Kesä on ohi

Anonyymi-ap

Nyt, kun kesä on taas ohi ja päivät lyhenevät vauhdilla, täytyy esittää kysymys, miten aiotte syksynne viettää?

Parisuhteesta haaveillen vai oletteko jo tunnustaneet tosiasian: Ette te ketään tule löytämään. Ikinä.

23

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei kesä nyt vielä ohi ole, vaikka päivät lyhenee. Voisi ajatella, että kesä loppuu venetsialaisina. Ei silloinkaan vielä ole hirmu kylmä.

Eihän talvikaan lopu talvipäivän seisaukseen. Vaikka synkkyys on ikävää niin mukavahan se on, että vuodenajat vaihtelee. Ei tule tylsää.

>simiti<

• Anonyymi

Voi kumppanin löytää mihin vuodenaikaan tahansa.

• Anonyymi

Villasukissa kynttilöitä poltellen.

• Anonyymi

Mä vietän palstalla aikaa, kun puolison kanssa ei ole keskusteltavaa.

• Anonyymi

Voi kun tulisi tosiaan syksy ja kynttilät, lyhdyt jne sitä jo odotan, tunnelmalliset illat.

• Anonyymi

Ja etenkin mukavan raikkaat ruskailmat ja tämä kuumuus loppuisi taas. Sitä odotan. 🙏🙄

• Anonyymi kirjoitti:

Ja etenkin mukavan raikkaat ruskailmat ja tämä kuumuus loppuisi taas. Sitä odotan. 🙏🙄

Raittiit ilmat tulee ihan sillä, että jättää sen viinapullon korkin kiinni. Täälläkin on nyt mukava tuulen vire. Ovet ja ikkunat apposen auki ja pistin vielä ullakon ikkunan auki. Kato hormi ilmiö. Ei syssyllä enää voi näin tehdä.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Raittiit ilmat tulee ihan sillä, että jättää sen viinapullon korkin kiinni. Täälläkin on nyt mukava tuulen vire. Ovet ja ikkunat apposen auki ja pistin vielä ullakon ikkunan auki. Kato hormi ilmiö. Ei syssyllä enää voi näin tehdä.

No nyt kuule mietis vähän mitä kirjoitat. Ikinä ole viinapulloon koskenut tuon kommentin kirjoitti absolutisti joten sinä jerop kuka ikinä oletkin mieti vähän miten kirjoitat ihmisille. Taitaa sulle olla viina joku ongelma ja miten yli päänsä kauniit syksypäivät liittyy viinaan? Käytkö ihan täysillä vai oletko jotenkin yksinkertainen ehkä?!

• Anonyymi kirjoitti:

No nyt kuule mietis vähän mitä kirjoitat. Ikinä ole viinapulloon koskenut tuon kommentin kirjoitti absolutisti joten sinä jerop kuka ikinä oletkin mieti vähän miten kirjoitat ihmisille. Taitaa sulle olla viina joku ongelma ja miten yli päänsä kauniit syksypäivät liittyy viinaan? Käytkö ihan täysillä vai oletko jotenkin yksinkertainen ehkä?!

No raikas=raitis. Viina oli enemmänkin faijan ongelma, ei mulle, Faija ei kans kestäny yhtään kuumaa, repi sen kerrostalossa kun se iso ruutu, niin sen auki. Ei sitä kuulu avata vaan tuuletusikkunan, ei kellään muulla se iso ruutu auki ollu.

Ei mua kannata niin tosi-tosissaan ottaa. Mutta juu mä ymmärrän toi raitis vertaus on vähän mun pään sisäinen juttu.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kuolinluvut todistaa, että kesä jatkuu. Syksy alkaa kun kuolinluvut radikaalisti vähenee.

• Anonyymi

Ei kesä vielä ole ohi. Niin ja ne jotka haaveilevat parisuhteesta, niin kannattaa vaan katsella ympärille luotettavin mielin. Kyllä se rakkaus yllättää, kun yllättää.

-H-

• Anonyymi

Löysin hänet jo. Sillä tiellä.

