Etkä haluakkaan ottaa ihan oikeasti yhteyttä.
En voi mitään sille että vain haaveilet
80
638
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei kyllä kosketa minua tämä. Mä kyllä yritän ja jos otan yhtyettä, en saa mitään takaisin. Siksi pysytään nyt vaan asialinjalla eli työasiat. 😑 En saa edes toivotuksia juhlapyhinä. Todellakin tyydyn haaveisiin, kunnes unohdan. Valitettavasti.
/,nainen Sivusta- AnonyymiUUSI
Hyvä sinä. Aivan mahtava olet. Se mies on ihan kakkiaaivo, kun ei tee mitään ja sinä vain yrität ja yrität. Harmittaa sinun puolesta. Olisit ansainnut paljon enemmän kaiken sen jälkeen mitä teit. Super ihan olet ja löydät vielä sen helmen itselle ja unohdat tuon miehen kenellä on pis.saa päässä. Missähän laboratoriossa tuollaisia täydellisiä naisia on kehitetty. 🥹
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä sinä. Aivan mahtava olet. Se mies on ihan kakkiaaivo, kun ei tee mitään ja sinä vain yrität ja yrität. Harmittaa sinun puolesta. Olisit ansainnut paljon enemmän kaiken sen jälkeen mitä teit. Super ihan olet ja löydät vielä sen helmen itselle ja unohdat tuon miehen kenellä on pis.saa päässä. Missähän laboratoriossa tuollaisia täydellisiä naisia on kehitetty. 🥹
Ei nyt ihan tuo sarkasmi mene läpi. 🤗 Mutta veetuile vain.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän se mies vielä odottaa kaiken sen jälkeen, kun olen virheeni myöntänyt ja pyytänyt anteeksi. Hän jatkaa vaan tällä tavalla.. En enää luota häneen esim tän viikon osalta.. Tekis mieli vahvistaa asioiden paikkaansa pitävyys. Eli ei kai sitten menetetä mitään, kun ei kumpikaan enää luoteta. Hän on itse toimillaan saanut tän aikaan. Pompottelee kuin rättiä.
Katkera ja kostonhimoinen taitaa olla.
Todella ansaitsen parempaa että pääs kii. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se tosi reilua kostaa syöksemällä toinen ulosottoon takaisin.
Naiselta Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta SivustaEttä mieti sinä sitä kermaperse. 😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän se mies vielä odottaa kaiken sen jälkeen, kun olen virheeni myöntänyt ja pyytänyt anteeksi. Hän jatkaa vaan tällä tavalla.. En enää luota häneen esim tän viikon osalta.. Tekis mieli vahvistaa asioiden paikkaansa pitävyys. Eli ei kai sitten menetetä mitään, kun ei kumpikaan enää luoteta. Hän on itse toimillaan saanut tän aikaan. Pompottelee kuin rättiä.
Todella ansaitsen parempaa että pääs kii.🥹…🤣🤣….🖕
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🥹…🤣🤣….🖕
Mukavaa että se on susta noin hauskaa kiusata. Miten susta on tullut noin häiriintynyt?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Että mieti sinä sitä kermaperse. 😅
Joillain on asiat nykyään niin hyvin että on noussut pissaa päähän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joillain on asiat nykyään niin hyvin että on noussut pissaa päähän.
Unohtuu se asioiden syvin totuus....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta SivustaEt onko tää jo menny vähän yli.. Mieti sitä J. Sä olet oikeasti paha ihminen. Mitä sä odotat edes?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et onko tää jo menny vähän yli.. Mieti sitä J. Sä olet oikeasti paha ihminen. Mitä sä odotat edes?
Tuosta hänen kiusaamisesta löytyy infoa toiselta saitilta. Tapaus kuulostaa ihan samalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todella ansaitsen parempaa että pääs kii.Trolli trollaa. Älä välitä ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa että se on susta noin hauskaa kiusata. Miten susta on tullut noin häiriintynyt?
Sitä hän on, ei terve ihminen toimin koskaan niin kuin hän toimi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä jotkut tosiaan usko mistä lie syistä tämän monologisi olevan vähintään kahden välinen dialogi, palstaäijä ja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todella ansaitsen parempaa että pääs kii.” Mitähän se mies vielä odottaa kaiken sen jälkeen, kun olen virheeni myöntänyt ja pyytänyt anteeksi. ” Sulla ois kovasti naista esittävä setämies naisilta tällaisia karhuttavia fantasioissas. No dream on you too
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta SivustaMitä tarkoitat naista esittävä sillä, että ja takaisin? Tarkkana nyt haltijat/keijukaiset
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Että mieti sinä sitä kermaperse. 😅
Tai viä pahempaa gubbe- tukari
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta hänen kiusaamisesta löytyy infoa toiselta saitilta. Tapaus kuulostaa ihan samalta.
