Ovatko kristityt Jumalan temppeleitä vai Baabelin tomppeleita ?

Anonyymi-ap

Joh.2
17 Silloin hänen opetuslapsensa muistivat, että on kirjoitettu: "Kiivaus sinun HUONEESI puolesta kuluttaa minut".
18 Niin juutalaiset vastasivat ja sanoivat hänelle: "MINKÄ MERKIN sinä näytät meille, koska näitä teet?"
19 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Hajottakaa maahan TÄMÄ TEMPPELI , niin minä pystytän sen kolmessa päivässä".
20 Niin juutalaiset sanoivat: "Neljäkymmentä kuusi vuotta on TÄTÄ TEMPPELIÄ rakennettu, ja sinäkö pystytät sen kolmessa päivässä?"
21 Mutta hän puhui ruumiinsa temppelistä.

1. Kor. 3
6 Ettekö tiedä, että TE OLETTE JUMALAN TEMPPELI ja että Jumalan Henki asuu teissä?
17 Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette.

1. Kor. 6:19
Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on PYHÄN HENGEN TEMPPELI, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?

2. Kor. 6:16
Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä ME OLEMME ELÄVÄN JUMALAN TEMPPELI, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".

Ilm. 21:22
Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä HERRA JUMALA, KAIKKIVALTIAS, ON SEN TEMPPELI, ja Karitsa.

Ef.2
18 sillä HÄNEN KAUTTANSA (=Jeesus) on meillä MOLEMMILLA (=juutalaiset ja pakanat) pääsy yhdessä Hengessä Isän tykö.
19 Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä,
20 APOSTOLIEN JA PROFEETTAIN PERUSTUKSELLE RAKENNETTUJA, KULMAKIVENÄ ITSE KRISTUS JEESUS,
21 jossa KOKO RAKENNUS liittyy yhteen ja kasvaa PYHÄKSI TEMPPELIKSI HERRASSA;
22 ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte JUMALAN ASUMUKSEKSI HENGESSÄ.

12

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On totta että Raamatun mukaan vasemmiston ja sosialistisen aatteen kannattajat muodostavat elävinä kivinä omalaatuisen ihmistemppelin omista ruumiistaan.

Mutta oikeisto ei liity mukaan tähän temppeliin vaan rakentaa aidon pyhäkön niin kuin Danielin kirjassa ennakoidaan. Se tapahtuu kun 2300 iltaa ja aamua on kulunut.

• Anonyymi

"Mutta oikeisto ei liity mukaan tähän temppeliin vaan rakentaa aidon pyhäkön niin kuin Danielin kirjassa ennakoidaan. Se tapahtuu kun 2300 iltaa ja aamua on kulunut."

Uskonnollinen oikeisto tappoi kristittyjen Jeesuksen ja uskonnollinen oikeisto rakensi "pelastavan" kirkkotemppelinsä muotojumalanpalveluksineen Jeesuksen Hengen temppelin tilalle, sillä uskonnollinen oikeisto ei ole koskaan ymmärtänyt hengellisyydestä yhtään mitään. Ainoastaan rahasta, vallasta ja materiasta.

Jostain syystä uskonnollinen oikeisto kuitenkin halusi Jeesuksen keulakuvakseen, vaikka ei ymmärrä Jeesuksen Hengen uskonnosta mitään, vaan on korvannut kaiken siitä omilla lihan korvikkeillaan.

Jostain syystä kansakaan ei näe tämän huijauksen läpi, vaikka se on aivan ilmiselvä ?

Joten Jeesuksen temppelien sijasta maailma onkin täynnä Baabelin tomppeleita.

• Anonyymi

Jer 7:4:

"Älkää luottako valheen sanoihin, kun sanotaan: 'Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!"

Lahkojen valheen sanoja.

• Anonyymi

1.Piet.2
        5 ja RAKENTUKAA ITSEKIN ELÄVINÄ KIVINÄ HENGELLISEKSI HUONEEKSI, PYHÄKSI PAPISTOKSI, UHRAAMAAN HENGELLISIÄ UHREJA , jotka Jeesuksen Kristuksen kautta ovat Jumalalle mieluisia.
        6 Sillä Raamatussa sanotaan: "Katso, minä lasken Siioniin valitun kiven, kalliin kulmakiven; ja joka häneen uskoo, ei ole häpeään joutuva".
        7 Teille siis, jotka uskotte, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, "on se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakiveksi"
        8 ja "kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi". Koska he eivät tottele sanaa, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin.

