Nainen onko sinulla haluja joita et ole saanut/kehdannut toteuttaa?

Anonyymi-ap

Itselläni on vaikka mitä. Olisin valmis moneen.
T. Aikuinen mies

62

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aviossa 25 vuotta saman miehen kans, pakko tunnustaa haluaisin kokea intohimoa vento vieraan toimesta. Anja

• Anonyymi

Itsekin olen jumissa epätyydyttävässä suhteessa, josta en nyt voi irtautua. Haluja olisi, seksiä ei. Joudun keksimään itselleni tekemistä.
        Kertoisitko itsestäsi Anja ja haluatko kysyä jotain minulta?
        T. Aikuinen mies

• Anonyymi

Kyllähän se vieras on kiihoittava kokea kun on jotenkin vaihtelua saatava että piristyisi.
        Ei ole mitään uutta enää nykyisen kanssa.
        M 55v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekin olen jumissa epätyydyttävässä suhteessa, josta en nyt voi irtautua. Haluja olisi, seksiä ei. Joudun keksimään itselleni tekemistä.
        Kertoisitko itsestäsi Anja ja haluatko kysyä jotain minulta?
        T. Aikuinen mies

Olen hoiva alalla teen pitkiä vuoroja, vapaalla kuntoilen. Kotona kaikki muuten hyvin, kipinä puuttuu jopa halailu kun molemmat keskittyy muuhun. Sänkyssäkin hiljaista kun intohimo kodonnut, silloin kun ollaan itsestäni tuntuu hyvältä saada miestä, mut kaipaisin juuri himoa.
        Miten sulla suhde muuten vaimoosi, oletteko työ elämässä. Käytkö usein tällä sivustolla, itse silloin tällöin käyn täälläkin. Anja

• Anonyymi kirjoitti:

Olen hoiva alalla teen pitkiä vuoroja, vapaalla kuntoilen. Kotona kaikki muuten hyvin, kipinä puuttuu jopa halailu kun molemmat keskittyy muuhun. Sänkyssäkin hiljaista kun intohimo kodonnut, silloin kun ollaan itsestäni tuntuu hyvältä saada miestä, mut kaipaisin juuri himoa.
        Miten sulla suhde muuten vaimoosi, oletteko työ elämässä. Käytkö usein tällä sivustolla, itse silloin tällöin käyn täälläkin. Anja

Mistäpäin suomea kirjoittelet Anja ?
        Elän samanlaista arkea ja luotettavaa mukavaa naista etsin, kipinää elämään.
        Olen 44v ja Vantaalta

• Anonyymi
        UUSI

Mitä haluat , miten teet

• Anonyymi

Suhteeni etenee, valitettavan varmasti kohti eroa. Seksiä ei ole ollut pitkään aikaan. Siksi käyn näillä palstoilla. Haluaisin ennakkoluulotonta himoa ja tyydytystä. Näin viestien välitys on onneton kakkonen oikeaan asiaan. Olen kokeilun haluinen. Yhteys oikeaan ihmiseen auttaa.
      T.aikuinen mies

• Anonyymi

Unohtui mainita. Olen pitkässä mielyttävässä työsuhteessa. Olen käsityöläinen.

• Anonyymi

Samasta syystä täällä vierailen jospa saisin vertais tukea. Pitkään käynyt kun keskusteluun tuli väliin ala arvoista viestei. Kyllähän erotiikasta voi vaihtaa viestejä, siitähän meilläkin kyse joka toimi kotona. Ymmärrän hyvin himon ja tyydytyksen jossa molemmat aidosti mukana. Vaistoon sussa empatian ja herkyyden viestistäsi. T. Anja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samasta syystä täällä vierailen jospa saisin vertais tukea. Pitkään käynyt kun keskusteluun tuli väliin ala arvoista viestei. Kyllähän erotiikasta voi vaihtaa viestejä, siitähän meilläkin kyse joka toimi kotona. Ymmärrän hyvin himon ja tyydytyksen jossa molemmat aidosti mukana. Vaistoon sussa empatian ja herkyyden viestistäsi. T. Anja

Kiitos
        Seksi on aina ollut itselleni tärkeää, en vain ole osannut sanoittaa sitä oikessa tilanteessa. Vertaistuki on yksi hyvä sana, kohtalontoveri toinen, kiimassa kärsivä on ehkä tähän sopivin. Miten sen kik sovelluksen kanssa olisi? Ei siinä menetä mitään, sulkee vaan muut keskustelun ulkopuolelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos
        Seksi on aina ollut itselleni tärkeää, en vain ole osannut sanoittaa sitä oikessa tilanteessa. Vertaistuki on yksi hyvä sana, kohtalontoveri toinen, kiimassa kärsivä on ehkä tähän sopivin. Miten sen kik sovelluksen kanssa olisi? Ei siinä menetä mitään, sulkee vaan muut keskustelun ulkopuolelle.

