Lehmät laitumilla kuulema aiheuttaa luontokatoa ?
Kun ne syö
➕🐮➕😂🥄➕
Hesari väittää ne kuluttaa luantoa!
4
108
Vastaukset
- Anonyymi
Kyyllähän se tiedettiin jo kultaisella 70-luvulla että lehmänpierut TAPPAA eikä kukaan kuuntele enää appaaa :D
- Anonyymi
Se oli joku tiuri-proffa joka paljasti
- Anonyymi
Nää "modernit" ja "urbaanit" ihmiset on niin todellisuudesta vieraantuneita ettei ne edes tajua miltä ja mitenkä paljon lehmät haisee.
Ne jotka navettaan koskaan on eksyneet kyllä asian on aina tienneet.
Vaikken itse ole enää varmaankaan pariin kolmeen vuosikymmeneen navetassa käynyt osaan silti saman tien muistaa täsmälleen miltä se haisee; pelkästään navettaa ajattelemalla aivot muodostaa hajusta muiston.
Hajun myös haistaa ulkosalla jos menee lähelle isompaa aitausta missä lehmiä tai sonneja on; tuollaisesta mulla on kokemusta myös lähivuosikymmeniltä. - Anonyymi
Koko HS media on roskaa. Lopetin kaikki tilaukset niiltä muutama vuosi sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275