Kepujen haukkuminen, muutakii outoa

Anonyymi-ap

Miks palstalla haukutaan usiasti kepuja? En ymmärrä.... Eikös heinäveellä ole johdossa keput? Mitä pahaa ne on tehneet?? Entäs: sisäsiittoisuus, rumat naiset/ miehet, ruutupaitaisuus, kierous, kuitittomat yrittäjät, uteliaisuus vierasta kohtaan!? Miks näitä myyttejä on ja eikä näy muiden paikkakuntien suomi24 palstoilla? Millanen paikka heinävesi on? Miettiny sinne muuttoo kokovuotiseks asujaksi mut en tiiä jos noissa jutuissa joku totuus on?

15

1099

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Johtuiskohan ihan siitä, että moni tälle palstalle kirjoitteleva on niitä, joille ei sitä älyä ole siunaantunut kovinkaan paljoa. Kaikenlisäksi voivat olla katkeria, kateellisia ja muuten vaan sekopäitä, joille mikään ei kelpaa. Niitä tällä kylällä valitettavasti on, mutta eipä heistä kannata välittää.

• Anonyymi00013

Se onnii vaikiaa elämä joillakki, akressiivista, ja pittee muita haakkua. Sanompa vuan, kyllä myö tiietään mistä se ottaa kiinni. Kyllä myö tiietään kylällä. Se pittee nyt vuan raahallisesti kahtella ja ellää elämöö nii kui sen rakentanna. Ihte kukin.

• Anonyymi00014

Samat sekopäät, kateelliset, joille ei sitä älyä ole siunautunut, ovat äänestäneet aikoinaan kuntavaaleissa päättäjät, jotka ovat valinneet kj:n. Läpileikkaus tilanteesta, minkä hyvin olet osannut pukea sanoiksi. Juurisyy lepää siellä. Ihmiset äänestävät niitä, keihin voivat samaistua ja kokevat samankaltaisuutta😎

• Anonyymi00016

Tarkoitatko ehkä kepulaisia? Siis ovat mielestäsi " ei älyllä siunattuja, katkeria, kateellisia ja muuten vaan sekopäitä " ?

Jos haukutaan mielisairaaksi, sekopääksi, ei älyllä siunattuja, kyseessä ei ole mielipide, vaan henkilökohtaisuuksiin meneminen, joka voi tilanteesta riippuen täyttää myös rikoksen tunnusmerkit.

• Anonyymi

Kyllä kepuja haukutaan muidenkin paikkakuntien palstoilla.

• Anonyymi

Joo mutta entäs esim.kuitittomuus? Kierous? Sisäsiittoisuus??

• Anonyymi

Minuakin kiinnostaa tuo kuitittomuus.

• Anonyymi

Ja minnuu myös! Mitä tarkottaa kuitittommuus?

• Anonyymi00009

Ka paper on loppu... Sitä kaeit se...

• Anonyymi

🧑‍🎄🤶🧑‍🎄🤶🧑‍🎄🤶

• Anonyymi00008

Onko keput yhä johdossa?

• Anonyymi00010

taitavat siellä liehua ja joo joo miehiä osa. Joo joo piäasia että ollaan kaikissa p..ntärkeissä pesteissä möllöttämässä. Mitään ei saaha aikaan kylläkään... Mutta ee se haettoo, piäasia että kuuluu piättäjiin. Mieluusti myös kirkkovaltuustoon!

• Anonyymi00011

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

• Anonyymi00012

Ruutupaitaisuus? Onko se joku merkki jostakin?

• Anonyymi00015

ruutupaitoja kyräilemässä riittää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2013
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1717
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1557
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1200
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      76
      1182
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1140
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      23
      1048
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      997
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      946
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      927
    Aihe