Ehkä ekaan viestiin valinta vertaistuki sopi paremmin, myönnän kiima sopii varmaan meidän tapauksessa paremmin. Kikkiä koskaan käyttänyt, ehkä pitäis tutustua asiaan.
        Mun pakko lähteä käymään asioilla, voidaan kyllä viestitellä jos haluat tunnin päästä. Silloin hakeudun makkariin jospa rentoudun samalla. T. Anja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ekaan viestiin valinta vertaistuki sopi paremmin, myönnän kiima sopii varmaan meidän tapauksessa paremmin. Kikkiä koskaan käyttänyt, ehkä pitäis tutustua asiaan.
        Mun pakko lähteä käymään asioilla, voidaan kyllä viestitellä jos haluat tunnin päästä. Silloin hakeudun makkariin jospa rentoudun samalla. T. Anja

Odotan vastaustasi. Lataa kik, se on helppoa ja ilmaista. Onnistuin siinä itsekin, vaikka olen enemmän kuin heikko tietotekniikan suhteen.
        Kiitos mielenkiinnosta.

• Anonyymi

Mitä tekisit, miten ja miten itse haluut ett teen sulle

• Anonyymi

Mitä haluat , miten teet

• Anonyymi

Onnistuisiko keskustelu kik alustalla? Säästyisi sekoilevilta hölmöiltä ja anonymiteetti säilyisi.
      On paljonkin jota haluaisin sinun tekevän. Mitä itse haluaisit?

• Anonyymi

Haluan mies pitää ohjat käsissään intohimoisesti, ennen kaikea tyydyttää itsensä silloin mielestäni nainen saa parasta seksiä. Moni mies jostakin syystä unohtaa suutelun rakastellessa, itsellä kaikki paikat aukee ja rentoutuu. Anja

• Anonyymi

Siirrytään kik alustalle Anja. Huluan lisää. Kertoa ja kuulla jakaa, ehkä yhtäaikaa?
      Onnistuuko?

• Anonyymi

Käyn asioilla ensin. Pakko rauhoittua kun kiihotuin tästäkin, yhtä aikaa olis ihana saada.💋

• Anonyymi

Anjalle tiedoksi kikiin kantsi kertoo liian tarkasti asoita. Anonyymisti täälläkin voitte rakastella ja laueta toisillenne. M 60v ps. Moni mieluusti runkkaa lukiessa keskustelujanne. Myös miekin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Anjalle tiedoksi kikiin kantsi kertoo liian tarkasti asoita. Anonyymisti täälläkin voitte rakastella ja laueta toisillenne. M 60v ps. Moni mieluusti runkkaa lukiessa keskustelujanne. Myös miekin

Olen kuullut jotain siihen viittaavaa. Eihän siinä pahaa jos nautit mukana. Anja

• Anonyymi

Jaksan odottaa. Vaikka turvotusta on jo.😘

• Anonyymi

Kysyn jos kerkee tutustuu tänään kik sovellukseen, voidaanko täällä nauttia kun tuun asioilta. Mieheni tulee klo. 19 viimeistään tai sit huomenna olen lomalla. Ihkua kun toinen reakoi herkästi, suukko kärkeen laitan. Anja

• Anonyymi

Nopeasti vielä (ei että asia olisi tärkeä) mitä olet mieltä karvoituksesta, tai sen olemattomuudesta? Ajattelin juuri siistiä ennen saunaa. Liity kik appiin, niin voin luvata sinulle kuvat ennen ja jälkeen palkinnoksi, jos haluat.

• Anonyymi

Olen iloinen että olen saanut sinuun yhteyttä.
      Odotan innolla tulevaa. Haluan auttaa sinua saamaan tyydytystä.

• Anonyymi
        UUSI

Tulin juuri, soitin miehelleni on kotona tunnin päästä. Anja

• Anonyymi
      UUSI

Anteeksi että hukkasin aikaa. Siistin juuri alapäätäni. Kiihottaako se sinua?

• Anonyymi
        UUSI

Kiihottaa kun tiedän mitä teit. Haluatko viestitellä nyt vai huomenna, tulin kyllä valmiiksi sänkyyn pienen imu laitteen kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihottaa kun tiedän mitä teit. Haluatko viestitellä nyt vai huomenna, tulin kyllä valmiiksi sänkyyn pienen imu laitteen kanssa.

Mielläni nyt ja huou. Menen saunasn. Onko jotain mitä haluaisit minun tekevän?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mielläni nyt ja huou. Menen saunasn. Onko jotain mitä haluaisit minun tekevän?

Suudella hellästi ja hyväillä kehoasi.

• Anonyymi
      UUSI

Ihana Anja lataa se kik. Haluan olla kannasi kahdestaan yhteydessä. Tutki ja tee päätös. Aikoinani en nähnyt miksi en niin tekisi. Kun tarvitsee, niin poistan sovelluksen ja lataan sen taas uudestaan, kun voisin nauttia siitä.

• Anonyymi
        UUSI

Täytyy palata sit huomenna jos alan tutustuu kikkiin. Anja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olis kyllä ihana tutustuu suhun Anja
        miettii 51v mies...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi jos vaikutan painostavalta. Mutta se kik ei ole ihmeelinen. En haluaisi ikinä hyväksi käyttää ketään. Saitit minusta kuvia nyt ja voitaisiin ottaa uusiksi kun miehesi on nukahtanut. Olen valmis ja halukas laukeamaan sun kanssa.

