SUomen Yrittäjät SY poistaa jouluaatonkin

Anonyymi-ap

mitäs pikkulapset joululla enää tekeekään riikkalandiassa

15

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Suomi on ajautumassa erittäin ahneitten kapitalistijen maaksi jossa normaali ihminen menettää henkisen sekä fyysisen terveytensä.

• Anonyymi
        UUSI

Juuri näin.
        On hyvä muistaa, että paljon käytetyn "markkina voimat" takana on joukko ahneita ihmisiä, -kapitalisteja, joille tärkeintä on tehdä tavalla tai toisella taloudellista voittoa.

• Anonyymi
      UUSI

Itse olen pudottanut jo kulutukseni minimiin. Eurokin yrittäjille on euro liikaa.

• Anonyymi
      UUSI

Maan hallitushan ne päätökset tästä(kin) asiasta tekee. Eivät yrittäjät. Jos hallitus arkipyhiä poistelee, ei se yrittäjien vika ole.

• Anonyymi
        UUSI

Yrittäjien etujärjestö lobbaa tuotakin heikennystä kansanedustajille koko ajan. Ajavat omaa agendaansa kansanedustajien kautta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yrittäjien etujärjestö lobbaa tuotakin heikennystä kansanedustajille koko ajan. Ajavat omaa agendaansa kansanedustajien kautta.

Totta kai lobbaavat omaa asiaansa. Mutta edelleen, hallitus ne päätökset tekee. Jos hallitus antaa lobbauksen vaikuttaa päätöksiinsä, kyseessä on huono hallitus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Työttömiksi kokenut väki,sitten pitäisi työllistyä arjet pyhät.Perheet voi unohtaa ja henkinen,fyysinen ja hengellinen perintö pois olisi vain 12 tuntisia työpäiviä eikä vapaita lomineen.

• Anonyymi
      UUSI

Taas Suomen Yrittäjät jäävät itse eläkkeelle noin viisikymppisinä pelailemaan golfia ja viettämään perinteisistä juhla-ajoista.

• Anonyymi
      UUSI

Persut nauttii duunareiden kurittamisesta ja heiltä leikkaamisesta.

• Anonyymi
      UUSI

Nyt on pakko sanoa tai siis kirjoittaa, kuinka tyhmää porukkaa täällä näyttää oleva, kun ei tajua/ymmärrä/tiedä, kuinka moni ihminen tässä maassa tekee töitä arjet, pyhät (joulu mukaanlukien). Riittääkö edes 500000? Oletteko oikeasti noin tyhmiä? Ei kaikki tee töitä ma-pe, klo 8.00-16.00.
      Kannattaisi oikeasti tutkailla asioita vähän etukäteen, ennen kun alkaa "tietämään".

• Anonyymi
      UUSI

Suomessa ei tarvita juutalaisten juhlia. Kas kun ei vietetä Allahin ristiäisiä !!!

• Anonyymi
      UUSI

Voi näitä punikkien juttuja

• Anonyymi
      UUSI

Lauantait voisi palauttaa työpäiviksi.

• Anonyymi
      UUSI

Rajat on toistaiseksi auki.
      Olisihan se mukava nähdä tummat ja valkoiset menemässä ulos yhtämatkaa kohti parempia elinoloja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      144
      6744
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5776
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      119
      4939
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      44
      4537
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      53
      3925
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3091
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2986
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2492
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2300
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2217
    Aihe