Intresanttia palstaäijä ja nämä saitti on mitkä? Anna ku nääs arvaan ylilauta ja vauva.fi
- AnonyymiUUSI
Mä ajattelen hänestä samoin. Tai oikeastaan ajattelen, että ehkä hän ei enää halua minua, että sai tarpeekseen.
- AnonyymiUUSI
Minustakin on saatu tarpeekseen.. Sitä vaan ei sanota mielestäni suoraan. Tai sitten olen väärässä.
/edelliseltä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minustakin on saatu tarpeekseen.. Sitä vaan ei sanota mielestäni suoraan. Tai sitten olen väärässä.
/edelliseltäJoo, ihmiset vaan hiljenee ja hiipuu pois. Harmi vaan kun ois voint olla aika räiskyvän ihanaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ihmiset vaan hiljenee ja hiipuu pois. Harmi vaan kun ois voint olla aika räiskyvän ihanaa.
Samoin, unelmat annetaan kaatua. Samoin kokenut korvessa, ylimielisyys kostautuu loppuelämän ajaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
/edelliseltäOlet ymmärtänyt aivan oikein! Eikö se ole ollut sinulle selvää jo pidemmän aikaa! Olethan nähnyt että vanhempi henkilö ei halua kohdata sinua!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet ymmärtänyt aivan oikein! Eikö se ole ollut sinulle selvää jo pidemmän aikaa! Olethan nähnyt että vanhempi henkilö ei halua kohdata sinua!
Minusta taas täällä päin ns nuoriso on fiksumpaa kuin Verkkaiset taatot
- AnonyymiUUSI
Vattu mikä dille dong? Huuhhu
- AnonyymiUUSI
Dingeli dongeli duuu
- AnonyymiUUSI
No. You seem very smart
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Dingeli dongeli duuu
I know you would too.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
I know you would too.
And that seems to be an issue, main maybe
- AnonyymiUUSI
Mä odotan, että sä otat :3
- AnonyymiUUSI
Sama ongelma. Ei oo syytä olettaa naisen olevan kiinnostunut, joten en häiritse häntä typeryyksilläni. - sivulta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama ongelma. Ei oo syytä olettaa naisen olevan kiinnostunut, joten en häiritse häntä typeryyksilläni. - sivulta
Tottakai mä olen kiinnostunut :3
Älä höpötä.
- AnonyymiUUSI
Itse et voi ottaa niinkö
- AnonyymiUUSI
Luulen että molemmat tunnetaan se vetovoima, mutta lähentyminen ei ole mikään helpoin tehtävä ❤️
- AnonyymiUUSI
Ei se todellakaan ole, mutta luotan.. ❤️
- AnonyymiUUSI
Oman lapseni ikäinen henkilö ei saa minussa aikaan minkäälaista vetovoimaa, pelkkää hylkimistä vain!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se todellakaan ole, mutta luotan.. ❤️
Mäkin luotan ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oman lapseni ikäinen henkilö ei saa minussa aikaan minkäälaista vetovoimaa, pelkkää hylkimistä vain!
No ei kai niiltä ny sentään kekesetä vettä tartte vaihtaa ns? Hohhoijaa
- AnonyymiUUSI
Olen liian ujo ottamaan yhteyttä. Olen yksin jos nainen ei ota yhteyttä tai osoita että minusta voi tykätä. Mutta yhteystietojani hän ei kyllä löydä. No en tiedä mitä tapahtuisi jos oltaisiin joskus kaksin jossain. Varmaan sanoisin moi ainakin.
- AnonyymiUUSI
En tule koskaan ottamaan yhteyttä yhteenkään oman lapseni ikäiseen! Olen hyvin ihastunut minua noin kymmenen vuotta nuorempaan mieheen!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tule koskaan ottamaan yhteyttä yhteenkään oman lapseni ikäiseen! Olen hyvin ihastunut minua noin kymmenen vuotta nuorempaan mieheen!
Kerroppas näille palstasetä että minkä ikäinen se lapsi tai nämä lapset on? Farewell, and
- AnonyymiUUSI
Odotan naisen yhteydenottoa, jos ei toteudu, jatkan matkaa. Tunteet on kyllä korkealla.
- AnonyymiUUSI
Miksi odotat naisen yhteydenottoa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi odotat naisen yhteydenottoa?
On joskus jättänyt vastaamatta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On joskus jättänyt vastaamatta.
