Ensin tuot mulle itkua ja tuskaa, ja sit tulee itaetuhoset ajatukset, viimeks vedin lääkepurkin kokonaisena ja ei mee varmaa kauaa et kokeilen uudestaan, piinaat mua unissa ja satutat loukkaat IRL, et yhtään ajattele tekojesi seurauksia, se sun pikku pränkki esittää lesboa sai mut sairaalaan, sä hallitset mun elämää, saat mut voimaan äärettömän pahoin kun et suostu eroon poikaystävästäs ja oleen mun turva ja rakkaus.
Ajattelet vaan itseäs, et sitä et kärsin, oon yrittänyt useita kertoja itsemurhia, enkä oo päässyt elämässäni eteenpäin sun takii. Et voi jättää mua pysyvästi rauhaan, mut et haluu olla missään tekemisiskään, oot psykopaatti...
Ei kukaan tee näin toiselle.. missään tilantees, mua sattuu niin paljon
Itketät ja ajat mua itsemurhaan nainen
7
195
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Oot riippuvainen. Aloita oma elämäsi ilman riippuvuutta. Se on sairaus sinulla.
- AnonyymiUUSI
Sitä se juuri on, sellaisessa ihmisessä roikkuminen, joka ei halua olla missään tekemisissä roikkujan kanssa!
- AnonyymiUUSI
Ihanaa käänteistä psyykkausta.
Totahan täällä käydään läpi. - AnonyymiUUSI
Kuulostaa a naiselt
- AnonyymiUUSI
Totta! Niin muuten kuulostaa 😬
Ei hän oikein jätä muuta vaihtoehtoa kuin välien katkaisu.
- AnonyymiUUSI
Se tyttö ei ole vastuussa sinun valinnoistasi, vain sinä itse olet.
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa tutult, antaa siimaa hiukan ja sit ghostaa ja sit ottaa taas yhteyttä jopa vuosien jölkeen ja taas sama leikki alkaa alusta, manipuloivan noidan juttui tommoset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1436728
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495769- 1174920
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434520Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533925- 623091
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522986Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242492- 422290
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152217