...jossa Hallaahon kuva: "käytä näitä, ettei tule lisää Hallaahoja".
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011325211.html
Tosin: mistä persut löytäisivät halukkaan naisen kun kaikki pakenevat heitä.
Persujen käyttöön uusi kondomi...
40
244
Vastaukset
- Anonyymi
siellä oli purra ja mikä rantanen myös
- Anonyymi
Hyvä varottaa persuja kuvilla minkälainen seuraus voi tulla jos ei löytä kumia.
- Anonyymi
Tää on pride persutyyliin 😅🤣😂😅🤣😂
Ei kerrota tarkemmin kenen hanuriin kortsua käytetään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on pride persutyyliin 😅🤣😂😅🤣😂
Ei kerrota tarkemmin kenen hanuriin kortsua käytetään."eikä me olla veljeksiä, vaikka me ollaan kahden" lauleskelee persupojat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"eikä me olla veljeksiä, vaikka me ollaan kahden" lauleskelee persupojat
Myös tämä: "meit oli poikia raitilla viis, oli tyttöjäkin muttei välitetty niist" 😅
- Anonyymi
persut vetävät kortsun päähän kaupoista varastaessaan.
yksikin persu kehui pöllineensä 14 eri kaupasta kaljakeissin kortsu päässä, valvontakamerasta häntä ei vieläkään ole tunnistettu. - Anonyymi
Ovatkohan ehjiä?
- Anonyymi
Vappupalloina pitävät, kun muuta käyttöä ei ole.
- Anonyymi
Persujen uusi elokuva on valmistunut: Kadonneen kortsun arvoitus.
- Anonyymi
Niitähän voisi jakaa työvoimapulan paikkaajille niin eivät raiskatessaan tartuta apinatautejaan uhreihinsa.
- AnonyymiUUSI
persuapinan kannattais pitää suu kiinni.
- Anonyymi
Eipä kannattais...
Persut pettää aina!
Niin persukortsutkin
Ei testattu pistokokein, mutta kärkihankkeesta saksittu
nips nips - Anonyymi
Tehty pyörän sisäkumista, että on ainakin riittävän turvallinen?
- Anonyymi
Valmistuksessa käytetty öljyä ja ydinsähköä. Sano EI luonnolle.
- Anonyymi
Jee
- Anonyymi
Jopa tämä ahdistaa punapansseja😅🤣😂
Hankkikaa elämä.- Anonyymi
Ei ahdista, naurattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ahdista, naurattaa.
suorastaan hekotuttaa 😂
- Anonyymi
Onko tämä etu vai haitta jos on yhden illan suhde mihin yrittää tehdä vaikutusta ja taskussa on nämä.
Varmistaako sillä jotain vai onko nämä riski.- Anonyymi
Luulen että likka ottaa hynttyyt kainaloon ja juoksee ainakin kilometrin ennen kuin pukee, jos tuollaisen kortsun näkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että likka ottaa hynttyyt kainaloon ja juoksee ainakin kilometrin ennen kuin pukee, jos tuollaisen kortsun näkee.
Itsesuojeluvaisto toimii normaalilla terveellä naisella.
- Anonyymi
Tekivät niistä liian isoja persujen pienelle pilille.
- Anonyymi
joutuvat laittamaan skreppanat kortsun sisään mukaan jotta kortsu pysyy paikallaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joutuvat laittamaan skreppanat kortsun sisään mukaan jotta kortsu pysyy paikallaan
Ja eskimojäätelötikku teipillä vielä tueksi
- Anonyymi
Näyttämällä halla-aho kortsupaketin naiselle saa hänet taatusti pakenemaan paikalta. Sinänsä kyllä hyvä idea ettei persuja enää syntyisi lisää.
- Anonyymi
Äly hoi.
- Anonyymi
Joo, ei sitä älyä persulasta löydy.
- Anonyymi
Purran kasvoilla ja suulla varustettu masturbointilaite olisi takuuvarma menestys.
- Anonyymi
Tätä ne varmaan mietti itsekin, että kumpi tehdään. Tämä, vai kortsuja.
- Anonyymi
Tunnetusti PersuKondomi pettää aina!!!
- Anonyymi
vai onko se ainoa asia, joka persuilla ei petä?
- Anonyymi
Persut vois tehdä jotain järkevää eikä puuhastella kortsujen kanssa. Vai luuleeko ne että tällä kannatus lähtee sojottamaan ylöspäin...
- Anonyymi
Persut tekemässä jotain järkevää....hmmmmm RRRUUUUAAAAAHHHHHH....ei mahdollista.
- Anonyymi
Onko muuten kaduilla nyt näkynyt kondomipäisiä odineja?
Olisi uusi upea villitys, eikö?- Anonyymi
ai siksikö niiden kuuppa kiiltää?
- AnonyymiUUSI
"OTA JUSSI SUUHUN"!!!
- AnonyymiUUSI
Uskokaa nyt jo vihdoinkin jottei ympärysmitaltaan viisitoistasenttinen kulli mahdu mitenkään persukortsuun. Tekee kipieää kun yrittää väkisin tunkea terselttia mokomaan ilmapalloon. Pienikikkeliset eivät tietenkään usko tätä vaikka heillä ei ole omakohtaista kokemusta asiasta taikka edes asian vierestä.
Iso on iso ja pieni on pieni !- AnonyymiUUSI
Onpas sinun äidilläsi laatutietoa, minkä laisella sai sinut aikaan. Harva äiti lapsoselleen kertoo noin tarkasti seksikokemuksiaan, ihan mittanauha kourassa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpas sinun äidilläsi laatutietoa, minkä laisella sai sinut aikaan. Harva äiti lapsoselleen kertoo noin tarkasti seksikokemuksiaan, ihan mittanauha kourassa!
En ymmärrä kommentiasi vaan minä poika se tupsahdin maailmaan ihan tuosta vain. Äitiäni peloitti jotta mitä mahtaa olla tulossa kun edellisten kahden ulkoistaminen kesti niin pitkään vaan minä poika tulin ulos ihan vain pieraisemalla kymmenessä sekunnissa.
Jokatapaukseesa mulla on mulkku isompi kuin gotler-makkara ja sille asialle et mahda yhtään mitään eikä siihen mitään mittanauhaa tarvita vaan kämmenillä nuo mulkut mittaillaan.
- AnonyymiUUSI
Hillan vaatimus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932059Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671520YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741289Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361170- 731160
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871074Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1501018Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava243962Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891