Onko varma, että on saanut viestin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No en ole🤍sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmasti oo saanu
- AnonyymiUUSI
On se käsittämätöntä, kuinka vaikeaa on painaa sitä lähetä nappia, vaikka olisi jo kirjoittanut jotain mukavaa. Ei varmaan ole monellakaan mistään halusta kysymys.
- AnonyymiUUSI
On se. Kohde olisi elämäni rakkaus, mutta hän on varattu. Minä kuihdun pois.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yäk
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et älyllä loista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hittoa. Varattuihin ei kosketa. Mieti, jos joku vokottelisi sinun hemmoa.
- AnonyymiUUSI
Van mistä sitten, aihetta aprikoiva? Halua ei ole, no onko sitten mitään muutakaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yäk
Aiotko taas tästä kohdasta palstasedän monologiloturgiaa rallatella, naikkonen?🥱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et älyllä loista
Täällä kärppänä olet palstasedän monologia spämmäämässä kuin luoden vimmaisesti sellaista mitä ei ole. Sivusta T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hittoa. Varattuihin ei kosketa. Mieti, jos joku vokottelisi sinun hemmoa.
No miten tämä monologisi jatkuisi tästä, palstasetä- vosut nippuun vai?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No miten tämä monologisi jatkuisi tästä, palstasetä- vosut nippuun vai?
Eletään kuitenkin esim juuri ny tätä palstatodellisuutta, joka voi tapahtua välittömästi toisessa ulottuvuudessa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla huonossa suhteessa, joten nappaa kiinni ❤️🤗
- AnonyymiUUSI
kun kirjoitin tänne jotakin äsken, avasin somrn sain näkyviin naisen joka näytti keskaria, kyse oli läheisriippuvuudesta, olisi ihana jos vaikeaa asiaan löytyisi vapaaehtoisia tukijoita, todella haastava ja vaikea asua mutta ymmärrän hyvin niillä joilla on muutenkin paljon kaikkea.... Ihanaa jos jokainen löytäisi oman tarkoituksen ja auttaa ja tukea niin että apu on oikeasti apua ja tukijat kokevat auttamisesta hyvää mieltä ja se tuo hyvää tarkoitusta elämään. En halunnut kellekään pahaa mieltä tai kiusata tai dissata. Jokaisen ongelma on tärkeä ja jokainen joka haluaa ja voi auttaa, se on varmasti arvokasta.
- AnonyymiUUSI
Haluan.. mutta tuntuu ettei aika ole oikea, ihan vielä.
- AnonyymiUUSI
Ajat onnesi ohi.
- AnonyymiUUSI
Antaa haaveilijoiden haaveilla, ehkä he heräävät jossain kohti todellisuuteen.
- AnonyymiUUSI
Et ansaitse yhtään mitään. Et ole älykäs ihminen. Valhetta levität
- AnonyymiUUSI
Ja viet toiselta ihmiseltä, ihmiseltä joka ei sitä ansaitse elämän
- AnonyymiUUSI
Et ymmärrä miten elämä itseasiassa viedään
- AnonyymiUUSI
Sun vuoros laittaa viestiä..niin onhan haaveilu paljon halvempaa kuin bailaaminen
- AnonyymiUUSI
Minä en haaveile yhdestäkään oman lapseni ikäisestä, enkä tule koskaan haaveilemaankaan! Hae apua, jos et pääse pakkomielteestäsi irti!
- AnonyymiUUSI
Menehän nyt sinä siitä jankkaamasta pakkomielteisesti. Oma lehmä ojassa.
- AnonyymiUUSI
Kyllä minä haluan oikeasti nähdä, mutta yhteyden ottamisen täytyy tapahtua muuten kuin minun toimesta ainoastaan.
- AnonyymiUUSI
Et ole yhtään mitään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ole yhtään mitään
Kyllä sinä olet arvokas... Sitähän sä yrität kokea painamalla minua alas.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ole yhtään mitään
Sinulla on uudenkuun päivä alkanut elämänmyönteisissä merkeissä, yksäri
- AnonyymiUUSI
No miten...
- AnonyymiUUSI
Odottelet rauhassa naisten vuoroa siellä tanssilavan reunalla
- AnonyymiUUSI
Siinäpä se. Sitä voidaan yhdessä miettiä.
- AnonyymiUUSI
Ja hyvää huomenta, jokaisena päivänä ajattelen sinua.
- AnonyymiUUSI
Minäkin ajattelen häntä joka päivä, vaikkei hän varmaan uskoisi
- AnonyymiUUSI
Jos voisi edes puhua...
- AnonyymiUUSI
Tai ehkä sinä haaveilet tms, emt tsemppiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1446754
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505776- 1214948
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444537Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533925- 623091
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.532996Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242492- 422300
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152217