..juhannukseni venähti muttei hätää.. olen aina kaukaa viisas ruuan suhteen..pakkaseen laitoin lihat jotta säilyy..
kohta vuoden vanhat käyttämättömänä puuroriisikin vois jo käyttää mutta tekisin karjalan piirakoita tai no riisi piirakoita.. kriisipiirakoita.. harmi vaan että uunini on vanha vaikkei edes leivinuuni..-lämmöt ei nouse tarpeeksi korkealle..
huoleeni otan nyt vielä coopin kuparia kuuntelen coopperia.. ja sitten otan vielä muutaman puolen litran vaffan karhun ja toivon että huomeen asiat on toisin..
juhannukseni venähti
3
86
Vastaukset
lisäksi mulla on ohrajauhoja jotka auttaisivat kriisipiirakan autenttisuuten.. vähän myös vehnäjauholla kun pitäs saada jämäkkyyttä taikinaan.. ruis ja ohrajauhot tarvitsevat jämäkkyyttä mukaan vaikka itsessään oivia ovat..
- Anonyymi
Perunatäytteellä karjalanpiirakat maistuu toki riisilläkin.Viikolla tein ohraievää ja ihan hyvän makusta. Juhannuksena hörpin vaan lauantaina ni ei oikeastaan krapulaa vaan väsytti niin perhanasti.
peruna on aivan oiva kriisipiirakan täyte.. vaan kunnon uuni puuttuu..
lisäksi kokeilevana harrastelijana vois kokeilla jopa lantulla tehdä täytteen.. harmi ettei viime vuosina lantun laatu ole ollut hyvin hyvä täällä pk-seudulla ostettuna..tämän on muutama muukin todennut ja sitten myöskin saman havainnut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604496Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591445- 1641426
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481402Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2521201- 2011092
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1571077- 801017
- 60958