Onko "Tarratoimikunta" ollut aktiivinen?

Anonyymi-ap

Onko tarroja näkynyt?

17

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Herra on ottanut heidät huostaansa

• Anonyymi

Ollaan oltu aktiivisia. Tarrat vaan poistettiin todella nopeasti. Minulla oli vielä 10 tarraa jäljellä ja liimasin ne sitten vasta vaihdettuihin roskiksiin. Ne sai olla seuraavaan tyhjennykseen asti, joten useampi ehti nähdä ne. Seuraavissa suviseuroissa taidankin liimailla kaikki tarrat roskiksiin.

• Anonyymi

Annoin tarroja nuorille jotka niitä pyysivät. Peukuttivat myös minulle ja olivat mielissään kun tietoa jaettiin asioista joista liikkeen sisällä vaietaan kuin niitä ei olisi olemassakaan.

• Anonyymi

Eivät olleet uskovaisia nuoria, mukana on paljon epäuskoisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät olleet uskovaisia nuoria, mukana on paljon epäuskoisia.

miten tuosta voi päätellä että onko uskovaisia vai ei

• Anonyymi

Kiitokset aktiiveille.

• Anonyymi

Kannattaa aina vain olla kohtelias ja asiallinen. Toivottaa siunausta lopuksi. Senkin voi sanoa, että arvostaa kaikkia ihmisiä, mutta ei jaa kaikkia arvoja, joita ihmisillä on. Ei tarvitse ollenkaan olla kiukkuinen tai närkästynyt, jos joku tulee tarjoamaan sellaisia tarroja, joista ei pidä. Voi vain kieltäytyä ottamasta kohteliaasti ja kertoa omasta vakaumuksesta.

Kyllä lestadiolaisetkin voisivat mennä jakamaan vaikka pride-tilaisuuteen "Jeesus rakastaa sinua, Tehkää niin kuin minä sanon"- tarroja kauniilla Jeesus-kuvalla varustettuna. Ei siinä olisi mitään väärää.

Kaikkea hyvää!

• Anonyymi

BVylan tienasi korvamerkit glastonburyssä.

• Anonyymi

Ei ole okei kertoa asiallisesti ehkäisystä ja siitä, että sinä riität. Mutta on ihan okei ladella tarratoimikuntalaisille tappouhkauksia, sylkeä päälle ja tehdä ym. asioita, jotka suviskuplan ja lestadiolaisuudenkin ulkopuolella ovat huonoa käytöstä ja tuomittavia tekoja.
      Niin, no häiriköintiä pyydetään anteeksi, saadaan anteeksi, tekoset lakaistaan maton alle ja ollaan hiljaa. Tosi kristillistä ja problem solved.

• Anonyymi

Rikokset täytyy aina kertoa viranomaisille. Ei auta mitään, jos keskenään annetaan anteeksi, mutta ei kanneta vastuuta lain edessä. Tämä pätee kaikkiin ihmisiin.

Jos on vahva usko ja tietää itse, mitä tekee ja mitä ei koskaan voisi tehdä, silloin ei myöskään tarvitse pelätä tarrojen tarjoajia, vaain voi olla ystävällinen ja kertoa, mikä oma vakaumus on.

Voi hyvin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikokset täytyy aina kertoa viranomaisille. Ei auta mitään, jos keskenään annetaan anteeksi, mutta ei kanneta vastuuta lain edessä. Tämä pätee kaikkiin ihmisiin.

Jos on vahva usko ja tietää itse, mitä tekee ja mitä ei koskaan voisi tehdä, silloin ei myöskään tarvitse pelätä tarrojen tarjoajia, vaain voi olla ystävällinen ja kertoa, mikä oma vakaumus on.

Voi hyvin!

Kyllä lestadiolaisuus perustuu suyträmiseen kun tahto ei mene läpi alkaa vihaaminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä lestadiolaisuus perustuu suyträmiseen kun tahto ei mene läpi alkaa vihaaminen

syyttämiseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

syyttämiseen

Ne on itse syntisiä ja kun ne tapaa synnittömän ihmisen ne ei kestä ja alkaa syyllistäminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti kuitenkaan ei. Kiitos kommentista. Joku tottakai sielläkin toimii väärin. Toivottavast huomaa sen ajoissa. Paljon on kuitenkin oikein toimiviakin. Voi hyvin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti kuitenkaan ei. Kiitos kommentista. Joku tottakai sielläkin toimii väärin. Toivottavast huomaa sen ajoissa. Paljon on kuitenkin oikein toimiviakin. Voi hyvin!

On kyllä niin huonot kokemukset lestadiolaisista vapa-ajalta, työelämässä ja naapureina, että tällaisia oikein toimivia odotellessa.

Omahyväisiä, itsekkäitä, rahaa rakastavia itseään muita parempana pitäviä näitä olen tavannut, onko heitä sitten muunlaisiakin olemassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä niin huonot kokemukset lestadiolaisista vapa-ajalta, työelämässä ja naapureina, että tällaisia oikein toimivia odotellessa.

Omahyväisiä, itsekkäitä, rahaa rakastavia itseään muita parempana pitäviä näitä olen tavannut, onko heitä sitten muunlaisiakin olemassa?

Harmi, jos noin olet vain kokenut. Jokainen vastaa tietysti Jumalan edessä vääristä asenteistaan, jos niitä on. Varmasti niitäkin on kaikissa yhteisöissä. Se on selvää. Tuskin täydellistä uskonryhmää on missään. Voi hyvi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ei-lestadiolainen naapuri, joka mulkoilee aina taloamme ja autoamme vihaisen näköisenä eikä tervehdi takaisin. Palkkatyössä on tienattu varat näihin eivätkä talo ja auto ole isoja sen vuoksi, että haluaisi leveillä, vaan kun iso perhe vaatii tilaa. Kateutta

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla

Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk
      Maailman menoa
      134
      9569
    2. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      114
      7758
    3. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      34
      7604
    4. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      242
      7328
    5. Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös

seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.
      Maailman menoa
      107
      6068
    6. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      86
      5901
    7. Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro

Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j
      Maailman menoa
      49
      5701
    8. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      105
      5591
    9. Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan

Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit
      Maailman menoa
      88
      4758
    10. Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin

Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m
      Maailman menoa
      32
      3309
    Aihe