Natoa halvemmaksi olisi tullut pitää hyvät suhteet naapuriin

Anonyymi-ap

62kpl Su-35 tai Su-57 hävittäjiä olisi maksanut alle 5 miljardia. Siihen kylkiäiseksi kaksi kpl 1200mw ydinvoimaloita alle 6 miljardiin... ei olisi ollut sen jälkeen ainakaan mitään syytä Venäjällä hyökätä tänne. Ei ollut kyllä hyökkäämässä muutenkaan.

Ikävää että valittiin konkurssi.

18

149

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin, kiittäkäämme Puuttinia suhteiden tuhoamisesta.

• Anonyymi

Suomihan itse laittoi rajan kiinni ja alkoi uhittelemaan samalla tavalla kuin Viro heti kun liityttiin natoon. Pienet koirat räksyttää kaikkien eniten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomihan itse laittoi rajan kiinni ja alkoi uhittelemaan samalla tavalla kuin Viro heti kun liityttiin natoon. Pienet koirat räksyttää kaikkien eniten.

Säkki päässä et sitten varmaan tiedä että miksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laittoi rajat kiinni, KOSKA Venäjä alkoi tarkoituksella kuskaamaan paperittomia pakolaisia rajalle.

Kyseessä on syy ja seuraus. Ja tiedät oikean syyn itsekin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kukaan muu uhitellut kun Venäjä.

• Anonyymi

Ei vaan niinistöä ja marinia.

• Anonyymi

Haluat ostaa sotakoneita Venäjältä samaan aikaan kun Kreml kaataa suomalaisten hautakiviä ja jahtaa droneilla siviilejä Ukrainassa?

• Anonyymi

Höpö höpö. Kun suhteet vielä oli kunnossa, Venäjä hienotunteisesti vaikeni Suomen sotarikoksista ja keskitysleireistä Itä-Karjalassa jatkosodan aikana.
        Ukrainassa riittää kyllä lännen sotakalustoa drooneilla tuhottavaksi. Venäjällä ei ole mitään Ukrainan tavallisia ihmisiä vastaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Kun suhteet vielä oli kunnossa, Venäjä hienotunteisesti vaikeni Suomen sotarikoksista ja keskitysleireistä Itä-Karjalassa jatkosodan aikana.
        Ukrainassa riittää kyllä lännen sotakalustoa drooneilla tuhottavaksi. Venäjällä ei ole mitään Ukrainan tavallisia ihmisiä vastaan.

"Venäjällä ei ole mitään Ukrainan tavallisia ihmisiä vastaan."

Ja silti se tappaa heitä päivittäin iskemällä puhtaasti siviilikohteisiin.

• Anonyymi

Ukrainalla oli hyvät suhteet Venäjään ja nyt venäläiset haluavat koko ajan enemmän kanssakäymistä heidän kanssaan.

• Anonyymi

"62kpl Su-35 tai Su-57 hävittäjiä olisi maksanut alle 5 miljardia"

Itse Putinko se siellä on koska ei kukaan suomalainen trolli ei voi olla noin saatanan tyhmä.

Tarkemmin ajateltu kyllä voi olla.....

• Anonyymi

Valkovenäjällä, iranilla ja pohjoiskorealla on hyvät suhteet Venäjään, samaan porukkaan ap haluaisi Suomenkin kuuluvan.

• Anonyymi

Etkö surkimus vasemmistolainen halua puolustaa itseäsi ?
      No, et tietenkään.
      Haluat
      ja sinut on luotu lannistumaan ja alistumaan.
      Ryssille.
      Olet luonteeltasi heikko ja itsetuhoinen.

• Anonyymi

Voiko Venäjään luottaa?

Niinpä.

• Eipä Venäjällä ollut mitään järkevää syytä hyökätä Ukrainaankaan, mutta niin se vain hyökkäsi.

• Anonyymi

Voiko Venäjään luottaa?

• Anonyymi

Ei taida Venäjä saada su-57 koneita myyntiin lähivuosina...jos sittenkään...tuotanto on hidasta ja sota haittaa.

Jokainen kone on oma yksilö, Rakennetaan niillä osilla mitä on....

• Anonyymi

Vaikuttaa siltä, että putkoslaisia on vielä Suomessa vaikka pahvihousu on jo vuosia viihtynyt Luhanskissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      193
      3579
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2237
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2220
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2082
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1501
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      460
      1202
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1063
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      1014
    Aihe