Miten kertoa tyttöystävän vanhemmille meidän parisuhteesta?

Anonyymi-ap

Tyttöystävääni pelottaa miten kerromme hänen vanhemmillensa meidän parisuhteesta ja pakko myöntää että itseänikin jännittää.

Täytin itse äskettäin 41 vuotta ja tyttöystäväni täytti seitsemäntoista viime kuussa, eli suhteemme alkoi kun olin 40 ja hän oli kuusitoista.

Hermostuttaa että hänen vanhempansa pitävät minua pervona vanhana ukkona joka vaanii heidän tytärtään vaikka asiahan ei ole niin, olen hiukan vanhempi kuin jopa hänen isänsä.

Olen tuntenut hänen vanhempansa aina vuodesta 2017 asti ja olemme olleet hyviä ystäviä.

Hän aikoo muuttaa luokseni ensi kuussa, mietin että yrittävätkö hänen vanhempansa kieltää muuton.

11

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

MEE HOMO TAKAS LATOKSEE JOHO KUULUT!!

• Anonyymi
        UUSI

Tämä homottelu viesti tuli niuvaniemen avo osastolta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä homottelu viesti tuli niuvaniemen avo osastolta.

MÄ NUSSIN SUN ISÄÄ PERSEESEEN JA SE SANO ETTÄ NUSSIN SUA PAREMMIN!!

• Anonyymi
      UUSI

No oletko pefofiiliaan taipuvainen?
      Kerro heille tytön vanhemmille - että olet itseasiassa kehityksessäsi teinien tasolla ja siksi kiinnostas pikkutytöt lähinmä kun het vielä keskenkasvuista seuraa! Ollaksesi saman tasoisten seurassa!

Mieti pelle olet tytön isän tai äidin ikäluokkaa!
      ET kai mammaan aio sekaantua sentään!?

• Anonyymi
        UUSI

Pefofiliaan? Tarkoittanet pedofiliaan, minulla ei ole kyseisiä taipumuksia ja tuomitsen jyrkästi lapsiin sekaantujat.

Olen kehityksessäni kyllä erittäin kypsä, olin jo 19 vuotiaana ikäisiäni huomattavasti kypsempi. Muut samanikäiset juhlivat ja minä vietin koti-iltoja kuusitoista vuotiaan kihlattuni kanssa ja pidin hänestä huolta.

Edellinen suhteeni kesti viisi vuotta, hän oli yksitoista vuotta nuorempi. En minä hakeudu tai etsi seuraa välttämättä itsestäni huomattavasti nuoremmista.
        Kaksi seurustelusuhdetta on ollut myös itseäni vanhempiin naisiin.

Pelleksi minua ei voi kutsua, teet perättömiä oletuksia.

• Anonyymi
      UUSI

Olihan meidän ex. Presitentillä paljon suurempi ikäero eikä sen vanhemmat hermostunut.
      Onhan Dannyllä ja Helmillä vielä suurempi ikäero.
      Mutta se on jo liikaa siinä kun on vaara että isä ajattelee ett joutuu tyttö rukka puutteessa elämään ,se ei ole kivaa kenellekkään.

Et kertonut todellista asiaa mikä vaikuttaa siis rahallaista asemaa...jos oot tyhjä tasku niin äkki lähtö ja potkut perseelle ja nyrkkiä silmä kulmaan tulee...jos taas rikas kuin resitentti tai iskelmä laulaja niin selkään taputetaan...ja nuoleskellaan kuin Trumppia tällä hetkellä Haagissa...

• Anonyymi
        UUSI

En haluaisi uskoa että varallisuus vaikuttaa siihen hyväksyykö hänen vanhempansa suhteen vai ei, se olisi erittäin kaksinaismoralista.

Omakotitalo ja mökki olivat maksettu pois alta jo 34 vuotiaana oman työn tuloksena.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En haluaisi uskoa että varallisuus vaikuttaa siihen hyväksyykö hänen vanhempansa suhteen vai ei, se olisi erittäin kaksinaismoralista.

Omakotitalo ja mökki olivat maksettu pois alta jo 34 vuotiaana oman työn tuloksena.

HAHAHAHAHAH OMAKOTITALO JA MÖKKÖ MUKA MAKSETTU 34 VUOTIAANA!! ÄLÄ JAUHA PASKAA LUUSERI PASKA!!
        OOT OSKUN ELÄTTI VAJAKKI!!

• Anonyymi
      UUSI

Oletko sukua Heinolan sedälle?

• Anonyymi
        UUSI

En tiedä kuka Heinolan Setä on mutta sukuani ei minun tietääkseni ole siellä päin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kuka Heinolan Setä on mutta sukuani ei minun tietääkseni ole siellä päin.

SETÄ SAA JOKA PÄIVÄ PIMPSUKKAA TOISI KU SÄ KUSIPÄÄ!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      160
      7339
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      6026
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      153
      5337
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4757
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4088
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      73
      3312
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      62
      3280
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      3132
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2497
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2409
    Aihe