Ajattelin ruveta uudestaan hommiin

Anonyymi-ap

jotenkin niin ihanaa oli muutaman vakkarin kanssa paljaalla nussia. Varattuja oli suurin osa. Myös pienten lasten isiä.

Yksi varakas insinööri oli, perheetön. Istuin kovan kullinsa päälle ja sai laueta sisääni. Tissit pomppi siinä naaman edessä.

Ja ei ole tauteja ollut.

7

1036

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missäpäin olet?

• Anonyymi

Taitaa olla huumorimielinen feikki tai trolli tämä. Ei kukaan oikea nainen kirjoita tuolla tavalla, ei edes kukaan maksullinen nainen.

• Anonyymi

Pidä ainakin se varakas insinööri. N26

• Anonyymi

Mitäs väärää siinä olis ihan samanlainen työ kun mikä tahansa muukin lopulta tarjontaa on jokatapauksessa just niin kauan kun on kysyntääkin ja useimmat asiaakkaat lienee naimisissa olevia tai parisuhteessa riski jäädä vieraissa käynnistä kiinni on pienempi harvemmalle on kuitenkaan sellanen ammatti josta lehtien sivuilla kehuisivat niitäkin löytyy toki mu silti joutuvat olemaan luotettavia jotta ei käy asiakas katoa

• Anonyymi

uskon että olet mies

• Anonyymi

En säännöllisesti, korkeintaan muutamia kertoja kuukaudessa. Tai on siis kiinni miten löydän asiakkaita. 200 euroa /tunti. Yleensä pojat ovat valmiita viisitoista minuutissa ja siitä huolimatta veloitan vähintään kahdesta tunnista sillä aikaa kuluu paljon enemmän muuhunkin kuin vain minun käyttämiseen.

• Anonyymi

Aloittaja on ilmiselvästi mies. Kukaan järkevä/vastuullinen horatsu ei myy paljasta seksiä. Poislukien Joensuun Kaukoputkentien vähän kehityksessä jälkeen jäänyt seksityöläinen.
      Annettakoon se hänelle anteeksi, ei tiedä, mitä tekee mollottaessaan suu auki, että taas sieltä kohta tulee.. Mutta mitä.. Seuraavalle terveiset.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1580
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      104
      793
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe