Onko "Tarratoimikunta" ollut aktiivinen?

Anonyymi-ap

Onko tarroja näkynyt?

14

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Herra on ottanut heidät huostaansa

• Anonyymi

Ollaan oltu aktiivisia. Tarrat vaan poistettiin todella nopeasti. Minulla oli vielä 10 tarraa jäljellä ja liimasin ne sitten vasta vaihdettuihin roskiksiin. Ne sai olla seuraavaan tyhjennykseen asti, joten useampi ehti nähdä ne. Seuraavissa suviseuroissa taidankin liimailla kaikki tarrat roskiksiin.

• Anonyymi

Annoin tarroja nuorille jotka niitä pyysivät. Peukuttivat myös minulle ja olivat mielissään kun tietoa jaettiin asioista joista liikkeen sisällä vaietaan kuin niitä ei olisi olemassakaan.

• Anonyymi

Eivät olleet uskovaisia nuoria, mukana on paljon epäuskoisia.

• Anonyymi

Kiitokset aktiiveille.

• Anonyymi

Kannattaa aina vain olla kohtelias ja asiallinen. Toivottaa siunausta lopuksi. Senkin voi sanoa, että arvostaa kaikkia ihmisiä, mutta ei jaa kaikkia arvoja, joita ihmisillä on. Ei tarvitse ollenkaan olla kiukkuinen tai närkästynyt, jos joku tulee tarjoamaan sellaisia tarroja, joista ei pidä. Voi vain kieltäytyä ottamasta kohteliaasti ja kertoa omasta vakaumuksesta.

Kyllä lestadiolaisetkin voisivat mennä jakamaan vaikka pride-tilaisuuteen "Jeesus rakastaa sinua, Tehkää niin kuin minä sanon"- tarroja kauniilla Jeesus-kuvalla varustettuna. Ei siinä olisi mitään väärää.

Kaikkea hyvää!

• Anonyymi

BVylan tienasi korvamerkit glastonburyssä.

• Anonyymi

Ei ole okei kertoa asiallisesti ehkäisystä ja siitä, että sinä riität. Mutta on ihan okei ladella tarratoimikuntalaisille tappouhkauksia, sylkeä päälle ja tehdä ym. asioita, jotka suviskuplan ja lestadiolaisuudenkin ulkopuolella ovat huonoa käytöstä ja tuomittavia tekoja.
      Niin, no häiriköintiä pyydetään anteeksi, saadaan anteeksi, tekoset lakaistaan maton alle ja ollaan hiljaa. Tosi kristillistä ja problem solved.

• Anonyymi

Rikokset täytyy aina kertoa viranomaisille. Ei auta mitään, jos keskenään annetaan anteeksi, mutta ei kanneta vastuuta lain edessä. Tämä pätee kaikkiin ihmisiin.

Jos on vahva usko ja tietää itse, mitä tekee ja mitä ei koskaan voisi tehdä, silloin ei myöskään tarvitse pelätä tarrojen tarjoajia, vaain voi olla ystävällinen ja kertoa, mikä oma vakaumus on.

Voi hyvin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikokset täytyy aina kertoa viranomaisille. Ei auta mitään, jos keskenään annetaan anteeksi, mutta ei kanneta vastuuta lain edessä. Tämä pätee kaikkiin ihmisiin.

Jos on vahva usko ja tietää itse, mitä tekee ja mitä ei koskaan voisi tehdä, silloin ei myöskään tarvitse pelätä tarrojen tarjoajia, vaain voi olla ystävällinen ja kertoa, mikä oma vakaumus on.

Voi hyvin!

Kyllä lestadiolaisuus perustuu suyträmiseen kun tahto ei mene läpi alkaa vihaaminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä lestadiolaisuus perustuu suyträmiseen kun tahto ei mene läpi alkaa vihaaminen

syyttämiseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

syyttämiseen

Ne on itse syntisiä ja kun ne tapaa synnittömän ihmisen ne ei kestä ja alkaa syyllistäminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti kuitenkaan ei. Kiitos kommentista. Joku tottakai sielläkin toimii väärin. Toivottavast huomaa sen ajoissa. Paljon on kuitenkin oikein toimiviakin. Voi hyvin!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti kuitenkaan ei. Kiitos kommentista. Joku tottakai sielläkin toimii väärin. Toivottavast huomaa sen ajoissa. Paljon on kuitenkin oikein toimiviakin. Voi hyvin!

On kyllä niin huonot kokemukset lestadiolaisista vapa-ajalta, työelämässä ja naapureina, että tällaisia oikein toimivia odotellessa.

Omahyväisiä, itsekkäitä, rahaa rakastavia itseään muita parempana pitäviä näitä olen tavannut, onko heitä sitten muunlaisiakin olemassa?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2129
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1557
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1339
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      240
      1237
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1190
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1106
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1016
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      936
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      901
    Aihe