Vuokatin k-kaupassa yli virkeä työntekijä näköjään..

Anonyymi-ap

Voiko olla parempaa päätöstä aina yhtä väsyttäville ruokakauppareissuille,kuin hyväntuulinen ja ystävällinen kassahenkilö?
K-supermarket Vuokatti on löytäny joukkoonsa aivan mahtavan nuoren♥️ Kaius on ehdottomasti oikealla paikalla ollessaan asiakaspalvelutyössä👍🏻 Juttelee ja kysyy kuulumisia asiakkailta ja on kaikin tavoin ystävällinen ja kohtelias♥️
Toivottavasti hän saa takaisin samalla mitalla, ainakin minuun hymy ja hyväntuulisuus tarttuu hänestä aina. Ja vaikka olenkin vannoutunut itsepalvelukassojen käyttäjä,niin hakeudun kyllä herkästi kassalle,jossa tiedän saavani hyvää palvelua♥️
Hyvää palvelua kyseisessä kaupassa oon saanut kyllä muutoinkin, mutta näköjään uusia helmiä ja timantteja aina välillä löytyy♡

Oli tälläinen stoori sotkamon puska jussi jutussa.

23

1312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No onpa uutinen. Mukava, että on iloisiakin asiakaspalvelijoita perinteisten murjottajien sijaan.

• Anonyymi

Ensin täällä valitetaan huonosta ja väsyneestä asiakaspalvelusta ja nyt onkin ”ylivirkeää”.

• Anonyymi

Pääasia lienee, että pääsee valittamaan jostakin.

• Anonyymi

Olkoot vaikka kuinka pirteä, ruoka ostetaan muualta halvemmalla.

• Anonyymi

Se on kyllä totta!

• Anonyymi

Kerran haisi pieru k-kaupassa

• Anonyymi

Pieru tuntuu haisevan aina siellä, missä sinä liikut.... 🫢

• Anonyymi

Mukava että joku juttelee, mutta kyllä minä hiaman hämmennyin kuin alkoi jutella niin tuttavallisen oloisesti kaikki kuulumiset yms. Jäin kyllä miettimään että pitäisikö minun hänet tuntea vai ei kun niin henk.kohtasia jo kyseli🤔 mutta muuten mukavan oloinen nuoren myyjän alku

• Anonyymi

Itse pyysin, että ei enää jatkossa sano minulle sanaakaan. Paras myyjä oli aikanaan se vanhempi rouva. Ei turhia jaaritellut ja ilmekään ei värähtänyt.

• Anonyymi

Käytä itsepalvelukassaa, se on teitä mykkiä varten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytä itsepalvelukassaa, se on teitä mykkiä varten.

Liikaa kommentteja ja kysymyksiä tulee koneeltakin. Ei tullut ennen ja sai rauhassa ostella. Hannulle korkeintaan nyökättiin.

• Anonyymi

Kiva kassapoika vuokatin k-kaupassa.Mutta,olisko vähän liian ylivirkeä

• Anonyymi

Eipä ole vielä sattunut kohdalle kun harvoin siellä liikun.
      Toivottavasti ei ala kyseleen henkilökohtaisia asioitani kovalla äänellä. Olen kylläkin kuulemma aina sen verran yrmyn näköinen että useimmiten kaikki kassat tuskin uskaltavat tervehtiä kun tulen kassalle. Hyvä niin, en pidä turhasta lässytyksestä enkä hölötyksestä kenenkään kanssa muutenkaan. Katsotaan kun käyn kyseisessä kaupassa seuraavan kerran.
      Kaikkein ärsyttävin kassa oli Kajaanissa eräs sellainen pelokas tyyppi jolla oli joku pakonomainen tarve yrittää jutella asiakkaan täysin tyhjänpäiväisyyksiä kun samalla oli pitkä jono odottamassa ja useimmilla kiire päästä ulos kaupasta. Pitäisi sentään olla tilannetajua ja järkeäkin päässä.

• Anonyymi

Asiakasta pitää osata lukea sen verran, että hoksaa kuka tykkää jutustelusta ja kenellä taas on kiire työmaalle/sieltä pois ilman höpötyksiä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiakasta pitää osata lukea sen verran, että hoksaa kuka tykkää jutustelusta ja kenellä taas on kiire työmaalle/sieltä pois ilman höpötyksiä...

Kyllä 100% samaa mieltä tämän kanssa näin aspana itsekkkn työskennelleenä, kaikki ei halua sitä höpötystä ja kyselyä, nyky päivänä sen asiakkaan kanssa jutustelu ei minun mielestä ole pakollista jos asiakas ei itse näin halua ja todellakin pitäisi osata lukea ihmistä sen verta, eikö todellakaan niinkuin eräät🙄 koittaa turhan päivästä liirumlaarumia jostain hiton säästä JOKA ikiselle asiakkaalle jos ei ole mitään muuta juteltavaa vaikka näkee jo kilometrin päähän että sitä toista ei kiinnosta

• Anonyymi

Sotkamon ''Jöllissä'' myös kiva henkilökunta. Nuori kauppias täyttää hyllyjä ja käydessäni Sotkamossa aina tervehtii ystävällisesti. Jöllin kassalla kiva ulkomailta tullut nainen (onko venäläinen?) palvelee erittäin ystävällisesti. Onko Vuokatin K-kauppa myös ''Jölliä''?

• Anonyymi

Samaa "Jölliä" ovat. Ja kaikille tämän palstan kriitikoille voisi vinkata, jotta tehkäähän muutama vuosi duunia asiakaspalvelussa,se voisi olla avartava kokemus itsekullekin.

• Anonyymi

Samaa mieltä 👍

• Anonyymi

No tämäpä. Pitäisi kuulua kansalaisvelvollisuuteen kuten peruskoulu. Tämä maa saisi ihan uudenlaisen kulttuuri ja tapakoululutuksen. Myös pakollinen päiväkoti- ja vanhusten Hoitolaitos jakso jokaiselle. Muistuisi mieleen se oma lähtö- ja päätepysäkki tässä elämässä. Peruskoulun jatkeeksi, ei mitään korkeakouluja tai yliopistoja vaan aspa-vuosi!

• Anonyymi

Hyvä on palvelu. Hinnat on kyllä korkeammat kuin muualla, siitä pieni miinus. turhanpäiväinen juttelu kassoilla on jäänyt, kun nuoremmat on töissä.

• Anonyymi

Hieman liian virkeä tapaus oli tämä kassatyöntekijä minun makuuni…ei sentään tarvitsisi vieraalta ihmiseltä kysyä noin henkilökohtaisia asioita kauppareissulla.

• Anonyymi

Mitenkäs nää kaksi "jölliä" on Teemulle siirtyneet??? Sama tuo et kumman omistuksessa on vuokatain laavu vuokraus? sekin on ollut hannun kiinteistö kuin tuo entinen leipomo paikka..Eikait ne sentään Teemulle ole siirtyneet kanssa..=?
      on erikoinen siirtymä mutta ei ihme jos hinnat on nousussa kun pitäähän sitä saada hoidettua menotkin poistoon..

• Anonyymi

Aivan ihana nuorimies K-Market Vuokatin kassalla! Jäi niin hyvä mieli, kun juteltiin "niitä näitä" torstaina kaupassa käydessä. Silti hänellä kassahommat sujui loistavasti siinä samalla. Siinä on monelle mallia, miten asiakaspalvelu hoidetaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4398
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3221
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      48
      2512
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      51
      2455
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      102
      2154
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1642
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1616
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      161
      1484
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      35
      1261
    Aihe