Itse lähtisin sotaan 6,1e/vrk korvauksella vaikka heti ... Mutta mutta ..
Itse lähtisin sotaan 6,1 €/vrk. vaikka heti ... Mutta kuulkaa kun ... Se ei käy koska se ei käy ...
Se ei käy se ei käy se ei käy se ei kertakaikkiaan käy ... Niinpä niin.
Siispä: Eroa kustannustehottomasta asevelvollisuus armeijasta, niin kokoomus ja perSut voivat koostaa uuden kustannustehokkaamman Nato-armeijan halpasotilaista joita on maailma pullollaan.
- Reservinkieltäytyminen on laillinen vaihtoehto, joka perustuu mielipiteen- ja omantunnonvapauteen.
- Reservinkieltäytyjiä ei voida missään tilanteessa asettaa sotilasviranomaisten määräysvallan alaisiksi.
- Armeijasta erotaan ilmoitusluontoisella hakemuksella. Kieltäytymisen syitä ei tarvitse perustella.
https://eroa-armeijasta.fi/
Itsehän oki lähtisin sotaan 6,1e/vrk korvauksella vaikka heti ... Mutta mutta ..
15
203
Vastaukset
- Anonyymi
ERO ARMEIJASTA
Venäjän Tiltu vihaa Suomea ja suomalaisuutta!
Erityisen kovasti hän vihaa Suomen maanpuolustusta!
MIKSI?
Hänellä on Suomen osalle täysin omia ’suunnitelmia’, joiden toteutumiselle Suomen vahva maanpuolustus olisi PAHA ESTE!
Näistä tavoitteistaan hän on itse kertonut palstalla:
”Olen iloinen kun Suomi on ensi lskun kohde Venäjälle, se tekee mielen iloiseksi kun mitätön,tarpeeton "itsenäinen" Suomi häipyy maailmankartalta.”
”Tärkeintä kuitenkin on että Suomi hävitetään, ei väliä millä pommeilla se tapahtuu. Ydinaseilla tosin jäisi siistimmät vainajat.”- Anonyymi
Erinomaista demokratiassamme on se, että voit vapaasti valita että lähdetkö sotimaan Naton sotia vai lähdetkö siksi aikaa pois sodan jaloista esim. Thaimaahan. 😉👉👌✌️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erinomaista demokratiassamme on se, että voit vapaasti valita että lähdetkö sotimaan Naton sotia vai lähdetkö siksi aikaa pois sodan jaloista esim. Thaimaahan. 😉👉👌✌️
Ja elettyäsi kolme viikkoa Thaimaassa lennät ulos hotellista ja olet vailla työtä ja toimeentuloa! Henkiriepu toki säilyy ja sehän ón ryssä’n trollille tärkeintä?
Anonyymi kirjoitti:
Heheeeee ...... Ja miten se tuleekaan menemään .....
"Suomalaismiehestä oli annettu kansainvälinen pidätysmääräys, ja pidätyksen tekivät Thaimaan viranomaiset. Pidätetyllä suomalaismiehellä on NRK:n mukaan aiempaa rikostaustaa."
https://yle.fi/a/74-20169292
Kun on se kv-luovutussopimus .... . :-)
- Anonyymi
Yllättävää on se, ettei esim 5 vuoden sotimisella saa kuin 11 138,6 € kasaan palkkatulona. Onni noilla sotilailla on tietysti se, että tulot pysyvät verotettavan rajan alapuolella. 🤡👍
- Anonyymi
TOISIN, kuin Venäjän trolli uskoo niin oman maansa puolustaminen ei ole rahakysymys van me suomalaiset haluamme säilyttää maamme vapaana ja itsenäisenä ja kaipaamme kaikken vähiten päätymistä Venäjän poliisi- ja orjavaltion osaksi!
Toki Venäjän homppeli sotaa kaihtaa? Kai hämn sen takia on pesiytynyt Suomeen, maahan jota vihaa ja josta trollaa. Täällä hän kuitenkin välttyy päätymästä Venäjän armeijan osana Ukrainaan! - Anonyymi
Venäjän trolli Yulia Navalnaya totesi myös että Ukrainalla on oikeus sotia noiden alueiden valtaamisen puolesta, mutta se taitaa olla jo turhaa.
- Anonyymi
Suomalainen sotilas saa palkkaa sodan aikana. Palkkaus perustuu sotilaan asemaan, palvelukseen ja mahdollisiin perheenjäsenille maksettaviin korvauksiin.
Tiltulle ei makseta mitään.- Anonyymi
Venäjällä saa tuon 50.000 donaa... mikä tekosyy olla maksamatta samaa täällä?
- Anonyymi
Venäjällä maksetaan jopa 50.000 dollarin suuruinen palkkio värväytyville.
Jos tulee sota vaadin saman summan.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837