SPOILER ALERT: Kirjoitan alkuun hieman diipadaapaa, koska Suomi24 näyttää viestistä alun. Toivottavastä tämä riittää
2025 Kevät kauden päätös saa hurjia käänteitä, vaikkei olekaan Kentauri räjähdystä, helikopterin taikka Lentokoneen pakkolaskua.
Näin käy.
Aaro nappaa Rebekan kyytiinsä kadulta ja kaasuttaa paikalle säntäävää Kristiania karkuun renkaat ulvoen. Mennään pienelle retkelle.
Ismo jähmettyy paikalleen kadulla huomatessaan naisen olevan sama Lisa jonka hän kuvitteli Lusissa olevan todellinen.
Myöa nämä taphtuvat. Miki paukahtaa paikalle kesken Lailan ja Kertun snnvaihdon, jonne eksyy myös Matias ja kovaa raikaa kalukuvahuuto, josta Miki pillastuu.
Severi rävähtää jälleen pihlajakadulle ja Joannan oikeudenkäynti ei suju kuten Noel on suunnitellut.
Gunnar tulee tajuihinsa hetkellä jolloin hänet ollaa uudelleen sieppaamassa hullujenhuoneelle.
Kalle joutuu yllätysleikkauksen tekijäksi henkilölle, joka jää vielä hämäränpeittoon. Aiemmin kuullun uutisen johdosta, suu on napsannut jäälleen pari naukkua. Tällä kertaa en voi perääntyä hokee Kalle. Ei helvetti mun on leikattava tai lääkärin urani on jokatapauksessa ohi.
Päätösjaksossa tapahtuu
Anonyymi-ap
6
340
Vastaukset
- Anonyymi
No huh. Rajua menoa.
- Anonyymi
On joo. Myös Valtteri Puustinen on karannu vankilasta.
- Anonyymi
Salkkareiden kevätkausi on ollut hyvä,ihmeesti vielä saadaan virtaa niinkin vanhaan sarjaan
- Anonyymi
No ei enää panna vain massia kevätkauden päätöksiin kuin joskus.
- Anonyymi
Olispa edes olleet nuo. Todellisuus paljon ankeampi. Miten oli surkea päätös kaudelle kevät 2025.
- Anonyymi
Mä vielä luuliin oikeeks tuossa Kristian vaiheessa että mitenkäs mä en sitä huomannut?!? Hyvä vedätys :D!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t714206- 332411
- 402254
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin191766Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401622Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251522- 811506
- 1461282
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221193Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901135