Vaikutti ihan kivalta mutta kokouksissa käydessämme vaikutti aika hurmahenkiseltä mutta kukin tyylillään.
Ystäystyminen alkoi.
Hän kutsui minut asuntoonsa ja ehdotin hänelle kahvien jälkeen että tutkittaisiin yhdessä Raamatusta mitä Jumala sanoo.
Valitse sinä mitä haluaisimme tutkia Raamatusta ehdotin hänelle.
Aloimme tutkimaan yhdessä Raamattua.
Hän tuli ahdistuneeksi ja sanoi kymmenen minuutin päästä etten jaksa enää Raamattua.
Joten se täytyi lopettaa.
Mitä jos tehtäisiin jotain muuta kivaa hän ehdotti.
Olen uskova joten en langennut houkutuksiin.
Kiitos Herralle.
Tapasin helluntainaisen
Anonyymi-ap
8
138
Vastaukset
- Anonyymi
Raamatullistako ?
- Anonyymi
Jaak 1:14: "Vaan jokaista kiusaa hänen oma himonsa, joka häntä vetää ja houkuttelee;"
- Anonyymi
Joko on kuulutukset haettu? Miten nopeasti Suomessa pääsee vihille ja nauttimaan lihan himoista?
- Anonyymi
Ei ole haettu kuulutuksia koska Henki ei ollut siinä mukana.
AP. - Anonyymi
Taisit langeta kuitenkin valehtelemiseen. Teennäinen tarina.
- Anonyymi
Tämä on totta.
- Anonyymi
Jos tuo olisi totta, hänessä vallitsisi portto Jetsebelin henki.
Tapaa ensi kerralla muslimi tai buddhalainen.
😊😊😊😊😊
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663392Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1252781- 442553
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391250