• Anonyymi
      UUSI

Minä haluaisin saada sinut kunnolla märäksi ja sitten että hieroisit itseäsi minuun, joka paikkaan. Olisin mehujesi voitelema. Syttyttääkö?

• Anonyymi
        UUSI

Haluatko sittenkin. Höpö nassu olen aivan märkä juuri, tulen päällesi hieron itseäni kehoosi mikä ihana kova hivelee.🥰

• Anonyymi
        UUSI

Kerro minkä kokoinen sinulla, haluan pitää hyvänä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko sittenkin. Höpö nassu olen aivan märkä juuri, tulen päällesi hieron itseäni kehoosi mikä ihana kova hivelee.🥰

Kerro lisää siitä kun olet avoimena ja rentona. Minulls on mieltymys runsaisiin reikiin. Entä sulla?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää siitä kun olet avoimena ja rentona. Minulls on mieltymys runsaisiin reikiin. Entä sulla?

Tykkään molempiin kun nautin rakastelusta, ai nyt värinää kehossani olet ihana.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkään molempiin kun nautin rakastelusta, ai nyt värinää kehossani olet ihana.

Mitä olisit valmis/halukas tekemään minun ainoalle reiälle?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro minkä kokoinen sinulla, haluan pitää hyvänä

Haluan. Kaikkea. Tyydytys johtavana ajatuksena.
        En ole iso, enkä pieni. Kukaan ei ole valittanut ja itsetunto, sen suhteen on kunnossa. Oletko itse väljä ja jos, niin nautitko siitä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan. Kaikkea. Tyydytys johtavana ajatuksena.
        En ole iso, enkä pieni. Kukaan ei ole valittanut ja itsetunto, sen suhteen on kunnossa. Oletko itse väljä ja jos, niin nautitko siitä!

Vastaan vielä. Olen kimmoisan tiukka en ole synnyttänyt alapääni kautta, vaan keisarin leikkauksella josta arpi vatsan ala osassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaan vielä. Olen kimmoisan tiukka en ole synnyttänyt alapääni kautta, vaan keisarin leikkauksella josta arpi vatsan ala osassa.

Haluaistko kokea venytystä?

• Anonyymi
      UUSI

Olen todella kiihoittunut yhtestämme

• Anonyymi
        UUSI

Ihanaa viestitellä hivelen reisiäni, voisit tulla sisääni. Ai kun tekis hyvää ottaisitt minut

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa viestitellä hivelen reisiäni, voisit tulla sisääni. Ai kun tekis hyvää ottaisitt minut

Haluaisin panna sinua kovaa, syvälle kaikkiin reikiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko sanoa kulta, pane vaan tykkään🥰 uuh tuun taasen ihanaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Auto tuli pihaan juuri, pakko lopettaa. Huomiseen suukko sinulle💋💞

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Auto tuli pihaan juuri, pakko lopettaa. Huomiseen suukko sinulle💋💞

Anja. Hyvää yötä, jos et tänään enää voi viestitellä.😘

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä kun miehesi on nukahtanut. En lauennut vielä ja haluaisin säästä sen sinulle. Onko arviota ajasta? Lupaan olla paikalla. Kiitos tästä, miwkikuvat kantaa.

• Anonyymi
      UUSI

Olisin todella valmis rullaamaan kanssasi. Koitan kestää ja odottaa yhtettä sinuun. Tod. näk. runkkaan mutta laukeamisen haluaisin säästää sinulle Anja.🤤

• Anonyymi
      UUSI

Teit vaikutuksen. Tarkistan viestiketjua toistuvasti. Rehellisyyden nimissä, panettaa.
      Kiitos Anja

• Anonyymi
      UUSI

Voit sanoa kulta, jos minkin voin. Kaipaan sinua jo nyt kulta😍

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Haluaisin kahta kyrpää perseeseen yhtä aikaa.

Helena42

• Anonyymi
        UUSI

Olisitko tarpeeksi auki sitä varten?

• UUSI

Täytyy riittävästi lämmitellä, niin sitten mahtuu

• Anonyymi
        UUSI
        Wheeler3 kirjoitti:

Täytyy riittävästi lämmitellä, niin sitten mahtuu

Kinnostaako sinua fistaaminen?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kinnostaako sinua fistaaminen?

En ole fistaamista kokeillut, mutta avoin kaikelle:)

• Anonyymi
        UUSI
        Wheeler3 kirjoitti:

En ole fistaamista kokeillut, mutta avoin kaikelle:)

Mitä tarkoitat kaikella?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat kaikella?

Kaikelle uudelle, mitä en ole kokeillut

• Anonyymi
        UUSI
        Wheeler3 kirjoitti:

Kaikelle uudelle, mitä en ole kokeillut

Avasin sinulle oman keskustelu alustan.
        Jatketaanko siellä?

• Anonyymi
      UUSI

Anja haluaisin vielä tänään yhteyden sinuun. Nukuta miehesi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      147
      7019
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5916
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      125
      5096
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      47
      4654
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4028
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      67
      3208
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3140
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2852
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      45
      2420
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2313
    Aihe