Se on nyt vaan niin että palkat on ulkomailla Euroopassa huomattavan paljon paremmat ja työolot ja edut
Ettei Suomen työelämää voi mitenkään verrata etelä Eurooppaan
Samoin esim yrittäjät saa kaiken ilmaiseksi , mutta duunarit joutuu maksamaan jopa,työmatkansamja autonsa itse
Suomen palkka tasoa on surkea kuluihin verraten
5
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sitenhän passaa aloittajan ryhtyä yrittäjäks,i kun saa kaiken ilmaiseksi.
tai mennä töihin Sveitsiin, Norjaan tai Luxenburgiin.Olin varmaan huono yrittäjä, kun noin 30 vuoden testinkään aikana en saanut mitään ilmaiseksi. Aina jouduin työlläni kaiken ansaitsemaan ja vielä työläistenkin palkat tienaamaan järjestämällä heille tehtävää.
- AnonyymiUUSI
Extyökkäri kirjoitti:
Olin varmaan huono yrittäjä, kun noin 30 vuoden testinkään aikana en saanut mitään ilmaiseksi. Aina jouduin työlläni kaiken ansaitsemaan ja vielä työläistenkin palkat tienaamaan järjestämällä heille tehtävää.
Todellakin olit Suomen surkein ja huonoin yrittäjä kautta aikain.
Palkan suuruuden pitää olla riippuvainen kunkin työntekijän tuottavuudesta. Vain nostamalla omaa tuottavuuttaan voi ansaita enemmän jos ei haluta inflaatiota!
- AnonyymiUUSI
Miksi valehtelet?
Suomessa ei palkansaajilla ole edes olemassa kuin yksi virallinen palkanmaksujärjestelmä.
Ja tämä mainitsemani kyseinen virallinen palkanmaksujärjestelä perustuu nyt pelkästään vain näihin voimassa oleviin yleissitoviin työehtosopimuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2466324
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284317- 952844
- 412247
- 332042
- 501993
- 1091850
- 221739
- 271542
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2311481