Se johtaa ikuiseen kadotukseen.
Sitäkö tosiaan haluat, vanha mies?
Pahan tekeminen ilman katumusta
11
133
Vastaukset
- Anonyymi
2 Tim 3:13
- Anonyymi
”Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen.”
Paatunut ei enää kykene katumukseen.
- Anonyymi
Kannattaa tosiaan lopettaa pahan puolella oleminen ja intoutua vain sotaisuudesta.
Pitäisi täyttyä hengellä ja riemulla, eikä tappamisen katkeruudella.- Anonyymi
” Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa;”
Heb 12:14 - Anonyymi
Monet haluaa nykyisin täyttyä villitsevillä hurmoshengillä ja noudattaa riivaajien oppeja.
Perinteinen kirkollinen kristillisyys, Jumalanpalvelus ja sakramentit ja diakoniatyö, eivät enää riitä tämän ajan ihmisille.
Kovempaa kamaa pitää saada ja pää sekaisin ainakin kerran viikossa.
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
- Anonyymi
Parannus on tehtävä!
- Anonyymi
Ei synnissä rypijät sitä tee vaikka tykillä ammuttaisi, vaan kannattavat pahoja asioita ja niistä puolustavat kaikilla mahdollisilla valheilla.
- Anonyymi
Paavali oli paha mies. Tarsolainen murhamies.
Ei tehnyt parannusta, teki pahaa ja syntiä sen kun kerkisi. Yritti vaan laittaa synnit lihojen ja vanhojen aatamien syyksi, että olisi itse päässyt ehjin nahoin. Peitteli tekojaan valheilla.
Ei ne lihat ja vanhat aatamit mitään ajattele. Kyllä synneistä on itse otettava täysi vastuu.
Room. 7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
Room. 7:17
Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.- Anonyymi
Miestä ei saatu vastuuseen edes Juutalaisen Jumalanmiehen Stefanoksen murhasta, koska hän nautti Rooman hirmuvallan suojeluksesta.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.
- Anonyymi00011UUSI
Valitettavasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3293902Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283590Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52302- 1121704
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181618Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241339Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j144963Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit101939Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79865- 86781