Teacherwoman teaser

Anonyymi-ap

Olet ilo silmille,kiihottava ,kauniskin.
Usein sinua ajattelen ,kuvittelen kuinka hyväilen kiinteitä pakaroitasi . Ne kiristyvät niin houkuttelevasti tiukoissa housuissa,kun kumarrut kirjoittaessasi jotain taululle.

Myös haluan riisua paitasi ja ottaa paljaat upeat tissit kouriini ,imeä nännit koviksi.

25

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Tätä olenkin usein miettinyt, niiden oppilaiden ajatuksia silloin kun haaveilevan tiukan himokkaasti tuijottavat vartaloni osia oppitunneilla.
      Tällaisia tuhmia kuvitelmiako heille siinä nyt sitten mahtaa useimmille syntyä?!

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä, kuvittelevat kiimassa kuinka pääsisivät nussimaan sinua eri asennoissa ja panemaan suuhun. Ja toden totta runkkaavat sinulle fantasioissaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, kuvittelevat kiimassa kuinka pääsisivät nussimaan sinua eri asennoissa ja panemaan suuhun. Ja toden totta runkkaavat sinulle fantasioissaan

Erityisesti mustat :)

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi on kesäloma ettei tämän tiedon ja ajatuksen kanssa tarvitse juuri nyt lähiaikoina mennä töihin tuijoteltavaksi!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Erityisesti mustat :)

No ehkä varsinkin.

• Anonyymi
        UUSI
        OpettajaYh kirjoitti:

No ehkä varsinkin.

Ei ehkä vaan kyllä. Siellä käsi käy kun kiimoissaan ajattelevat päästä panemaan sinua

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ehkä vaan kyllä. Siellä käsi käy kun kiimoissaan ajattelevat päästä panemaan sinua

Jotain tällaista olen olettanutkin heiltä mutta yrittänyt kieltää itseäni ajattelemasta tällaisia.
        No nyt alkavana lukukautena eivät ainakaan saa kuvattua minua kun kielletään puhelinten käyttö oppituntien aikana.

• Anonyymi
        UUSI
        OpettajaYh kirjoitti:

Jotain tällaista olen olettanutkin heiltä mutta yrittänyt kieltää itseäni ajattelemasta tällaisia.
        No nyt alkavana lukukautena eivät ainakaan saa kuvattua minua kun kielletään puhelinten käyttö oppituntien aikana.

Kiellät itseäsi, mutta sisimmässäsi olet läpimärkä, että tyydyttäisvät ja purkaisivat paineensa sinuun

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiellät itseäsi, mutta sisimmässäsi olet läpimärkä, että tyydyttäisvät ja purkaisivat paineensa sinuun

Ihmismielen seksuaaliset mielikuvat saattavat olla hämmentäviä ja jopa nolottaa kun näitä ajatuksiinsa syntyy, niin sitä vain voi yrittää parhaansa olla miettimättä tällaisia.

• Anonyymi
        UUSI
        OpettajaYh kirjoitti:

Ihmismielen seksuaaliset mielikuvat saattavat olla hämmentäviä ja jopa nolottaa kun näitä ajatuksiinsa syntyy, niin sitä vain voi yrittää parhaansa olla miettimättä tällaisia.

Mietit silti. Myönnä vain ja luultavasti olet jo nyt märkä tästä aiheesta

• Anonyymi
        UUSI
        OpettajaYh kirjoitti:

Onneksi on kesäloma ettei tämän tiedon ja ajatuksen kanssa tarvitse juuri nyt lähiaikoina mennä töihin tuijoteltavaksi!

Myös vanhempi opiskelija katselee vartaloasi kiimaisena,välillä jopa puolikova kulli farkuissa

ap

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mietit silti. Myönnä vain ja luultavasti olet jo nyt märkä tästä aiheesta

En minä sitä kiellä ettenkö sellaisia miettisi vaikka kovasti yritän olla miettimättäkin.

• UUSI
        OpettajaYh kirjoitti:

Itsekin opettajana ymmärrän täysin mitä tarkoitat syntyneiden kiellettyjen mielikuvien kieltämisellä itseltään. Mutta olen myös oppinut sen, että turha niitä on hävetä tai kieltää koska ei niistä silti eroon pääse! Nehän ovat vain ajatuksia, tosin tosi tuhmia sellaisia kuitenkin.

• UUSI
        PiiaRva50v kirjoitti:

Itsekin opettajana ymmärrän täysin mitä tarkoitat syntyneiden kiellettyjen mielikuvien kieltämisellä itseltään. Mutta olen myös oppinut sen, että turha niitä on hävetä tai kieltää koska ei niistä silti eroon pääse! Nehän ovat vain ajatuksia, tosin tosi tuhmia sellaisia kuitenkin.

Totta, ei niistä eroon pääse ja ehkä turhaan näistä ajatuksista itseäni häpeän.

• Anonyymi
        UUSI
        OpettajaYh kirjoitti:

Totta, ei niistä eroon pääse ja ehkä turhaan näistä ajatuksista itseäni häpeän.

Tarkottaako tää nyt sitä, et opetkin kiihottuu ja aattelee tuhmia pojista jotka niiden vartaloo silmät kiiluen kiimassa kullit tanassa tuijottelee?

• Anonyymi
      UUSI

Miksi aloittaja sinulla on lukemattomia kirjoitusvirheitä aloituksessasi?

• Anonyymi
        UUSI

Miätippä sitä! Pilikunnussulja

• Anonyymi
        UUSI

Miätippä sitä!
        Pilikun nussija

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miätippä sitä! Pilikunnussulja

Todennäköisesti aloittaja on sivistymätön ja kouluja käymätön juntti.

"Pilikunnussulja", tuo kertoo kaiken tarpeellisen sinun henkisistä kyvyistäsi.

• Anonyymi
      UUSI

Oletko eronnut?

• Anonyymi
        UUSI

Sinulla oli upeat maitotissit,ne todella saivat kuumenemaan opettajatar

ap

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla oli upeat maitotissit,ne todella saivat kuumenemaan opettajatar

ap

Luulenpa etten sama opettaja ole joksi minua luulet.
        Eipä nuo rintani ole muuksi muuttuneet paitsi että maitoa niistä ei ole lähes 13 vuoteen enää herunut.

• Anonyymi
        UUSI
        OpettajaYh kirjoitti:

Luulenpa etten sama opettaja ole joksi minua luulet.
        Eipä nuo rintani ole muuksi muuttuneet paitsi että maitoa niistä ei ole lähes 13 vuoteen enää herunut.

Et olekaan,tiedän sen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et olekaan,tiedän sen.

Näyttää olevan useita kiimaisia opettajattaria:)

ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää olevan useita kiimaisia opettajattaria:)

ap

Ja sinä olet vain säälittävä runkkari joka ei koskaan ole päässyt edes koskemaan naiseen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      150
      7076
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5946
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      131
      5147
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4697
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4038
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      67
      3218
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3140
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2892
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2447
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2323
    Aihe