Onko Pudasjärvellä tilaa rasismille, homofobialle tai sukupuoliin kohdistuvaan vihaan?
Rasismia Pudasjärvellä?
14
280
Vastaukset
- Anonyymi
Jos Pudasjärvellä on punikkeja, niin niiden mielestä ei varmasti ole. Nimittäin yhtä varmasti, kuin kaikkia noita nähdään Pudasjärvellä olevaksi ihan tungokseksi asti.
- Anonyymi
Rasismiksi voi todeta se liioiteltu uskovaispopulaatio joka on tuhonnut kunnan pitkässä juoksussa.
Samoin ylenkatsovat tavallista kansalaista, joka ei usko harhaisiin uskonopetuksiin, eikä niitä levitä.- Anonyymi
Harhansa kullakin. Joku näkee punikkeja joka puskassa, lestadiolaisia joka lepikossa ja homoja joka hollilla. Voi voi
- Anonyymi
Pudasjärven tavoite on olla monikulttuurinen kunta, jossa somalit ja arabit tuntevat olonsa kotoisaksi.
- Anonyymi
Täällä helvetisti ikä rasismia yli 50 v mitään mahdollista saada töitä.Mutta 20 v ja mitään työelmästä kokemusta,se otetaan töihin.Ja varsinkin kaupungin hommiin nämä untuvikot verkostoutuu.
- Anonyymi
Täyttä tuubaa.
Pudasjärven kaupungin koko henkilökunnan keski-ikä vuonna 2024 oli 48,7 vuotta. Vakinaisen henkilökunnan keski-ikä oli 48,4 vuotta, miehillä 49 vuotta ja naisilla 48,2 vuotta. Verrattuna vuoteen 2023, keski-ikä on hieman nousussa. Vuonna 2024 vakinaisesta henkilöstöstä 22,1 % oli alle 40-vuotiaita (2023 / 30,3 %). Suurinta yksittäistä ikäryhmää edusti 55–59 –vuotiaat, johon kuului 18,4 % vakinaisista työntekijöistä (2023 / 45–49-vuotiaat). Vakinaisesta henkilöstöstä yli 60-vuotiaita oli 14,7 %.
Se sitten niistä untuvikoistasi.
- Anonyymi
No ne otettiin nämä untuvikot jo 30 vuotta sitten töihin,harva vieläkään osaa sanoa,hyvää huomenta,olen hyvä..
- Anonyymi
Ei Pudasjärvellä tarvitse olla asiakaspalveluhenkinen eikä työstä kiinnostunut.
Ei siitä makseta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Pudasjärvellä tarvitse olla asiakaspalveluhenkinen eikä työstä kiinnostunut.
Ei siitä makseta.No sen huomaa k-supermarketissa niin yrmeää porukkaa töissä ,yksi kerta riitti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sen huomaa k-supermarketissa niin yrmeää porukkaa töissä ,yksi kerta riitti
S-marketissa on huonompi palvelu. Aina saa jonottaa, asiakkaat ja kassat jää rupattelemaan keskenään, tai henkilökunta keskenään vaikka kuinka olisi jonoa.
- Anonyymi
Höpöhöpö täällä mitään rasististeja oo. Pitää vaan olla kepu ja ry mielessä niin asiat rullaa ja kaikki saat mitä tahdot. Että tämmöstä pudiksella. Miten muualla?
- Anonyymi
Olen kokeillut kumpaakin. Mutta pettynyt molempiin. Nyt olen Perus Suomalainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kokeillut kumpaakin. Mutta pettynyt molempiin. Nyt olen Perus Suomalainen
Ai onko täällä persuille oma kauppa? Mikä?
- Anonyymi
Suomussalmella kuullema sitä enemmän. Ei taida Suomesta löytyä yhtään niin pinnallista paikkakuntaa kuin Suomussalmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597