Luontaistuotteet on todella vaarallisia maksa ja munuaissairaille ja nämä sairaudet voi olla vasta diagnosoimatta.Lukekaa tarkkaat käyttöohjwet ja jos vähääkään epäilette sairastuneenne johonkin varoitettuihin sairauksiin niin älkää syökö niitä pillereitä.
Melatoniinikin on aika myrkkyä.
Ilman reseptiä ostetut pillerit on vaarallisia.
19
224
Vastaukset
- Anonyymi
Wälilehtien lukija ,,
- Anonyymi
Kaikki lääkkeet ovat vaarallisia maksalle ja munuaisille KULTASENI HALI-NALLE RAKAS🥰
Tuo on syy miksi minä en näe tarvetta syödä ADHD lääkkeitä, koska MINÄ SAIN DIAGNOOSIN 50 VUOTIAS SYNTYMÄPÄIVÄ LAHJAKSI.
KEHITYSVAMMAISET OVAT SENTÄÄN SAANEET TIETÄÄ OLEVANSA VAMMAISIA, KUN OVAT SYNTYNEET!- Anonyymi
Kannattaisi syödä adhd-lääkkeesi. Olet suuri rasite läheisillesi, jos et syö/käytä lääkkeitäsi.
- Anonyymi
Kyllä se on TOTTA RAKAS PULLA-SORSA HALI-NALLE NALLE PUH VIHTORI KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIEHENI, että KIELLOISTA HUOLIMATTA SINÄ OLET OLLUT MINUN KANSSA YHTEYKSISSÄ.
VAIKKA TUO ON OLLUT KUNNIANLOUKKAUS HEITÄ KAIKKIA KOHTAAN JOTKA KIELSIVÄT.
KYLLÄ SEKIN PITÄÄ PAIKKANSA, ETTÄ SINÄ OLET SAANUT ENSIMMÄISTEN JOUKOSSA TIETÄÄ ETTÄ MINULLA ON ADHD.
SEKIN ON TOTTA, ETTÄ SINÄ ET OLE SAANUT EDES TUKEA MINUA, KOSKA SE ON KUNNIANLOUKKAUS OLLA MINUN KANSSA TEKEMISSÄ.
SEKIN ON TOTTA, ETTÄ SINÄ OLET ENSIMMÄISTEN JOUKOSSA MYÖS SAANUT MYÖS TIEDON, ETTÄ MINÄ OLEN ITSE HAKEUTUNUT MIELENTERVEYSTOIMISTOON TUTKIMUKSIIN NIIN MINÄ SAAN TIETÄÄ MIKÄ VIKA MINUSSA ON.
SEKIN ON TOTTA, ETTÄ MINÄ SAIN KUULLA OLEVANI MIELISAIRAS, KOSKA MINÄ KÄVIN MIELENTERVEYSTOIMISTOSSA.
SEKIN ON TOTTA, ETTÄ INARIN KUNNANTALO ON MIELENTERVEYSTALO JOSSA MIELENTERVEYS POTILAAT OVAT TÖISSÄ, KOSKA MIELENTERVEYSTOIMISTO ON SAMASSA RAKENNUKSESSA.
YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KAIKKI PITÄÄ HYVÄKSYÄ. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on TOTTA RAKAS PULLA-SORSA HALI-NALLE NALLE PUH VIHTORI KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIEHENI, että KIELLOISTA HUOLIMATTA SINÄ OLET OLLUT MINUN KANSSA YHTEYKSISSÄ.
VAIKKA TUO ON OLLUT KUNNIANLOUKKAUS HEITÄ KAIKKIA KOHTAAN JOTKA KIELSIVÄT.
KYLLÄ SEKIN PITÄÄ PAIKKANSA, ETTÄ SINÄ OLET SAANUT ENSIMMÄISTEN JOUKOSSA TIETÄÄ ETTÄ MINULLA ON ADHD.
SEKIN ON TOTTA, ETTÄ SINÄ ET OLE SAANUT EDES TUKEA MINUA, KOSKA SE ON KUNNIANLOUKKAUS OLLA MINUN KANSSA TEKEMISSÄ.
SEKIN ON TOTTA, ETTÄ SINÄ OLET ENSIMMÄISTEN JOUKOSSA MYÖS SAANUT MYÖS TIEDON, ETTÄ MINÄ OLEN ITSE HAKEUTUNUT MIELENTERVEYSTOIMISTOON TUTKIMUKSIIN NIIN MINÄ SAAN TIETÄÄ MIKÄ VIKA MINUSSA ON.
