Rasismia Pudasjärvellä?

Anonyymi-ap

Onko Pudasjärvellä tilaa rasismille, homofobialle tai sukupuoliin kohdistuvaan vihaan?

14

280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos Pudasjärvellä on punikkeja, niin niiden mielestä ei varmasti ole. Nimittäin yhtä varmasti, kuin kaikkia noita nähdään Pudasjärvellä olevaksi ihan tungokseksi asti.

• Anonyymi

Rasismiksi voi todeta se liioiteltu uskovaispopulaatio joka on tuhonnut kunnan pitkässä juoksussa.
      Samoin ylenkatsovat tavallista kansalaista, joka ei usko harhaisiin uskonopetuksiin, eikä niitä levitä.

• Anonyymi

Harhansa kullakin. Joku näkee punikkeja joka puskassa, lestadiolaisia joka lepikossa ja homoja joka hollilla. Voi voi

• Anonyymi

Pudasjärven tavoite on olla monikulttuurinen kunta, jossa somalit ja arabit tuntevat olonsa kotoisaksi.

• Anonyymi

Täällä helvetisti ikä rasismia yli 50 v mitään mahdollista saada töitä.Mutta 20 v ja mitään työelmästä kokemusta,se otetaan töihin.Ja varsinkin kaupungin hommiin nämä untuvikot verkostoutuu.

• Anonyymi

Täyttä tuubaa.

Pudasjärven kaupungin koko henkilökunnan keski-ikä vuonna 2024 oli 48,7 vuotta. Vakinaisen henkilökunnan keski-ikä oli 48,4 vuotta, miehillä 49 vuotta ja naisilla 48,2 vuotta. Verrattuna vuoteen 2023, keski-ikä on hieman nousussa. Vuonna 2024 vakinaisesta henkilöstöstä 22,1 % oli alle 40-vuotiaita (2023 / 30,3 %). Suurinta yksittäistä ikäryhmää edusti 55–59 –vuotiaat, johon kuului 18,4 % vakinaisista työntekijöistä (2023 / 45–49-vuotiaat). Vakinaisesta henkilöstöstä yli 60-vuotiaita oli 14,7 %.

Se sitten niistä untuvikoistasi.

• Anonyymi

No ne otettiin nämä untuvikot jo 30 vuotta sitten töihin,harva vieläkään osaa sanoa,hyvää huomenta,olen hyvä..

• Anonyymi

Ei Pudasjärvellä tarvitse olla asiakaspalveluhenkinen eikä työstä kiinnostunut.
        Ei siitä makseta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Pudasjärvellä tarvitse olla asiakaspalveluhenkinen eikä työstä kiinnostunut.
        Ei siitä makseta.

No sen huomaa k-supermarketissa niin yrmeää porukkaa töissä ,yksi kerta riitti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sen huomaa k-supermarketissa niin yrmeää porukkaa töissä ,yksi kerta riitti

S-marketissa on huonompi palvelu. Aina saa jonottaa, asiakkaat ja kassat jää rupattelemaan keskenään, tai henkilökunta keskenään vaikka kuinka olisi jonoa.

• Anonyymi

Höpöhöpö täällä mitään rasististeja oo. Pitää vaan olla kepu ja ry mielessä niin asiat rullaa ja kaikki saat mitä tahdot. Että tämmöstä pudiksella. Miten muualla?

• Anonyymi

Olen kokeillut kumpaakin. Mutta pettynyt molempiin. Nyt olen Perus Suomalainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kokeillut kumpaakin. Mutta pettynyt molempiin. Nyt olen Perus Suomalainen

Ai onko täällä persuille oma kauppa? Mikä?

• Anonyymi

Suomussalmella kuullema sitä enemmän. Ei taida Suomesta löytyä yhtään niin pinnallista paikkakuntaa kuin Suomussalmi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1349
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      240
      1237
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1026
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      755
    6. 64
      714
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      707
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      678
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      641
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      597
    Aihe