Irti vain kaiken hyvän, joka vie mua lähemmäs kaivattua ja jätän huomioimatta kaiken pahan, joka vie kauemmas. Eli en ajattele että hän on negatiivisten kirjoitusten takana, ainoastaan positiivisten ja rakastavien. Kun kohtaan hänet IRL, nämä asiat mielessäni tuovat voimaa ja hyvää energiaa ja me lähennymme🩷
Naiselta
Päätin juuri että otan tästä palstasta
17
349
Vastaukset
- Anonyymi
Just hyvä asenne! Onnea teille!
- Anonyymi
Tai meille, ken tietää😉
- Anonyymi
Palsta ei vie mihinkään vaan oikean elämän teot.
- Anonyymi
Ja mörökölli sinut syököön.
- Anonyymi
Oletko kysynyt siltä kaivatulta,ett kaipaako hän sua?
- Anonyymi
Hyvä. Positiivisuus on aina hyvä asia ja auttaa eteenpäin.
- Anonyymi
Mitä jos haluu mennä taaksepäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu siitä, mitä se taaksepäin meneminen tarkoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla taaksepäin?
- Anonyymi
Ota vain irti
- Anonyymi
Jos on oikein ärhäkkä niin sinähän voit olla vaikka VIHTAVUOREN EMÄNTÄ joka ampuu RAKKAUDELLA VIHTAVUOREN ISÄNTÄÄ.
- Anonyymi
Tuli tosi hyvä, rauhallinen, luottavainen ja toiveikas olo, kun luin viestisi. Se kertoo paljon siitä, millainen sydän sulla on. Toivon, että kun kohdataan seuraavan kerran niin, se kaikki näkyy katseissamme. Jos tulet riittävän lähelle haluaisin ottaa sinua kädestä kiinni.
Minulta mieheltä 🥹🫶- Anonyymi
Se olisi ihana juttu🩷 Kunpa tietäisin tarpeeksi etukäteen koska voitaisiin kohdata. 😘 Minullekaan ei ole aina helppoa järjestää.
Ap.
- Anonyymi
Tuo on ihan hyvä asenne. Minulla on täällä varovaisen hillitty suhtautuminen kaikkeen. Pari sellaista aloitusta on nyt ollut, että hyvällä mahdollisuudella hän tai joku ystävänsä trollaa minua, mutta ei se ole niin vakavaa. Sitten taas epäilen erään ihastuneen naisen kirjoittavan, mutta hän kertoo irl sitten jos tahtoo. Tätä paikkaa ei kannata ottaa tosissaan, kun aina joku anomuumi vaan kirjoittaa ihan muista.
- Anonyymi
Ei ne välttämättä suhun liity
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne välttämättä suhun liity
Siksi en otakaan niitä tosissaan. On muitakin samannimisiä jotka harrastavat samoja harvinaisempia asioita.
- Anonyymi
Ikävä kyllä olet ns.mies!mutta kannattaahan se kysyy!tuleepahan varastetut asiat käyttöön vai mitä gubbe ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791