SEKIN ON TOTTA, ETTÄ MINÄ SAIN KUULLA OLEVANI MIELISAIRAS, KOSKA MINÄ KÄVIN MIELENTERVEYSTOIMISTOSSA.
SEKIN ON TOTTA, ETTÄ INARIN KUNNANTALO ON MIELENTERVEYSTALO JOSSA MIELENTERVEYS POTILAAT OVAT TÖISSÄ, KOSKA MIELENTERVEYSTOIMISTO ON SAMASSA RAKENNUKSESSA.
YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KAIKKI PITÄÄ HYVÄKSYÄ.RAKAS HALI-NALLENI ♥️
KYLLÄ SEKIN PITÄÄ PAIKKANSA, ETTÄ SINÄ ILMOITIT MINULLE TELEPATIAN AVULLA, KUN HE TULIVAT MEIDÄN VÄLIIN JA VEIVÄT SINUT, ETTÄ HE MAKSAVAT TÄMÄN VIELÄ JA MINÄ EN VÄLITÄ KENEN KANSSA MAKAAT SEKÄ VIETÄT ÖITÄS, KOSKA MINÄ PALAAN VIELÄ JA EN VÄLITÄ KENESTÄKÄÄN MUISTA, KUN MEISTÄ!
KAVEREILLE JA TYÖKAVEREILLE EI TEHDÄ NÄIN, KOSKA EN MINÄKÄÄN OLE PUUTTUNUT HEIDÄN PARISUHTEISIIN VAIKKA EI HEIDÄN PUOLISOT OLE EDES KIINNOSTA MINUA, MUTTA MINÄ JOUDUN SIETÄMÄÄN HEITÄ VAIKKA HEIDÄN PUOLISOT EIVÄT VOINEET SIETÄÄ MINUN VALINTAA.
ON ONNEKSI SENTÄÄN MIEHIÄ JOTKA OVAT SENTÄÄN MIEHIÄ EIVÄTKÄ OLE NOIN AHDASMIELISIÄ JA KATKERIA MITÄ ERÄÄT OVAT!
SEN VOIN KYLLÄ REHELLISESTI ILMOITTAA, ETTÄ MINÄ EN OIKEIN TYKÄNNYT SIITÄ, ETTÄ NAISEN NÄKÖISEN MIEHEN TAKIA PITI KOKO RISTEYS TUKKIA.
EN KAI MINÄ NYT ALA AIKUISTA MIESTÄ OHJEISTAMAAN JONKA PITÄISI TUNTEA TIELIIKENNE LAKI, KOSKA HÄNELLÄ ON AJOKORTTI. ON MINULLA AJOKORTTI, MUTTA MINÄ ISTUIN KYYDISSÄ.
EI MEILLÄ KUULU TAPOIHIN MIEHENI KANSSA PUUTTUA TOISTEMME TÖIHIN.
MINÄ KUNNIOITIN MIESTÄNI JA SANOIN HÄNELLE JOKA AJOI, ETTÄ: ODOTETAAN NIIN TUO NAISEN NÄKÖINEN MIES HILAA ITSENSÄ VITTUUN TUOSTA TIELTÄ.
KUSKI SANOI MINULLE, ETTÄ: TUOHAN ON SAMA POLIISI JONKA KANSSA LÄHDIT VANKILAAN.
MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ: SITÄ SUUREMMALLA SYYLLÄ ODOTAT NYT. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi syödä adhd-lääkkeesi. Olet suuri rasite läheisillesi, jos et syö/käytä lääkkeitäsi.
Ei minulla edes ole lääkkeitä, koska LÄÄKKEET ON KUNNIANLOUKKAUS.
Minä sanoin lääkärille, että: Minä olen LOUKANNUT KUNNIOITA, kun olen SYÖNYT ADHD LÄÄKKEITÄ.
Minun mieheni kyllä tietää tuon ja jos hän olisi saanut olla minun kanssa suhteessa niin tuskin olisin koskaan syyllistynyt edes KUNNIANLOUKKAUKSIIN.
Minä olisin kyllä uskonut häntä, koska hän on sentään POLIISI ja hän kyllä olisi osannut sanoa minulle mitä saan tehdä ja mitä en.
