Piti pidäddää hengidyddä ku silli lemoitti
Kyl tänää kassajonos 50+ mummeli nii lenoitti
13
166
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sää olit ollu pari viikko pesemättänittees ja vanha kaljan lemu ympärilläs.
Ps. Keksi jotain muuta - Anonyymi
Kylllll
- Anonyymi
16.56 tuli piikki.
- Anonyymi
Kannattaa varmistaa että se haju ei vain tule itsestä mikä haisee(tuoksuu.
- Anonyymi
Kertoo Suomalaisten hygieniasta jotakin, eikö he käytä suihkua olleskaa, .ikävää niin kuulu, Juha nusruuhkassa hevi osastolla haisi peräsilmä,jäänyt pesemättä kiireessä?
- Anonyymi
Kirjoitapa äinkielen opettajalle kertomus: "Kun pieraisin kirjakaupassa"... että mitä sitten tapahtui..
Tai kun rupsautin kaupan hedelmäosastolla. - Anonyymi
Etkö vieläkään usko, että johtuu bakteerivaginoosasta. Keneltä nainen sen tulehduksen saa, no mieheltä. Sillin haju lähtee lääkkeillä.
- Anonyymi
Upppp
- Anonyymi
En ole mikään Upppp
- Anonyymi
Tämä on muuten yleinen huomio, että mitä iäkkäämpi nainen, sitä voimakkaammat hajut. Hormonikiertoon liittyvä juju
- Anonyymi
Joo. 40 -> alkaa jo haista, mutta yli 50 ne vasta haseeki
- Anonyymi
Tällä ketjun aloittajalla on maailman paskin elämä.
- Anonyymi
Ups
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929