Pahan tekeminen ilman katumusta

Anonyymi-ap

Se johtaa ikuiseen kadotukseen.
Sitäkö tosiaan haluat, vanha mies?

11

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

2 Tim 3:13

• Anonyymi

”Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen.”

Paatunut ei enää kykene katumukseen.

• Anonyymi

Kannattaa tosiaan lopettaa pahan puolella oleminen ja intoutua vain sotaisuudesta.

Pitäisi täyttyä hengellä ja riemulla, eikä tappamisen katkeruudella.

• Anonyymi

” Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa;”
        Heb 12:14

• Anonyymi

Monet haluaa nykyisin täyttyä villitsevillä hurmoshengillä ja noudattaa riivaajien oppeja.

Perinteinen kirkollinen kristillisyys, Jumalanpalvelus ja sakramentit ja diakoniatyö, eivät enää riitä tämän ajan ihmisille.

Kovempaa kamaa pitää saada ja pää sekaisin ainakin kerran viikossa.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi

Parannus on tehtävä!

• Anonyymi

Ei synnissä rypijät sitä tee vaikka tykillä ammuttaisi, vaan kannattavat pahoja asioita ja niistä puolustavat kaikilla mahdollisilla valheilla.

• Anonyymi

Paavali oli paha mies. Tarsolainen murhamies.

Ei tehnyt parannusta, teki pahaa ja syntiä sen kun kerkisi. Yritti vaan laittaa synnit lihojen ja vanhojen aatamien syyksi, että olisi itse päässyt ehjin nahoin. Peitteli tekojaan valheilla.

Ei ne lihat ja vanhat aatamit mitään ajattele. Kyllä synneistä on itse otettava täysi vastuu.

Room. 7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.

Room. 7:17

Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.

• Anonyymi

Miestä ei saatu vastuuseen edes Juutalaisen Jumalanmiehen Stefanoksen murhasta, koska hän nautti Rooman hirmuvallan suojeluksesta.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi00011
      UUSI

Valitettavasti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      329
      3902
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3590
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      5
      2302
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      112
      1704
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1618
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1339
    7. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      963
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      101
      939
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      865
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      86
      781
    Aihe