Olen miettinyt tuota otsikon kysymystä kun olen seurannut liikennettä.
-Ette osaa ajaa nopeusrajoitusten mukaan
-Ette pidä oikeita valoja päällä autossa.
-Ette osaa ryhmittyä
-Ette osaa käyttää vilkkua
-Ette osaa tasku peruuttaa
-Tuijottelette puhelinta ja näyttöä ajon aikana
-Penkkien asento on melkein makuualtaan
-Ette osaa mäkilähtöä
Kiinnostaisi tietää missä autokoulussa opetetaan noin vai eikö autokouluja kiinnosta muuta kuin se raha vai sakkaako se oma opetus. Luuletteko että valmistutte ralli tai formulakuskiksi inssiajon jälkeen? Ette valmistu edes henkilöauton kuljettajaksi inssin jälkeen vaan teillä on kortin myötä lupa ajaa itsenäisesti ja toistaa ja harjoitella autokoulussa saamianne tietoja kuskiksi valmistutte vasta kymmenien vuosien päästä kun teillä on kokemusta satojatuhansia kilometrejä.
Mitä autokouluissa nykyään opetetaan?
2
116
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä lisäksi ette osaa ajaa liikennesääntöjen mukaan ja ette osaa pitää turvaväliä. Te luulette että olette sillä bemarin raadolla jossain kisassa ja muut edellä ajavat tekevät kaikkensa ettet menisi ohi mutta te olette niin ylivoimainen kuski ettei teille kukaan voi mitään. Todellisuudessa muut liikenteessä tajuaa ettei olla kisassa ja te olette kokemattomuuttanne liian lähellä toista autoa tai poljette sitä todella riskialttiissa paikassa kun ette ymmärrä. Katsovat että taas siellä on joku finninaamainen äidin pikku vesseli joka juuri näkee ratin välistä tien. Näyttää 10 vuotiaalta.
- Anonyymi
Edullisimmillaan kortti on nykyään jotain 650€ ja oikeita ajotunteja siinä on muistaakseni jotain kuusi vai kahdeksan. Loput on näitä simulaattoreita.
Inssin läpäisy on kai tilastollisesti onnistunut parhaiten 14 ajotunnilla (oikealla autolla). Silloin se kortin hintakin pyörii n. 1400€ nurkilla liukasajoineen.
Että tuosta voi päätellä miksi liikenteessä ei niin nuorilla onnistu, kun ymmärtettävistä syistä niitä simulaattoripelejä siellä vaan harrastellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1963631Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572267Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3782229- 432102
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4971246- 541213
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211073- 621043