Kirjoittaako hän vielä täällä?
Joku, ilm. aito-avioliittolainen epäkristitty, on jo kaiketi vuosien ajan ottanut aitolaiseksi asiakseen häpäistä häntä, tekemällä KTS:n "nimissä" hänen oman aatteensa vastaisia aloituksia, aktiivisesti pyrkien luomaan hänestä valheellisia mielikuvia ja näin seurauksiltaan jopa vakavasti vahingoittaakseen häntä.
Noiden, mahd. valhealoitusten tekijä ei ole aito kristitty millään raamatullisella mittapuulla vaan valheessa elävä, jo kadotettu sielu, jolle parannus selvästi on jo liian myöhäistä, sillä kaikelle, kuten Jumalan kutsullekin, on aikansa, kunnes se lakkaa.
Kaikkea siunausta KTS:lle toivottaen. 🫠
Missä on KTS?
Anonyymi-ap
2
102
Vastaukset
- Anonyymi
Kaksi viestiä poistettiin.
Todellisuudessa näille aitolaisille Israel-fanaatikoille ei totuus ja Jumalan lait merkitse mitään.
Nuo "Israel"-aatteet siis todistetusti perustuvat eri valheille, eivätkä kestä mitään vasta-argumentteja. MOT.
"Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi."
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939