Masturbaattorin ahtaus

Anonyymi-ap

Aloittelijan kysymys: Kuuluko masturbaattorin olla mielettömän tiukka? Ostin DUREX PLAY Slide & Ride -masturbaattorin, mutta reikä on kovin pieni. Vaikea mahtua sisään.

Onko kenelläkään kokemusta masturbaattoriesta yleensä, ovatako kaikki näin tiukkoja?

6

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainakin tekopillut niin pieniä, ettei mahdu sisään vaikka kuinka yrittää venyttää aukkoa

• Anonyymi
        UUSI

Olen aloittaja ja niinhän siinä kävi, että eilen ostettu masturbaattori on tällä hetkellä keittiön sekajäteroskiksessa. Ei olisi koskaan kannattanut ostaa tuollaista härpäkettä. Yksi kokeilu riitti. Ei ole oman käden voittanutta.

- Masturbaattorin aukko on niin pieni, ettei meinaa mahtua sisään.
        - Masturbaattori puristaa niin paljon, ettei tahdu pysyä kovana.
        - Pakko käyttää liukkaria, että mahdut sisään.
        - Masturbaattorin kuminen pinta on liukasta, silikonimaista ainetta, joka suttaa kädet ja kaikki paikat, johon esineen lasket.
        - On järjettömän suttaavaa leikkiä liukkarilla ja äheltää masturbaattorin kanssa. Eikä se kuitenkaan purista juuri oikeasta kohdasta, juuri oikealla tavalla, kuten oma käsi toimii.

Varsinkin, jos on tottunuksena katsella aikuisviihdettä rauhassa pidemmän kaavan mukaan eli sellainen kolmen tunnin sessio ja siinä samalla masurboida, niin masturbaattorilla ei tee yhtään mitään. Totean kyynisesti, että seksilelut ovat naisten juttu. Mies pärjää kirkkaasti parhaiten omalla kädellään.

Sitten vielä se pesemisen ja puhtaanapidon vaiva, jos jollain masturbaattorilla leikkisi useita kertoja. Aivan turhaa hommaa. Ei ole minun juttuni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aloittaja ja niinhän siinä kävi, että eilen ostettu masturbaattori on tällä hetkellä keittiön sekajäteroskiksessa. Ei olisi koskaan kannattanut ostaa tuollaista härpäkettä. Yksi kokeilu riitti. Ei ole oman käden voittanutta.

- Masturbaattorin aukko on niin pieni, ettei meinaa mahtua sisään.
        - Masturbaattori puristaa niin paljon, ettei tahdu pysyä kovana.
        - Pakko käyttää liukkaria, että mahdut sisään.
        - Masturbaattorin kuminen pinta on liukasta, silikonimaista ainetta, joka suttaa kädet ja kaikki paikat, johon esineen lasket.
        - On järjettömän suttaavaa leikkiä liukkarilla ja äheltää masturbaattorin kanssa. Eikä se kuitenkaan purista juuri oikeasta kohdasta, juuri oikealla tavalla, kuten oma käsi toimii.

Varsinkin, jos on tottunuksena katsella aikuisviihdettä rauhassa pidemmän kaavan mukaan eli sellainen kolmen tunnin sessio ja siinä samalla masurboida, niin masturbaattorilla ei tee yhtään mitään. Totean kyynisesti, että seksilelut ovat naisten juttu. Mies pärjää kirkkaasti parhaiten omalla kädellään.

Sitten vielä se pesemisen ja puhtaanapidon vaiva, jos jollain masturbaattorilla leikkisi useita kertoja. Aivan turhaa hommaa. Ei ole minun juttuni.

Lähinnä ihmetyttää, että kyseinen tuote saa ylipäänsä keneltäkään positiivista palautetta. Kyllä ovat ihmisetkin niin erilaisia, vaikka suht samanlaisia olemme olevinamme.

Yliopiston apteekki myy DUREX PLAY Slide & Ride -masturbaattoria hintaan 48 €. Sama tuote Saksan Amazon-verkkokaupassa 28 €. Miksi muuten kaikki on Suomessa niin paljon kalliimpaa kuin muualla? No, varsinainen pointti oli se, että Amazonin sivuilla tuotteella on 73 arvostelua. Pisteet keskimärin 4/5. Tästä lähtökohdasta en arvannut, että omalla kohdallani tuote lentää roskikseen ensikokeilun jälkeen.

Onneksi tuli takkiin vain 48 €. Sääliksi käy niitä, jotka ostavat jonkin puolivartaloisen tai kokonaisen panonuken ja maksavat siitä 1500 €. Rohkenen arvata, että minä en ole sen sortin ihminen, että jaksaisin kauan jyystää jotain täysikokoista, elotonta nukkea. Mutta kai niillekin on ostajansa, kun netissä ihmisen kokoisia panonukkeja myydään. Maailma on ihmeellinen paikka.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä ihmetyttää, että kyseinen tuote saa ylipäänsä keneltäkään positiivista palautetta. Kyllä ovat ihmisetkin niin erilaisia, vaikka suht samanlaisia olemme olevinamme.

Yliopiston apteekki myy DUREX PLAY Slide & Ride -masturbaattoria hintaan 48 €. Sama tuote Saksan Amazon-verkkokaupassa 28 €. Miksi muuten kaikki on Suomessa niin paljon kalliimpaa kuin muualla? No, varsinainen pointti oli se, että Amazonin sivuilla tuotteella on 73 arvostelua. Pisteet keskimärin 4/5. Tästä lähtökohdasta en arvannut, että omalla kohdallani tuote lentää roskikseen ensikokeilun jälkeen.

Onneksi tuli takkiin vain 48 €. Sääliksi käy niitä, jotka ostavat jonkin puolivartaloisen tai kokonaisen panonuken ja maksavat siitä 1500 €. Rohkenen arvata, että minä en ole sen sortin ihminen, että jaksaisin kauan jyystää jotain täysikokoista, elotonta nukkea. Mutta kai niillekin on ostajansa, kun netissä ihmisen kokoisia panonukkeja myydään. Maailma on ihmeellinen paikka.

Tokmannista alle 32 euroa.
        Voihan se olla tiukka jos ilman liukkaria yrittää sitä panna, kuten tämä pälli.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tokmannista alle 32 euroa.
        Voihan se olla tiukka jos ilman liukkaria yrittää sitä panna, kuten tämä pälli.

Kyllä, liukkaria on käytettävä masturbaattorin kanssa. Siitä huolimatta tai ehkä juuri sen takia, sottaisaa ja toivotonta ähellystä. Ilmeisesti minä en vaan ole leluihminen. Joku toinen voi saada vastaavasta lelusta jotain riemua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, liukkaria on käytettävä masturbaattorin kanssa. Siitä huolimatta tai ehkä juuri sen takia, sottaisaa ja toivotonta ähellystä. Ilmeisesti minä en vaan ole leluihminen. Joku toinen voi saada vastaavasta lelusta jotain riemua.

On se liukkari kädessäkin eduksi ja nautinnoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3734
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1458
    Aihe