Miten Ruotsi vaan kuoli ja ketään ei ikinä kiinnostanut, ja sitten sama käy Suomelle
Se on oikeesti aika kova
6
131
Vastaukset
- Anonyymi
Mieti se läpi
- Anonyymi
Raha > Sun Turvallisuus (ei ole, pelkkä kusetus, 112 poliisit aina myöhäs ku delaat)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raha > Sun Turvallisuus (ei ole, pelkkä kusetus, 112 poliisit aina myöhäs ku delaat)
Miten hidas ja takapajuinen oikein olet??
- Anonyymi
Kerrohan ap, mitä tarkoitat aloituksellasi!
Ovatko tämän ketjun avainsanat: Ruotsi, Suomi, poliisi ja kuolema? Pitäisikö jonkun päätellä jotain? Nimenomaan ei, jos tältä naiselta joku kysyisi. Mäkään en ymmärrä tätä: Ruotsi kuoli, no ainakin saabi loppu, olihan se eräänlainen kuolema. Ja suomessakin tehtiin saabia etenkin mallia 96.
Toisaalta lentäviä hävittäjä Saabeja tehdään edelleen. Mites suomen valtion lentokonetehdas?- Anonyymi
Mulle tuli tästä mieleen, että mulla on suomalaisia ja ruotsalaisia pakasterasioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947723- 374087
- 483650
- 2493187
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402742Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212674Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as392653- 462623
- 1402588
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292539