoi tarkoituksella kuskaamaan paperittomia pakolaisia rajalle.
Kyseessä on syy ja seuraus. Ja tiedät oikean syyn itsekin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kukaan muu uhitellut kun Venäjä.
- Anonyymi
Ei vaan niinistöä ja marinia.
- Anonyymi
Haluat ostaa sotakoneita Venäjältä samaan aikaan kun Kreml kaataa suomalaisten hautakiviä ja jahtaa droneilla siviilejä Ukrainassa?
- Anonyymi
Höpö höpö. Kun suhteet vielä oli kunnossa, Venäjä hienotunteisesti vaikeni Suomen sotarikoksista ja keskitysleireistä Itä-Karjalassa jatkosodan aikana.
Ukrainassa riittää kyllä lännen sotakalustoa drooneilla tuhottavaksi. Venäjällä ei ole mitään Ukrainan tavallisia ihmisiä vastaan. Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Kun suhteet vielä oli kunnossa, Venäjä hienotunteisesti vaikeni Suomen sotarikoksista ja keskitysleireistä Itä-Karjalassa jatkosodan aikana.
Ukrainassa riittää kyllä lännen sotakalustoa drooneilla tuhottavaksi. Venäjällä ei ole mitään Ukrainan tavallisia ihmisiä vastaan."Venäjällä ei ole mitään Ukrainan tavallisia ihmisiä vastaan."
Ja silti se tappaa heitä päivittäin iskemällä puhtaasti siviilikohteisiin.
- Anonyymi
Ukrainalla oli hyvät suhteet Venäjään ja nyt venäläiset haluavat koko ajan enemmän kanssakäymistä heidän kanssaan.
- Anonyymi
"62kpl Su-35 tai Su-57 hävittäjiä olisi maksanut alle 5 miljardia"
Itse Putinko se siellä on koska ei kukaan suomalainen trolli ei voi olla noin saatanan tyhmä.
Tarkemmin ajateltu kyllä voi olla..... - Anonyymi
Valkovenäjällä, iranilla ja pohjoiskorealla on hyvät suhteet Venäjään, samaan porukkaan ap haluaisi Suomenkin kuuluvan.
- Anonyymi
Etkö surkimus vasemmistolainen halua puolustaa itseäsi ?
No, et tietenkään.
Haluat
ja sinut on luotu lannistumaan ja alistumaan.
Ryssille.
Olet luonteeltasi heikko ja itsetuhoinen. - Anonyymi
Voiko Venäjään luottaa?
Niinpä. Eipä Venäjällä ollut mitään järkevää syytä hyökätä Ukrainaankaan, mutta niin se vain hyökkäsi.
- Anonyymi
Voiko Venäjään luottaa?
- Anonyymi
Ei taida Venäjä saada su-57 koneita myyntiin lähivuosina...jos sittenkään...tuotanto on hidasta ja sota haittaa.
Jokainen kone on oma yksilö, Rakennetaan niillä osilla mitä on.... - Anonyymi
Vaikuttaa siltä, että putkoslaisia on vielä Suomessa vaikka pahvihousu on jo vuosia viihtynyt Luhanskissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1933579Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572237Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762220- 432082
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591014