• Anonyymi

Ps.94:8-9 Ymmärtäkää, te kansan järjettömät, ja te tomppelit - milloin te tulette järkiinne? Joka on korvan istuttanut hänkö ei kuulisi? Joka on silmän luonut, hänkö ei näkisi? 2Moos.4:11. Sananl.20:12

• Anonyymi

"Ps.94:8-9 Ymmärtäkää, te kansan järjettömät, ja te tomppelit - milloin te tulette järkiinne?"

---> Kaikki tomppelikirkot uppoavat meren pohjaan !

EKUMEENINEN VALHE

https://ekumenia.fi/aineistot/laiva-ekumeenisen-liikkeen-tunnuksena-ja-muista-tunnuksista/

"Kristus laivan kapteenina
        LAIVA ON TUNNETTU VERTAUSKUVA SEURAKUNNASTA ELI KIRKOSTA , jossa Kristus on kapteeni. Jo vanhan ajan kirkollisiin opettajiin kuulunut Hippolytos käytti tätä vertausta todeten: MAAILMA ON MERI, JOLLA KIRKKO PURJEHTII KUIN LAIVA, mutta aallot eivät voi sitä tuhota. Laivan mastona on risti, koska pelastus on Jeesuksen ristin varassa, mutta samalla ilmaistaan, että KRISTUS ITSE ON MUKANA KIRKKONSA ELÄMÄSSÄ JA OHJAA SEN TAIVAASEEN."

RAAMATUN TODISTUS

Ilm.18
        17 Ja kaikki laivurit ja kaikki rannikkopurjehtijat ja merimiehet ja kaikki merenkulkijat seisoivat loitolla
        18 ja huusivat nähdessään hänen palonsa savun ja sanoivat: "Mikä on tämän suuren kaupungin vertainen?"
        19 Ja he heittivät tomua päänsä päälle ja huusivat itkien ja surren ja sanoivat: "Voi, voi sitä SUURTA KAUPUNKIA, JONKA KALLEUKSISTA RIKASTUIVAT KAIKKI, JOILLA OLI LAIVOJA MERELLÄ, KUN SE YHDESSÄ HETKESSÄ TUHOUTUI!"

• Anonyymi

Biblia (1776) Sananl.20:12 Kuulevaisen korvan ja näkeväisen silmän on Herra, molemmat tehnyt.

• Anonyymi

Ilm.14:8 Ja toinen enkeli seurasi, sanoen: lankesi Babylon, suuri kaupunki: sillä hän oli hauruutensa vihan viinalla, kaikki pakanat juottanut. Biblia (1776) Ilm.18:21

• Anonyymi

Matt.24:21-22 Sillä silloin pitää suuren vaivan oleman, jonka kaltaista ei oole ollut maailman alusta niin tähän asti, ei myös tule. Ja ellei ne päivät olisi lyhennetyt, niin ei yksikään liha tulisi autuaaksi; mutta valittuin tähden pitää ne päivät lyhennettämän. Biblia (1776) Dan.12:1. Ilm.7:14 u

• Anonyymi

Room.11:7 Kuinkas siis? jota Israel etsii, sitä ei hän ole saanut; mutta valitut sen ovat saaneet ja ne muut ovat paatuneet.Biblia (1776) Room.9:31. 2Kor.3:14

• Anonyymi

Pedon merkki.

http://katolinen.fi/?page_id=7279

775. ”KIRKKO on Kristuksessa ikään kuin sakramentti, eli mitä läheisimmänJUMALAYHTEYDEN ja KOKO IHMISKUNNAN YKSEYDEN MERKKI ja VÄLIKAPPALE.”201 …YKSEYS on jo alkanut KIRKOSSA, sillä SE KOKOAA ihmisiä ”kaikista maista, kaikista kansoista ja heimoista ja kielistä” (Ilm. 7:9). Samalla KIRKKO on tämän vielä täyttymättömän ykseyden täyden toteutumisen ”MERKKI ja väline”. 360

776. Sakramenttina KIRKKO on Kristuksen työväline. Kirkko on Kristuksenkäsissä ”kaikkien ihmisten LUNASTUKSEN VÄLIKAPPALE”,202 ”kaikenkäsittävä PELASTUKSEN SAKRAMENTTI ”,203 …

780. Maailmassa KIRKKO on pelastuksen sakramentti, Jumalan ja ihmistenvälisen yhteyden MERKKI ja VÄLIKAPPALE.

• Anonyymi
        UUSI

Joh. 14:6
        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

1. Tim. 2:5
        Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1686
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      271
      1584
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      285
      1343
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1282
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      905
    6. 66
      874
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      863
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      46
      861
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      841
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      818
    Aihe