Onko Sofia Virta mielestänne seksikäs ja harrastaisitteko seksiä Sofian kanssa? 35-vuotias vihreiden puheenjohtaja suomiblondi.
Vastaukset 22
- Anonyymi
Blondit vie minulta jalat alta, eli kyllä on!
- Anonyymi
Tyhmä akka, mutta on sopivassa asussa hyvin seksikäs. Panisin mielelläni, jos lupaa olla hiljaa sen aikaa.
- Anonyymi
En ole keltään kysynyt puoluetta ketä olen pannut muttab jos tietäisin jäisi sofia kyllä panematta ,pientärajaa nyt?
- Anonyymi
Ei ole ulkoiselta olemukseltaan minun mieleeni
- Anonyymi
Kaunis erittäin sopiva anaaliyhdyntään
- Anonyymi
Siinä saisi Sofian paras puoli hyvää.
- Anonyymi
Ai saakeli kun alkoi näitä lukiessa etumus paisua.
- Anonyymi
Tykkänee anaalista, uskoisin.
- Anonyymi
Miksi aina pitää solvata🤷mutta,kyllä mielelläni pitäisin sofiaa hyvänä.kaunis nainen
- Anonyymi00021
Tietysti harrastaisin seksiä Sofian kanssa!
- Anonyymi00022
On. Harrastaisin
- Anonyymi00023
On seksikas ja panna Sofiaa!
- Anonyymi00024
On seksikäs.
Kauniit kasvot, iloiset silmät , hymy on ihana... - Anonyymi00025
Kunhan pitäisi suunsa kiinni kun sieltä tulee vain että älkää tehkö te niinkuin minä teen vaan niinkuin minä sanon,ei vähempää voisi kiinnostaa koko ämmä?
- Anonyymi00026
Minkähänlainen puska?
- Anonyymi00028
Kapea viiru.
- Anonyymi00027
Kaunis on , vähän kärkäs, mutta voi olla mahtava kone.
- Anonyymi00029
antaisin kyytiä isolla paksulla kyrvällä, niin ei puhuisi turhia
- Anonyymi00030
Tämä Sonja on kyllä mielestäni aika seksikäs ja joo, harrastaisin kyllä tuon Sonjan kanssa seksiä.
https://devki.net/en/60887-bald-guy-fucks-a-hooker-in-a-hotel-room-private.html
https://devki.net/en/53263-beautiful-whore-sonja-from-finland.html - Anonyymi00032
Jokainen normaali heteromies panisi mielellään moista naista, mut yllättävän paljon on myös ulkoisesti melko normaalin oloisia persuseksuaaleja, joilla on pantavan älykkyydessä yläraja, eikä se ole kovin korkea. Heillä ei seiso, kun nainen on liian fiksu.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639