Nämä ovat Jeesuksen sanat. Kiistäjähenki kiistäköön, jos siltä tuntuu.
”Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.”
Matt 16:18
Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani,
20
87
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta minä myös sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tämän kallion päälle tahdon minä rakentaa minun seurakuntani, ja helvetin portit ei pidä häntä voittaman.
- Anonyymi
Så säger ock jag dig att du är Petrus; och på denna klippa [Klippa heter på grekiska petra.] skall jag bygga min församling, och dödsrikets portar skola icke bliva henne övermäktiga.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Så säger ock jag dig att du är Petrus; och på denna klippa [Klippa heter på grekiska petra.] skall jag bygga min församling, och dödsrikets portar skola icke bliva henne övermäktiga.
And I say also unto thee, That thou art Peter, and upon this rock I will build my church; and the gates of hell shall not prevail against it.
- Anonyymi
”Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä,
apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus,
jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa;
ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä.”
Ef 2:19-22- Anonyymi
Ei ihminen ole pelkkä henkiolento.
Jeesuksellakin oli koko ajan fyysinen asumus, ei pelkkä henkiolento.
Jeesus varoitti pelkistä henkijeesuksista, jotka tulee ja eksyttää monta ihmistä.
Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Rikolliskoplan tarinat Damaskontien henkijeesuksista ovat hyvin epäluotettavia tarinoita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus varoitti pelkistä henkijeesuksista, jotka tulee ja eksyttää monta ihmistä.
Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Rikolliskoplan tarinat Damaskontien henkijeesuksista ovat hyvin epäluotettavia tarinoita.Kiistäjähenkesi tosiaankin haluaa eksyttää, herjata ja valehdella, niin paljon kuin sinä sille lupaa annat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikolliskoplan tarinat Damaskontien henkijeesuksista ovat hyvin epäluotettavia tarinoita.Ei Jeesus pelkkänä henkiolento taivaaseen mennyt, vaan ihmisen muodossa, jossa tulee samanlaisena takaisin kun se aika koittaa.
Ap. t. 1:11 ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."
Kasteessa Jeesuksen ruumis muutettiin taivaskelpoiseksi. Salli nyt kaste, sillä näin meidän tulee täyttää kaikki vanhurskaus. Kaste on luomistapahtuma, jossa ihminen luodaan taivaskelpoiseksi.
- Anonyymi
Sanojiahan aina piisaa. Jesse oli vain yksi sekoboltsi monien joukossa.
Case closed. - Anonyymi
Oliskohan tuo suomea osannut...tai edes ruåtsia.
- Anonyymi
Pietarin uskon varaan ei perustettu yhtään seurakuntaa.
Kalliolla Jeesus tarkoittaa itseään, johon syntinen ihminen kasteessa liitetään.
Mark. 8:33
Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"
Pietari kantoi miekkaa ja se koitui hänen kohtalokseen.
KALLIO tarkoittaa Jeesusta Kristusta. Ei Kristuksen kieltäjiä, vaikka heidän etunimi olisi Keefas.
JA SE KALLIO OLI KRISTUS
1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; JA SE KALLIO OLI KRISTUS.
------------------------------------------------------------------ Anonyymi
Jeesus käski kastamalla ja sen jälkeen opettamalla tehdä itselleen opetuslapsia, ei mitään Pietarin tai Tarsolaisen murhamiehen Paavalin seuraajia. Ei ketään kastettu Pietarin tai Paavalin nimeen.
Matt.28
18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus käski kastamalla ja sen jälkeen opettamalla tehdä itselleen opetuslapsia, ei mitään Pietarin tai Tarsolaisen murhamiehen Paavalin seuraajia. Ei ketään kastettu Pietarin tai Paavalin nimeen.
Matt.28
18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen".
[Keefas on Pietarin arameankielinen nimi. ] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen".
[Keefas on Pietarin arameankielinen nimi. ]Minä taasen Pokemonin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taasen Pokemonin!
Tällä palstalla on tarkoitus keskustella Raamatusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt.28
20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."Huijari mikä huijari.
Itse ei päässyt kastamaan vaan tarvitsi sitä lamppuöljyä sovittaessaan opetuslapsiinsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huijari mikä huijari.
Itse ei päässyt kastamaan vaan tarvitsi sitä lamppuöljyä sovittaessaan opetuslapsiinsa.häpeä ja kadu viestejäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
häpeä ja kadu viestejäsi
Noinko totuus sattuu?
Sori, jos muuta luulit.
- Anonyymi
Raamatussa Jumalasta ja Jeesuksesta käytetään nimitystä Kallio.
5. Moos. 32:4
Hän on KALLIO; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.
Jes. 26:4
Turvatkaa Herraan ainiaan, sillä Herra, Herra on iankaikkinen KALLIO.
Mooses löi KALLIOTA, eli Jeesusta kaksi kertaa vettä saadakseen, mikä oli paha synti.- Anonyymi
2. Sam. 22:32
Sillä kuka muu on Jumala paitsi Herra, ja kuka muu on pelastuksen KALLIO paitsi meidän Jumalamme? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2. Sam. 22:32
Sillä kuka muu on Jumala paitsi Herra, ja kuka muu on pelastuksen KALLIO paitsi meidän Jumalamme?Höpsö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1477029
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505936- 1255096
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.464669Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673208
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553140Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252882- 462432
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162323