• Anonyymi

No toki. En haaveile parisuhteesta, mutta ehkä toivon mukavien ihmisten tapaamista. Tietysti etupäässä miesten, mutta naisetkin uusina ystävinä. Ylipäätään mutkaton seura on aina tervetullutta 😀

• Anonyymi

Pyöräilin 23.30 aikoihin ja alkaa illat hämärtymään ja olemaan jo syksyn tunnetta.
      Syksyn merkki on mustikat, vadelmat, puolukat, karpalot ja sienet metsässä.
      Sorsan ampuma-aika 20.8 on syksyn merkki.
      3 kk, niin kaupoissa on hyllyt täynnä joulutavaraa, kuten suklaakonvehtejä, kun on lokakuun 26 päivä.

• Anonyymi

Todellakin haaveilen parisuhteesta, koska koen olevani parisuhdeihminen.

• Anonyymi

Eilen oli terassit täynnä porukkaa. Varmaan joku kumppanin löysi.

• Ei meillä päin kyllä ollu.

Viimeks näin täyden terassin, niin Tampereella kun asuin. Niin täys että osa tippu yli.

• Anonyymi

Syksy menee kuten muukin arki, samojen asioiden parissa veivaten. Toivottavasti lämpötila silti laskee, ettei tappohelteissä mennä.

Eipä tässä uutta paria tarvita, vanhalla mennää.

Jasu

• Ei ole kesä vielä ohi. Vasta toinen kesälomaviikkoni alkaa.. en suostu siihen, dttä kesä on ohi...

• Anonyymi

Kalenterin mukaan kesä on kääntynyt syksyyn, kun elokuu käynnistyi.
      Nopeasti meni kesä, tuntuu, ettei ole montaa päivää siitä, kun toukokuun lopussa puutarhamyymälän kevät avajaisissa oli makkaratarjoilu.
      Kyllä vuoden parasta aikaa on vaan kevät ennen kaiken vihertymistä ja syksy, kun illat hämärtyy ja ilmat viilenee.
      Kesän huonointa aikaa on pakahduttavat hellejaksot, ei silloin pysty kesästä nauttimaan, kun ei kuumuuden takia pysty ulkoilemaan, kun ulos tukahtuu kuumuuteen.

Kyllä se syksy vaan siitä alkaa, kun mustikka-aika alkaa.
      Myös Back to Scool lehtien mainokset viestitää syksyn alkaneen.
      Myös puutarhan "pihavaloja pimeneviin iltoihin" mainokset tuovat syksyn tuntua.
      Venetsialaisetkin on tässä kuussa.
      Sitten , kun venetsialaiset on ohitse, niin alkaa puolukka-aika, sienestys ja illat
      pimenee.
      Ei ole enää kuin pari kuukautta, niin alkaa joulun odotus, lokakuussa alkaa kauppoissa joulunvalmistelut eli konvehtivuoret ilmestyy kauppoihin ja ihmiset alkaa odottamaan joulua.

• Anonyymi

En ainakaan parisuhteesta haaveillen, kun en ole koskaan sellaisesta haaveillut. Enkä kyllä tuon "tosiasian" tunnustaneenakaan, kun ei se ole koskaan kohdallani pitänyt paikkaansa. Aina on olemassa se riski, että joku tupsahtaa arkeni rauhaa sekoittamaan.

Mutta siis miten syksyni vietän. Pitkälti kuten muutkin syksyt elämässäni. Uusi juttuja ja projekteja alkaa, pikkuhiljaa syksyn mittaan osa niistä hiipuu, osa toivottavasti ottaa lisää tuulta alleen. Alkuun syksy on ihanaa aikaa, sen kun säät pysyvät vielä hyvinä. Yleensä viimeistään lokakuussa alkaa vituttaa harmaus, pimeys ja jatkuva vesisade. Sitten sitä yrittää alkaa pikkuhiljaa laskeutua jouluun. Tuossa pääpiirteissään. On tässä nyt aidosti mielenkiintoisia alkuja näkyvillä, mutta en mä niitä täällä avaa. Ans kattoo nyt. Parisuhteisiin ne eivät kuitenkaan liity.

• Anonyymi

P.S. Eikä minun kesäni kyllä ole vielä läheskään loppu. Tänääkin on kaikkea muuta kuin syksyinen keli. Mennään nyt elokuun loppuun ja julistetaan kesä vasta sitten päättyneeksi, noin virallisesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      215
      1449
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1286
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      4
      1088
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1076
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      900
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      61
      852
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      840
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      778
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      770
    Aihe