Mutta jotkut eivät uuvestisynny uskomaallisoimaan Jumalaan AJOISSA ennen armon aikansa lopulmoitumaansa?
Ostin tänään COOPIN pussisessa jalopeno shipschi pussillisen 175g vihreen pussisen värinen pussillistuman.
En sitä tänään avaa. Pitäähän olla tippikastikettakin vaan siä mulla ei ole, siksi testaan sen vasta kun tihpikastikettakin on suullisoija siin samallisuujes, koska se on silloin maiskuttavaistavanpaa.
Katso, PK-35 - SJK Akatemija välinen jaljapaljo-ojjelu alkaa tänään klo 18.30 ja mä pelasin siihen merkiksi x vaikka aattelin että ei se tasapeliin pääty vaan yggöseen tai kaggoseen. En kyllä osaa sanoa miten ovat sopineet tai miten se menee. Kahjel eurollisella pelasin kertoin 4,05 eli voitan 8,1e miinustus 2e ostopanostus, voittoni total 6,1e, ihan ilmaista rahaa 5,1e, ehkäpä tai sitten ei.
Pastolla oon elellyt nyt eilen su 22.50 - present time. Tavoitteena on 20h ja vähän päälle mieluusti, kunhan 20h ylittyleityy.
Pian Babylonille käy köpelösti, sillä velhoutensa villitsee kaikkija kansoja, sanotaan Ilmestyskirjassa menneessä aikamuojossa , meillä se on just menossa ja tai menevyyjessä?
Mitä tarkoittaa " Babylonin VELHOUVELLA villitsemiskyky KAIKKIIN kansoihin kohjen?
Mitä velhous tarkoittaa? Noituuttakollistako? Miaauuu!!
En usko tähän Velhon valhemääritelmään : " Velhoksi kutsutaan ihmistä, joka on vielä neitsyt täyttäessään 30 vuotta."
- urpaanisanakirja
Riemuitse kirjoituksestani.
Selef Urge
Miksi jotkut uuvestisyntyvät uskomaan siihen echadiin ainojaan Jumalaan?
Anonyymi-ap
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597