Seurakuntalainen-lehden artikkeli Keuruun konferenssista.
20
237
Vastaukset
- Anonyymi
Jutussa kuva kastetilaisuudesta.
- Anonyymi
Matala ranta, kun piti pitkälle kahlata.
Uiko ne myös tuolla samalla rannalla?
- Anonyymi
Näin ulkopuolisena pitää kysyä, että olikos tämä nyt sitten niiden ainoiden, oikeiden eli kirkoksi järjestäytymättömien vaiko valehelluntailaisen Helluntaikirkon järjestämä juhla?
- Anonyymi
Helluntaikirkon juhlat.
Suomen Helluntaikansan juhla oli Jämijärvellä. Osanottajien määrä oli kasvanut 30% viime vuodesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntaikirkon juhlat.
Suomen Helluntaikansan juhla oli Jämijärvellä. Osanottajien määrä oli kasvanut 30% viime vuodesta.Yhä useampi tajuaa erota helluntailaisesta porttokirkosta ja siirtyä helluntaikansaan!
- Anonyymi
"Helluntaiseurakuntien suurtapahtuma..."
Eikö tuo olekaan pelkästään Helluntaikirkon oma tapahtuma, jossa eivät muut helluntaiseurakunnat ole mukana?
Helluntaiseurakunnilla oli oma suurtapahtumansa Mertiörannassa.
Sanat muokkaavat mielikuvia, oikeita sekä vääriä. Niistä meidät kerran tuomitaan. - Anonyymi
Kaikki Johannes Kastajan syntymäpäivän vieton harrastajat saivat osallistua.
- Anonyymi
Kukin viettää, mitä viettää. Eivät ketkään yksin omista kalenteria.
Kalenteri on kaikille yhteinen, niin kristityille, kuin pakanoillekin.
Eikä joka krstitty juhli nimenomaan Johannes Kastajaa.
Minulle Juhannus on suomalainen keskikesän juhla, jossa vanhoja perinteitä. Suomalaiset ovat juuriltaan pakanoita, eikä se ole häpeä. Olemme kaikki Jumalan luomakuntaa. Kukin on kuitenkin pakana, muinaissuomalainen, omalla tavallaan. Monet perinteemme ovat kauniita.
On sitten kyseessä minkä vuodenajan juhla tahansa. Monilla muinaisilla merkityksillä on jo uudet merkitykset. Juhannuskokkoa ja -tulia on kaunista katsella, emmekä (useimmat meistä) yritä häätää niillä pahoja henkiä. Oma juhannustuleni oli illalla pöydällä palava kynttilä.
Jokaisella meistä on oikeus elää ja tunnustaa omaa kulttuuriamme. Emme ole mitään juutalaisiin nähden alempaa eläinkuntaa, vaikka heidän uskontonsa ja kulttuurinsa niin opettaakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukin viettää, mitä viettää. Eivät ketkään yksin omista kalenteria.
Kalenteri on kaikille yhteinen, niin kristityille, kuin pakanoillekin.
Eikä joka krstitty juhli nimenomaan Johannes Kastajaa.
Minulle Juhannus on suomalainen keskikesän juhla, jossa vanhoja perinteitä. Suomalaiset ovat juuriltaan pakanoita, eikä se ole häpeä. Olemme kaikki Jumalan luomakuntaa. Kukin on kuitenkin pakana, muinaissuomalainen, omalla tavallaan. Monet perinteemme ovat kauniita.
On sitten kyseessä minkä vuodenajan juhla tahansa. Monilla muinaisilla merkityksillä on jo uudet merkitykset. Juhannuskokkoa ja -tulia on kaunista katsella, emmekä (useimmat meistä) yritä häätää niillä pahoja henkiä. Oma juhannustuleni oli illalla pöydällä palava kynttilä.
Jokaisella meistä on oikeus elää ja tunnustaa omaa kulttuuriamme. Emme ole mitään juutalaisiin nähden alempaa eläinkuntaa, vaikka heidän uskontonsa ja kulttuurinsa niin opettaakin.Jokainen lauantai on aina sapatti, Jumalan pyhittämä ja siunaama päivä.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen lauantai on aina sapatti, Jumalan pyhittämä ja siunaama päivä.
1234567---Teetkös sitten töitä sabbathin jälkeen sunnuntaina? Kas, käsky kuuluu: kuutena päivänä sinun pitää töitä tekemän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teetkös sitten töitä sabbathin jälkeen sunnuntaina? Kas, käsky kuuluu: kuutena päivänä sinun pitää töitä tekemän.
Olikohan adventisti taustainen sittemmin nimekkääksi hahmoksi helluntaikirkossa noussut Markku Vuorinen myös paikalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teetkös sitten töitä sabbathin jälkeen sunnuntaina? Kas, käsky kuuluu: kuutena päivänä sinun pitää töitä tekemän.
Sunnuntaina kotitöitä. Näin olen toiminut.
1234567---
- Anonyymi
1Piet.3:21 Se nyt meitäkin kasteessa autuaaksi tekee, joka sitä aavisti (ei että lihan saataisuudet pannaan pois, vaan että se on hyvän omantunnon liitto Jumalan tykönä) JEsuksen Kristuksen ylösnousemisen kautta. Biblia (1776) Ef.5:26. Hebr.10:22
- Anonyymi
Jer.2:22 Sillä jos sinä vielä lipiällä pesisit itses ja ottaisit paljon saippuaa, kuitenkin sinun pahuutes näkyy minun edessäni, sanoo Herra, Herra. Biblia (1776)
- Anonyymi
Fil.3:20-21 Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa, ja,sieltä me myös odotamme Herraa Jeesusta Kristusta Vapahtajaksi, joka on muuttava meidän alennustilamme ruumiin kaltaiseksi sillä voimallaan, jolla hän myös voi tehdä kaikki itsellensä alamaiseksi.
- Anonyymi
Livestriimit laitettu täysin maksumuurin taakse kuka uskon asioista kiinnostunut uskon ratkaisuaan pohtiva maksaisi? Ainoastaan Radio Gospel nettiradion kautta oli mahdollisuus kuunnella joistain tapahtumista suorana.
- Anonyymi
Onko helluntaikansa sama kuin maunomattilalaisuus tai esaheidkaöaisuus.
- Anonyymi
Mauno Mattilan kirjoitukset kylläkin mielipiteiltään viittaavat enemmän Helluntaikansaan kuin jumalattomaan Helluntaikirkkoon, joka on pelkkä hengellisyyden nimeä käyttävä amerikkalainen bisnes.
- Anonyymi
Ilm.14:4-5 Nämät ovat ne, jotka ei ole vaimoin kanssa ole saastutetut sillä he ovat neitseet: nämät ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, kuhunka hän menee. Nämät ovat ihmisistä ostetut Jumalalle ja Karitsalle uutiseksi. Joiden suussa ei ole petosta löydetty; sillä he ovat ilman saastaisuutta Jumalan istuimen edessä. Biblia (1776)
- Anonyymi
Ps.139:8 Jos minä astuisin ylös taivaasen, niin sinä siellä olet: jos minä vuoteeni helvetissä rakentaisin, katso, sinä myös siellä olet. Biblia (176)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901