Onko "Tarratoimikunta" ollut aktiivinen?

Anonyymi-ap

Onko tarroja näkynyt?

17

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Herra on ottanut heidät huostaansa

• Anonyymi

Ollaan oltu aktiivisia. Tarrat vaan poistettiin todella nopeasti. Minulla oli vielä 10 tarraa jäljellä ja liimasin ne sitten vasta vaihdettuihin roskiksiin. Ne sai olla seuraavaan tyhjennykseen asti, joten useampi ehti nähdä ne. Seuraavissa suviseuroissa taidankin liimailla kaikki tarrat roskiksiin.

• Anonyymi

Annoin tarroja nuorille jotka niitä pyysivät. Peukuttivat myös minulle ja olivat mielissään kun tietoa jaettiin asioista joista liikkeen sisällä vaietaan kuin niitä ei olisi olemassakaan.

• Anonyymi

Eivät olleet uskovaisia nuoria, mukana on paljon epäuskoisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät olleet uskovaisia nuoria, mukana on paljon epäuskoisia.

miten tuosta voi päätellä että onko uskovaisia vai ei

• Anonyymi

Kiitokset aktiiveille.

• Anonyymi

Kannattaa aina vain olla kohtelias ja asiallinen. Toivottaa siunausta lopuksi. Senkin voi sanoa, että arvostaa kaikkia ihmisiä, mutta ei jaa kaikkia arvoja, joita ihmisillä on. Ei tarvitse ollenkaan olla kiukkuinen tai närkästynyt, jos joku tulee tarjoamaan sellaisia tarroja, joista ei pidä. Voi vain kieltäytyä ottamasta kohteliaasti ja kertoa omasta vakaumuksesta.

Kyllä lestadiolaisetkin voisivat mennä jakamaan vaikka pride-tilaisuuteen "Jeesus rakastaa sinua, Tehkää niin kuin minä sanon"- tarroja kauniilla Jeesus-kuvalla varustettuna. Ei siinä olisi mitään väärää.

Kaikkea hyvää!

• Anonyymi

BVylan tienasi korvamerkit glastonburyssä.

• Anonyymi

Ei ole okei kertoa asiallisesti ehkäisystä ja siitä, että sinä riität. Mutta on ihan okei ladella tarratoimikuntalaisille tappouhkauksia, sylkeä päälle ja tehdä ym. asioita, jotka suviskuplan ja lestadiolaisuudenkin ulkopuolella ovat huonoa käytöstä ja tuomittavia tekoja.
      Niin, no häiriköintiä pyydetään anteeksi, saadaan anteeksi, tekoset lakaistaan maton alle ja ollaan hiljaa. Tosi kristillistä ja problem solved.

• Anonyymi

Rikokset täytyy aina kertoa viranomaisille. Ei auta mitään, jos keskenään annetaan anteeksi, mutta ei kanneta vastuuta lain edessä. Tämä pätee kaikkiin ihmisiin.

Jos on vahva usko ja tietää itse, mitä tekee ja mitä ei koskaan voisi tehdä, silloin ei myöskään tarvitse pelätä tarrojen tarjoajia, vaain voi olla ystävällinen ja kertoa, mikä oma vakaumus on.

Voi hyvin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikokset täytyy aina kertoa viranomaisille. Ei auta mitään, jos keskenään annetaan anteeksi, mutta ei kanneta vastuuta lain edessä. Tämä pätee kaikkiin ihmisiin.

Jos on vahva usko ja tietää itse, mitä tekee ja mitä ei koskaan voisi tehdä, silloin ei myöskään tarvitse pelätä tarrojen tarjoajia, vaain voi olla ystävällinen ja kertoa, mikä oma vakaumus on.

Voi hyvin!

Kyllä lestadiolaisuus perustuu suyträmiseen kun tahto ei mene läpi alkaa vihaaminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä lestadiolaisuus perustuu suyträmiseen kun tahto ei mene läpi alkaa vihaaminen

syyttämiseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

syyttämiseen

Ne on itse syntisiä ja kun ne tapaa synnittömän ihmisen ne ei kestä ja alkaa syyllistäminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti kuitenkaan ei. Kiitos kommentista. Joku tottakai sielläkin toimii väärin. Toivottavast huomaa sen ajoissa. Paljon on kuitenkin oikein toimiviakin. Voi hyvin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti kuitenkaan ei. Kiitos kommentista. Joku tottakai sielläkin toimii väärin. Toivottavast huomaa sen ajoissa. Paljon on kuitenkin oikein toimiviakin. Voi hyvin!

On kyllä niin huonot kokemukset lestadiolaisista vapa-ajalta, työelämässä ja naapureina, että tällaisia oikein toimivia odotellessa.

Omahyväisiä, itsekkäitä, rahaa rakastavia itseään muita parempana pitäviä näitä olen tavannut, onko heitä sitten muunlaisiakin olemassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä niin huonot kokemukset lestadiolaisista vapa-ajalta, työelämässä ja naapureina, että tällaisia oikein toimivia odotellessa.

Omahyväisiä, itsekkäitä, rahaa rakastavia itseään muita parempana pitäviä näitä olen tavannut, onko heitä sitten muunlaisiakin olemassa?

Harmi, jos noin olet vain kokenut. Jokainen vastaa tietysti Jumalan edessä vääristä asenteistaan, jos niitä on. Varmasti niitäkin on kaikissa yhteisöissä. Se on selvää. Tuskin täydellistä uskonryhmää on missään. Voi hyvi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ei-lestadiolainen naapuri, joka mulkoilee aina taloamme ja autoamme vihaisen näköisenä eikä tervehdi takaisin. Palkkatyössä on tienattu varat näihin eivätkä talo ja auto ole isoja sen vuoksi, että haluaisi leveillä, vaan kun iso perhe vaatii tilaa. Kateutta

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe