Menikö vähemmistökansallisuuksien kohtelu teidän neukkuaikaa haikailevien venäjämielisten mielestä kaikkien taiteen sääntöjen mukaan?
Kertokaa nyt venäjämieliset, miten vähemmistökansallisuuksia NL:ssa kohdeltiin!
20
173
Vastaukset
- Anonyymi
ÖÖÖ 🙆♀️🙆♂️🙆
- Anonyymi
Ei venäläinen KOSKAAN tunnusta mitään vaan vastaa aina vastakysymyksellä: mutqu, mutqu…. Australian aborginaalien kohtalo se vasta hirveä olikin!
- Anonyymi
Noin mäkättää tyyppi joka itse horii joka asiaan "mutta Stalinpa tapatti 20 miljoonaa".
- Anonyymi
----Australian aborginaalien kohtalo se vasta hirveä olikin!-----
Niin muuten olikin, heitähän britit metsästivät kuin haittaeläimiä, 90 % alkuperäiskansoista tapettiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin mäkättää tyyppi joka itse horii joka asiaan "mutta Stalinpa tapatti 20 miljoonaa".
Noin mäkättää tyyppi joka itse horii joka asiaan: ”NL:ssa oli paremmat olivat olot kuin lähes missään muualla”!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä muuten tapattikin! Ja suurin osa vieläpä oman maan asukkaita, ja tietenkin erityisen paljon niitä vähemmistökansallisuuksia.
Erittäin järkyttävää.
- Anonyymi
Paremmat olivat olot kuin lähes missään muualla.
- Anonyymi
Neuvostliitossa kaikki olivat tasa-arvoisia, mutta toiset olivat tasa-arvoisempia kuin toiset.
- Anonyymi
Neukuissa suuret massat ahkeroivat pienipalkkaisiss töissä smalla kun Neuvostoliiton kommunistisen puolueen yläluokka eli yltäkylläisyydessä datsoillaan tekemättä päivääkään rehellistä työtä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neukuissa suuret massat ahkeroivat pienipalkkaisiss töissä smalla kun Neuvostoliiton kommunistisen puolueen yläluokka eli yltäkylläisyydessä datsoillaan tekemättä päivääkään rehellistä työtä!
Niin, se oli sitä todellista tasa-arvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ihan sitä samaa elämää kuin lännessäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ihan sitä samaa elämää kuin lännessäkin.
Mutquti mutquti.
- Anonyymi
Kohdeltiin paljon paremmin kuin USA intiaanejaan tai Suomi saamelaisia. Neukkulan johto suorastaan vilisi ei-venäläisiä mutta montako saamelaisministeriä Suomessa on ollut.
- Anonyymi
Saamelaisilla on samat oikeudet kuin muillakin suomalaisilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saamelaisilla on samat oikeudet kuin muillakin suomalaisilla.
Paperilla siis kaikki hyvin, bravooo.
- Anonyymi
Homosexualisteilla on syytäkin pelätä Venäjää, sillä Putin laittaa homosexualistit Gulagille.
- AnonyymiUUSI
Kohdeltiin paremmin kuin missään muualla.
- AnonyymiUUSI
Mikään ei saa estää sinun oikeuttasi olla väärässä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei saa estää sinun oikeuttasi olla väärässä.
Ole sinä sitten oikeassa ja kerro esimerkkejä paremmista!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919