Minunhan pitää käydä HILLASSAKIN vielä ennen, kuin minä voin sitä UUTTA ELÄMÄÄ ALKAA HOITAMAAN.
Sitten tietenkin pitää mustikat, puolukat ja KAARNIKAT poimia.
En minä poimi, kun sen verran että on edes mallin vuoksi niin voi edes sanoa, että: Minä ihan itse kävin poimimassa, koska vanhassa elämässä me tehtiin paljon ihan itse, mutta tässä uudessa elämässä ei pahemmin tarvi tehdä mitään itse.
Minä sentään kuvittelin, että AINAKIN SINÄ EHKÄ TUON MUISTAT, että VIIMEINEN HILLA REISSU ON SENTÄÄN HYVIN TÄRKEÄ MINULLE.
EI MINUA KIINNOSTA VAIKKA KUKAAN EI POIMI SEN JÄLKEEN HILLOJA, KOSKA MINÄ OLEN POIMINUT HEITÄ ENNEN JA EN MINÄ OLE EDES HEIDÄN KANSSA KULKENUT SAMOILLA JÄNGILLÄ.
Enhän minä muistanut mainita sitä rakas.
4
117
Vastaukset
- Anonyymi
Harmi rakas, koska ET PÄÄSE EDES mukaan vaikka SINULLA ON SENTÄÄN HYVÄT JA PITKÄT HILLASTAJAN JALATKIN.
Äitini oli ihan innoissaan, kun minä kerroin hänelle.
Hän sanoi heti, että: Siinä on kyllä kunnon HILLA-MIES ja hyvät pitkät jalat joilla äkkiä juoksee jängän ympäri.- Anonyymi
Minun kaikki lapset ovat olleet marjassa mukana vaikka eivät ole edes vielä osanneet kävellä.
Ei täällä ole käärmeitä niin he ovat voineet konttailla, ryömiä ja istua.
Päiväunet he ovat nukkuneet siellä ja meillä on iso sammutuspeitto mukana jonka päälle laitettu nukkumaan, koska se pitää kosteutta.
Tuo on myös KUNNIANLOUKKAUS, koska ei SAMMUTUSPEITTOA SAA KULJETTAA MUKANA JOS METSÄÄN LÄHTEE.
SE PITÄÄ JÄTTÄÄ KOTIA JA KÄYDÄ HAKEMASSA JOS SATTUU TARVIMAAN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun kaikki lapset ovat olleet marjassa mukana vaikka eivät ole edes vielä osanneet kävellä.
Ei täällä ole käärmeitä niin he ovat voineet konttailla, ryömiä ja istua.
Päiväunet he ovat nukkuneet siellä ja meillä on iso sammutuspeitto mukana jonka päälle laitettu nukkumaan, koska se pitää kosteutta.
Tuo on myös KUNNIANLOUKKAUS, koska ei SAMMUTUSPEITTOA SAA KULJETTAA MUKANA JOS METSÄÄN LÄHTEE.
SE PITÄÄ JÄTTÄÄ KOTIA JA KÄYDÄ HAKEMASSA JOS SATTUU TARVIMAAN.Sekin on KUNNIANLOUKKAUS LAITTAA METSÄÄN PÄÄLLE TAKKI JOKA NÄKYY.
Minä ostin Suomi 100 vuonna PINKIN TAKIN JOKA NÄKYY.
Tarvin takin jota pystyin käyttämään, kun minä olin työmaalla mutta en ollut enään töissä.
Sehän on vieläkin niin kuin uusi takki.
Heijastin tehosteet on hihoista kuluneet, mutta ei se haittaa.
Ostin sen takin, koska minulla oli PAKKO SAADA PINKKI TAKKI KOSKA MINÄ NÄIN SEN.
Kyse oli myös TYÖTURVALLISUUDESTA, koska minä olin menossa RAKENNUS TYÖMAALLE TÖIHIN.
EI SE MINUN SYY OLE, ETTÄ KAIKKI TYÖT MITÄ MINÄ OLEN TEHNYT JA MIEHENI OVAT KUNNIANLOUKKAUKSIA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on KUNNIANLOUKKAUS LAITTAA METSÄÄN PÄÄLLE TAKKI JOKA NÄKYY.
Minä ostin Suomi 100 vuonna PINKIN TAKIN JOKA NÄKYY.
Tarvin takin jota pystyin käyttämään, kun minä olin työmaalla mutta en ollut enään töissä.
Sehän on vieläkin niin kuin uusi takki.
Heijastin tehosteet on hihoista kuluneet, mutta ei se haittaa.
Ostin sen takin, koska minulla oli PAKKO SAADA PINKKI TAKKI KOSKA MINÄ NÄIN SEN.
Kyse oli myös TYÖTURVALLISUUDESTA, koska minä olin menossa RAKENNUS TYÖMAALLE TÖIHIN.
EI SE MINUN SYY OLE, ETTÄ KAIKKI TYÖT MITÄ MINÄ OLEN TEHNYT JA MIEHENI OVAT KUNNIANLOUKKAUKSIA.MIEHENI ON TIETENKIN SAIRASLOMALLA, KOSKA HÄN ON KOKOAJAN OLLUT MINUSTA KOTONA, KUN ME OLLAAN YHDISTYTTY.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004363
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422016- 621687
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331363Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26923Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696