Olimme menossa meidän mökille
2 avioparia 4 meidän sinkkukaveria miehiä.
Toisen pari mies tuli mustasukkaiseksi sekä kielsi vaimoansa osallistumaan.
Olimme menossa jo mökille kun kuulimme ettei toinen nainen tule.
Mieheni kysyi pitääkö meidän perua kimppa kun olen ainoa nainen.
Kysyin mieheltäni kenelle en olisi antanut jos toinen nainen olisi mukana.
Mieheni myönsi että tarkoitus oli panna jokaisen meitä kumpaakin.
Nyt miehet saivat panna vain minua tämän viikonlopun aikana.
Olin tosi haluttu viiden miehen kanssa ja jokainen sai kun mieli teki.
Haluan uudestaan vielä olla usean miehen kimpppanainen toki kivaa on olla myös kahden miehen kimppanaisena.
Me oltiin menossa meidän
Anonyymi-ap
3
548
Vastaukset
- Anonyymi
Saitko muuta kun paikat kipeiksi/helliksi osasko ykskään viidestä edes tyydyttää sua ihan sama sinänsä mitä vastaat mä en usko kuitenkaan mu sanoisin että huoran maine saattaa olla jo jopa ihan ansaittu
- Anonyymi
Trololoo ääliöt
- Anonyymi
Rämesika taas kuvittelee omiaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘751114PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832