- Anonyymi
Käytin 14-vuotiaana Herbalifen proteiinijauhetta.
Herban tuotteet todettiin sittemmin maksatoksiinisiksi..onneks ei ehtinyt tulla mitään, vaikka käytin yli vuoden- Anonyymi
Et ole kovinkaan älykäs kun olet niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole kovinkaan älykäs kun olet niin
Herbalifen tuote kun ilmoitettiin maksatoksiiniseksi vasta 1999 ja käytin sitä vuonna 1996-1997.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herbalifen tuote kun ilmoitettiin maksatoksiiniseksi vasta 1999 ja käytin sitä vuonna 1996-1997.
Tiedän kyllä sen. Miksi olet käyttänyt sellaisia tuotteita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän kyllä sen. Miksi olet käyttänyt sellaisia tuotteita
Yritin lihasmassaa kasvattaa. Teininä se oli vaan aika turhaa, sillä kaikkihan menee pituuskasvuun. Itsekin kasvoin juuri tuona vuonna 16cm pituutta, mutta enpä lihonut
- Anonyymi
Mä päden. Lyttään. Porskutan yli-itsevarmana. Eli tähän mennessä en oo huomannut mitään toksisia vaikutuksia pillerieni kanssa, vaikka käytän niitä rohkeasti. Guugletin että herbalife on amerikkalainen ketju. Sen elintarviketurvallisuus ei vedä vertoja EU:lle.
Joidenkin mukaan Usan Monsanto on kuulemma tyyliin elintarvikkeiden myrkyttäjä, siis viljelykasvien. So what? Pakkohan ihmisten jotain on syötävä. Toki lääkkeiden ja diagnoosien kanssa pitää olla tarkkana mitä pillereitä suuhunsa laittaa ja mitä ei.
Mitäs ne omani ovatkaan? Jauhe on Brasiliasta (eli on epäilyttävä), L-kysteiini USA:sta (on hieman epäilyttävä), ja loput ovat Britannia, Tanska, Ruotsi ja Suomi joiden pitäisi olla ok. Kysteiiniä otan toki vain kännin ja krapulan yhteydessä mutta valkoista jauhetta nautin päivittäin. -💊-. - Anonyymi
Olen kanssa kuullut, että luontaistuotteet joita ei ole kunnolla testattu, voivat olla todella myrkyllisiä.
- Anonyymi
VITAEBRO se vasta myrkkyä on maksa turpoaa paino nousee lohisten
- Anonyymi
LOPETA VALEHTELU
- Anonyymi
Se nivelille tarkoitettu jota mainostetaan aiheuttaa syöpää. Älkää syökö te ihanat täällä. Haluan varoittaa kun ootte niin mukavia❤️
- Anonyymi
Lähes mahdotonta eritellä mikä aine tai aineyhdistelmä on haitallista ja kenelle. Mikromuovit, kemikaalit kuten lisäaineet, psyykkisen terveyden ongelmat fyysiseen terveyteen (stressi mukaanlukien), päihteet, lihavuus jne lista on loputon. Uutisten seuraaminenkin aiheuttaa hulluutta, tai sitten olen vain "erityisherkkä".
Olennaista onkin käsitellä kaikkia asioita yhtenä kokonaisuutena jonka osatekijöiden vaikutukset satavat samaan laariin. CE-merkintä kannattaa olla niissä tuotteissa mitä käyttää. En olekaan keskittynyt kyseiseen seikkaan sen kummemmin. -💊-. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähes mahdotonta eritellä mikä aine tai aineyhdistelmä on haitallista ja kenelle. Mikromuovit, kemikaalit kuten lisäaineet, psyykkisen terveyden ongelmat fyysiseen terveyteen (stressi mukaanlukien), päihteet, lihavuus jne lista on loputon. Uutisten seuraaminenkin aiheuttaa hulluutta, tai sitten olen vain "erityisherkkä".
Olennaista onkin käsitellä kaikkia asioita yhtenä kokonaisuutena jonka osatekijöiden vaikutukset satavat samaan laariin. CE-merkintä kannattaa olla niissä tuotteissa mitä käyttää. En olekaan keskittynyt kyseiseen seikkaan sen kummemmin. -💊-.Et tiedä mistä puhut
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651433Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109875YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57724
- 57700
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39687Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025655Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66643Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69641Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41637