Nyt on ikävä juttu. On surun päivä:
https://www.lansivayla.fi/paikalliset/8629072
Voihan rähmä. Espoon pride liputus meni pieleen
51
583
Vastaukset
- Anonyymi
Näitä tekevät PervoPersujen penikat joita isukkit yllyttää, sillä eivät itse uskalla tehdä mitään keskiketterä kurat pöksyssä!!!
- Anonyymi
rikos
- Anonyymi
Aika kovia juttuja joutuvat Espoossa sietämään
- Anonyymi
Poltettiinko liput?
- Anonyymi
hyvä hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvä hyvä
tuhotkaa liput
- Anonyymi
Missä muualla. iloisia uutisia lisää...?
- Anonyymi
kiva
- Anonyymi
saisko näille jotenkin palkaa maksettua=? olisin mielelläni tukemassa toimintaa!
- Anonyymi
hyvä hyvä
- Anonyymi
Ryssivät liputuksensakin ihan homona ja sälyttävät syyllisyyden muille.
- Anonyymi
Tämä on Sandaali!!!!
- Anonyymi
Kaupunginjohtaja mykkävittunen repii pelihousunsa
- Anonyymi
Mykkästä parka tuli vastaan eikä edes tervehtinyt
- Anonyymi
Taitaa olla rectum-porukan inside job.
- Anonyymi
eikös ollut järkyttävää että pride lippu tuhottiin?
- Anonyymi
so so sad
- Anonyymi
Priden vastustajien moraalista kertoo kaiken se, että he ihailevat ja kannattavat selviä rikoksia, eli varkauksia ja toisten omaisuuden tuhoamista. Rikoksia joista tehdään rikosilmoituksia ja työllistävät poliisia.
Todella häpeällistä moraalitonta porukkaa nuo Priden vastustajat. - Anonyymi
aa. miten tuo tarrojen liimaus toisten kesätapahtumissa? selkeää rikollisuutta. Pölvästi
- Anonyymi
voi hjälvättaa :)
- Anonyymi
Huvittavaa. Ensin pridettäjät paskoo ympäristön ja yhteiskunnan, sitten pöyristyy, kun heidän pyhät lippunsa paskotaan 😆 V...n peIIet.
- Anonyymi
paskoa voisi joka lipun pride yhteisön osalta. kiitos poijaat! onko tilinummeroa mihin vois muistaa urotekoanne. olen teistä ylppeeee:)
- Anonyymi
hyvä idea
- Anonyymi
oon teistä itekii ylppee; ) jatkakaa polttoja samaan malliiii
- Anonyymi
mites se saa...tanan paskaväki nyt suu pannaan kun sotkette joka vit,,,un kadunkulman. hyvää lomaa siperiaan. toivottasti junat sinne alkaa taas vetää
- Anonyymi
hahahahha!!!
- Anonyymi
hyi
- Anonyymi
eikö ne Espoossakaan hyväksy prideä . hahaha
- Anonyymi
KIITOS !
- Anonyymi
ai, entisessä kotikaupungissakin on tultu järkiin
- Anonyymi
hyvin toimittu!
- Anonyymi
Kyllä Espoossa osataan;
https://www.espoo.fi/fi/uutiset/2024/05/espoo-on-working-pride-kumppani - Anonyymi
Millä muuten kirjastot tai muut julkiset toimijat perustelevat poliittisia pride liikkeen liputuksia? Onhan liputuksista varmasti kysytty kuntalaisilta? Tällaiset liputukset eivät kestä lainopillisia tarkasteluja. Mikä laitos kunta on ottamaan kantaa toisten henkilökohtaisiin ominaisuuksiin? Voidaan esittää kysymyksiä missä saamen lippu? Entä romanien? Puhumattakaan monista muista vähemmistön lipuista /tunnuksista
- Anonyymi
Ei heillä olekaan lupaa tuohon. Toimivat täten lainvastaisesti- ja tietävät sen itsekin
- Anonyymi
kaupunkilaisten mandaatti puuttuu...
- Anonyymi
Ai sielläkin :)
- Anonyymi
Espoo on toiseksi suurin kaupunki,. oli ilo kuulla kuinka siellä elää toivo. toivo sateenkaari vapaasta kaupungista. terve nuoriso tuhoaa vieraat sairaat symbolit.
- Anonyymi
menix se muka pieleen?
- Anonyymi
siksi että polttivat lipun. mutta se olikin hyvä
- Anonyymi
NO JOO. EI se onnistunut tänä vuonna
- Anonyymi
onhan se ikävää;:(
- Anonyymi
perseen pyyhkimiseen tarkoitettuja lippuja
- Anonyymi
Ruskeat liput salkoon Priden kunniaksi.
- Anonyymi
juuri niin
- Anonyymi
Ihan oikein. Moiselle ääIiökarnevaalille täytyy löytyä kunnon vastavoima.
- Anonyymi
juuri niin
- Anonyymi
Espooseen tarvitaan rutkasti lisää noita pride vastustajia. he saivat oikein Espoolaiset omat pride penkit :*)
- Anonyymi
höhheli
- Anonyymi
Espoossakin kasvaa(onneksi) pride liikkeen vastustajat. kulttuurien konflikti on täällä
- Anonyymi
Lisää näitä aloituksia :)
- Anonyymi
taasko se alko
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2602055Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161490Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101297Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851135- 701015
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60933TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18914- 51856
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126840Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61823