Jokin aika sitten Tokmannissa sovitin niitä, kun olivat tarjouksessa.
Uskomattoman epämukavat jalassa. Ei minkäänlaista tukea jalalle, vaan tasainen latuskapohja.
Oli myös todella kovan tuntuiset jalan alla. Eli ei minkäänlaista vaimennusta, vaan taitaa olla umpikumia koko pohja.
En ymmärrä ihmisiä, jotka käyttävät Converse tennareita
15
229
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitkään ergonomisimmat kengät. Käytän silti melko usein.
- Anonyymi
Milloin aitoja consseja on ollut tokmannilla myynnissä? Nähnyt vain niitä kopioita.
- Anonyymi
Kyllä nuo ihan oikeilta näyttävät.
https://www.tokmanni.fi/brandit/converse?srsltid=AfmBOooi0GoeL3UnG2VjyFMkh36xxWhYxnbAUY8dSSFebFOwNXeRyDus - Anonyymi
Aito on vieläkin huonompi, tokmanilta saa kyllä parempaa kenkää kuinlaaduton Converse.
- Anonyymi
Nuo on PIRAATTI tennarit olleet.
Oikeesti ne on CONVERTTI TENNARIT - Anonyymi
Kaikkeen tottuu ja tennareihin voi laittaa paremmat pohjalliset tai holvikaaren tuen. Silloin kun tennarit on tyyliseikka, muuta ei valitettavasti voi pitää.
- Anonyymi
Mulla oli noita kyllä nuorena. Nykyään käytön dadsneakerseja
- Anonyymi
No eihän tuonaikaisissa kengissä ergonomia ollut kummoinen. Eikö se alkuperäinen latuska-design ole jo yli 100 vuotta vanha? Kaikkea stupidoa massahenkiset ihmiset tekevätkin muodin vuoksi.
- Anonyymi
Mitä tekemistä tällä on ikävän kanssa?
- Anonyymi
Pikimmin ne on paskat kuten 5€ kengän pitääkin olla surkeat. Älä osta.
- Anonyymi
Jos diggaa Ramonesia. Mun broidi piti aina noita
- Anonyymi
Ei sovi lättäjaloille.
Mulla oli muutamia vuosia sitten. Ei ne mitkään erityisen huonot olleet. Ei nyt niin tukevat kuin noi lenkkarimalliset tennarit, mutta kevyemmät.
- Anonyymi
Niissä menee rikki ensin se kangas takaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947733- 374087
- 483650
- 2473206
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402752Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as402715Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212684- 462623
- 1402588
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292549