Kirjakaupassa ja ostin pari pokkaria. Tosi hyvä valikoima. Cocteau Twinsin basistin kirjan ja yksi toinen muistelmateos. Sen on kirjoittanut amerikkalainen terapeutti ja aktivisti. Ehkä kun luen sen, ymmärrän sinua paremmin
Käytiin yhdessä keskustan suuressa
17
190
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä sen kirjan nimi on?
- Anonyymi
Alkaa S:llä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa S:llä
A Memoir
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A Memoir
Pokkaripainos viime vuodelta Simon & Shuster alkuteos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pokkaripainos viime vuodelta Simon & Shuster alkuteos
Mä veikkaan, että ihan jo palstan teemasta päätellen hän ei ole täällä, jos todella tuon tittelin arvoinen.
Mutta eihän meidän kenenkään Hän ole täällä 🤷♀️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä veikkaan, että ihan jo palstan teemasta päätellen hän ei ole täällä, jos todella tuon tittelin arvoinen.
Mutta eihän meidän kenenkään Hän ole täällä 🤷♀️Hiding in plain sight, that’s the whole point
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiding in plain sight, that’s the whole point
Sitä oon joskus miettinyt kuinka moni heistä päätyy psykologeiksi. Kun ovat usein, miten sen nyt sanois, uteliaita mutta kalskeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä oon joskus miettinyt kuinka moni heistä päätyy psykologeiksi. Kun ovat usein, miten sen nyt sanois, uteliaita mutta kalskeita.
Tää oli ainakin päätynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli ainakin päätynyt
Sociopath A Memoir
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sociopath A Memoir
Täytyy lukea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy lukea
Kiinnostavaa
- Anonyymi
Okei. Tää juttu saa aina kyyneleet mun silmiin:
Katsoin joskus Yleltä dokkarin Neil Rogerista, joka on siis Chic yhtyeen kitaristi. Heiltä kuoli basisti ennenaikaisesti, joka ili myöskin Rogersin hyvä ystävä, Bernard Edwards. Rogers sanoi niin kauniisti tuosta Rogerista, kun häneltä kysyttiin hänen poismenosta:
-"Hän on minun basistinsa ja minä olen hänen kitaristinsa. Niin se on." - Anonyymi
Aiheen ohi pakko mainita, että Suomi24 + Cocteau Twins on kyllä aika HÄH
- Anonyymi
Maailmassa on monta ihmettä ja täähän siis nonfiction section.
Toisaalta tänne kaikki katoaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailmassa on monta ihmettä ja täähän siis nonfiction section.
Toisaalta tänne kaikki katoaaNo joo. Luulin vain että täällä kaikki kuuntelee jotai Whitesnakea ja suomi-iskelmää.
Sori, jatkakaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo. Luulin vain että täällä kaikki kuuntelee jotai Whitesnakea ja suomi-iskelmää.
Sori, jatkakaaKuunnellaan paljon muutakin laidasta laitaan :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841719Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721595Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2881363Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701299- 57905
- 48881
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40851Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838