Onko tarroja näkynyt?
Onko "Tarratoimikunta" ollut aktiivinen?
14
272
Vastaukset
- Anonyymi
Herra on ottanut heidät huostaansa
- Anonyymi
Ollaan oltu aktiivisia. Tarrat vaan poistettiin todella nopeasti. Minulla oli vielä 10 tarraa jäljellä ja liimasin ne sitten vasta vaihdettuihin roskiksiin. Ne sai olla seuraavaan tyhjennykseen asti, joten useampi ehti nähdä ne. Seuraavissa suviseuroissa taidankin liimailla kaikki tarrat roskiksiin.
- Anonyymi
Annoin tarroja nuorille jotka niitä pyysivät. Peukuttivat myös minulle ja olivat mielissään kun tietoa jaettiin asioista joista liikkeen sisällä vaietaan kuin niitä ei olisi olemassakaan.
- Anonyymi
Eivät olleet uskovaisia nuoria, mukana on paljon epäuskoisia.
- Anonyymi
Kiitokset aktiiveille.
- Anonyymi
Kannattaa aina vain olla kohtelias ja asiallinen. Toivottaa siunausta lopuksi. Senkin voi sanoa, että arvostaa kaikkia ihmisiä, mutta ei jaa kaikkia arvoja, joita ihmisillä on. Ei tarvitse ollenkaan olla kiukkuinen tai närkästynyt, jos joku tulee tarjoamaan sellaisia tarroja, joista ei pidä. Voi vain kieltäytyä ottamasta kohteliaasti ja kertoa omasta vakaumuksesta.
Kyllä lestadiolaisetkin voisivat mennä jakamaan vaikka pride-tilaisuuteen "Jeesus rakastaa sinua, Tehkää niin kuin minä sanon"- tarroja kauniilla Jeesus-kuvalla varustettuna. Ei siinä olisi mitään väärää.
Kaikkea hyvää! - Anonyymi
BVylan tienasi korvamerkit glastonburyssä.
- Anonyymi
Ei ole okei kertoa asiallisesti ehkäisystä ja siitä, että sinä riität. Mutta on ihan okei ladella tarratoimikuntalaisille tappouhkauksia, sylkeä päälle ja tehdä ym. asioita, jotka suviskuplan ja lestadiolaisuudenkin ulkopuolella ovat huonoa käytöstä ja tuomittavia tekoja.
Niin, no häiriköintiä pyydetään anteeksi, saadaan anteeksi, tekoset lakaistaan maton alle ja ollaan hiljaa. Tosi kristillistä ja problem solved.- Anonyymi
Rikokset täytyy aina kertoa viranomaisille. Ei auta mitään, jos keskenään annetaan anteeksi, mutta ei kanneta vastuuta lain edessä. Tämä pätee kaikkiin ihmisiin.
Jos on vahva usko ja tietää itse, mitä tekee ja mitä ei koskaan voisi tehdä, silloin ei myöskään tarvitse pelätä tarrojen tarjoajia, vaain voi olla ystävällinen ja kertoa, mikä oma vakaumus on.
Voi hyvin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikokset täytyy aina kertoa viranomaisille. Ei auta mitään, jos keskenään annetaan anteeksi, mutta ei kanneta vastuuta lain edessä. Tämä pätee kaikkiin ihmisiin.
Jos on vahva usko ja tietää itse, mitä tekee ja mitä ei koskaan voisi tehdä, silloin ei myöskään tarvitse pelätä tarrojen tarjoajia, vaain voi olla ystävällinen ja kertoa, mikä oma vakaumus on.
Voi hyvin!Kyllä lestadiolaisuus perustuu suyträmiseen kun tahto ei mene läpi alkaa vihaaminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä lestadiolaisuus perustuu suyträmiseen kun tahto ei mene läpi alkaa vihaaminen
syyttämiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
syyttämiseen
Ne on itse syntisiä ja kun ne tapaa synnittömän ihmisen ne ei kestä ja alkaa syyllistäminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä lestadiolaisuus perustuu suyträmiseen kun tahto ei mene läpi alkaa vihaaminen
Toivottavasti kuitenkaan ei. Kiitos kommentista. Joku tottakai sielläkin toimii väärin. Toivottavast huomaa sen ajoissa. Paljon on kuitenkin oikein toimiviakin. Voi hyvin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti kuitenkaan ei. Kiitos kommentista. Joku tottakai sielläkin toimii väärin. Toivottavast huomaa sen ajoissa. Paljon on kuitenkin oikein toimiviakin. Voi hyvin!
On kyllä niin huonot kokemukset lestadiolaisista vapa-ajalta, työelämässä ja naapureina, että tällaisia oikein toimivia odotellessa.
Omahyväisiä, itsekkäitä, rahaa rakastavia itseään muita parempana pitäviä näitä olen tavannut, onko heitä sitten muunlaisiakin olemassa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932129Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237- 731190
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881106Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51936Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901