Palsta ainolla windows käyttäjällä

Anonyymi-ap

on ollut lääkkeet loppu muutaman päivän ajan. Missä Windows, siellä hoitamattomat mielenterveysongelmat.

7

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei palstalla ole yhtään windows-käyttäjää, olemme me linux hörhöt häätäneet ne fiksuimille foorumeille, pitetään palsta sekoilupalstana, muualla saisimme bannia alta aikayksikön.

• Anonyymi

Älä viitsi tekeytyä linuxkäyttäjäksi saaden linuxkäyttäjät näyttämään hörhöiltä, selvä windowshörhöhän sinä olet!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi tekeytyä linuxkäyttäjäksi saaden linuxkäyttäjät näyttämään hörhöiltä, selvä windowshörhöhän sinä olet!!

No miksi sotket palstaa päivät pitkät nostamalla vanhjoja ketjuja pintaan, omiasiahan ne on mutta kumminkin, ei ne ketään kiinnosta ketään, sen paremmin linux-kuin windows käyttäjiäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi sotket palstaa päivät pitkät nostamalla vanhjoja ketjuja pintaan, omiasiahan ne on mutta kumminkin, ei ne ketään kiinnosta ketään, sen paremmin linux-kuin windows käyttäjiäkään.

Siis voi j-lauta mikä vainoharhainen sinä olet! MINÄ EN nostele vanhoja ketjuja ylös!! Keneksi oikein minua luulet?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis voi j-lauta mikä vainoharhainen sinä olet! MINÄ EN nostele vanhoja ketjuja ylös!! Keneksi oikein minua luulet?

Kyllä sinä nostelet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On se hyvä että tunnistit itsesi :D
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

• Anonyymi
      UUSI

✀ – ✀ – ✀ – ✀ – ✀ – ✀ –

🦝 🦝 🦝

UKRAINAN TUKEMINEN ON JÄRJEN KÖYHYYTTÄ!
      ----------------------------------------------------------------

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      371
      1563
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      74
      1503
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      363
      1457
    4. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      48
      1201
    5. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      59
      1152
    6. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      36
      1029
    7. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      252
      1008
    8. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      163
      908
    9. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      877
    10. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      875
    Aihe