Että olemme,liberaali maa, jossa konservatiiviset uskonnolliset näkemykset eivät määrittele kenenkään oikeuksia tai velvollisuuksia. Kiitos Herra.
Kiitän Jumalaa
4
97
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin olen siitä kiitollinen, mutta jumalia en siitä kiitä, koska he / hän ei ole asian eteen laittanut tikkua ristiin.
- Anonyymi
Kyllä Jumalan ekstroverttiys auttaa tässä.
- Anonyymi
ArtoTTT
mitkäs ne liberaaliuden hedelmät on?
"Rostila kokee, että Pride-ideologiasta yritetään tehdä pakkosyöttämällä nykyajan länsimaisen kulttuurin kulmakivi, vaikka se on yksilökeskeisyydessään, hedonistisuudessaan ja moraalisessa rajattomuudessaan hyvin vallankumouksellinen verrattuna perinteiseen länsimaiseen sivistys- ja kulttuuriperinteeseen. Ideologian hedelmät eivät ole olleet erityisen hyvät.
– Syntyvyys on ennätysalhaalla, nuorten mielenterveysongelmat ovat räjähtäneet käsiin, itsemurhat käsittääkseni nousussa, samoin päihteidenkäytön ongelmat. Sanoisin, että hedelmistään puu tunnetaan. Onko rajattomuus tuonut meille jotain hyvää?"
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ideologinen-pride-liike-ajaa-poliittisia-tavoitteita-ihmisoikeuspuhe-poliittisten-agendojen-verhona/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905117
- 514032
- 252149
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271747- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271197Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201016T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21970