Mua. Mun elämä on aina ollut kummallista ja tulee aina olemaan. Synnyin tähän. Oon nähnyt kaikki ihmiset taivaan ja maan väliltä, joten muhun on vaikea tehdä vaikutusta ja mua on enää vaikea järkyttää
Ei sun nainen kannata nainen ajatella liikaa
23
438
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä kaipaat?
- Anonyymi
Miks mä haluisin järkyttää sua? 😁
- AnonyymiUUSI
Ehkä oot sellainen joka käyttää sitä ihmisten kontrollointiin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä oot sellainen joka käyttää sitä ihmisten kontrollointiin
enpä ole sellainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
enpä ole sellainen
Joo, pakko olla kun väität näin anonyymilla palstalla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, pakko olla kun väität näin anonyymilla palstalla
En mäkään halua järkyttää, enkä kontrolloida ja nähnyt paljon taivaan ja maan väliltä.
-sivusta
Meinaatko ap, että sun tunteet on turtuneet? Mikään ei tunnu enää miltään? Silloin on hyvä alkaa aistimaan maailmaa uudestaan. Ihmisten pahuus on käsinkosketeltavaa, mutta seassa on myös paljon rakkautta ja hyvyyttä ❤️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En mäkään halua järkyttää, enkä kontrolloida ja nähnyt paljon taivaan ja maan väliltä.
-sivusta
Meinaatko ap, että sun tunteet on turtuneet? Mikään ei tunnu enää miltään? Silloin on hyvä alkaa aistimaan maailmaa uudestaan. Ihmisten pahuus on käsinkosketeltavaa, mutta seassa on myös paljon rakkautta ja hyvyyttä ❤️Kylhän tää aika kyyniseksi tekee
- Anonyymi
Emmä oo jaksanu ajatella hetkeen.
- Anonyymi
Sä teit muhun kyllä vaikutuksen heti ❤️
- Anonyymi
Joo. Mutta mietin aina onko se omaa ansiotani. Ulkopuolisille vaikea selittää. Silloin en osannut ottaa sitä ja se oli painolasti. Nyt se on helpompaa, mutta kaikki on muuttunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Mutta mietin aina onko se omaa ansiotani. Ulkopuolisille vaikea selittää. Silloin en osannut ottaa sitä ja se oli painolasti. Nyt se on helpompaa, mutta kaikki on muuttunut.
Mikä kaikki on muuttunut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kaikki on muuttunut?
Kysy sitä IRL
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysy sitä IRL
Nii, joku uus panopuu siellä omalla paikkakunnalla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nii, joku uus panopuu siellä omalla paikkakunnalla
Oulussa?
- Anonyymi
Minun selän alla on joku OUTO MÖYKKY vaikka minä olen sentään tänään AINAKIN 7 KERTAA SUORISTANUT LAKANAN SEKÄ PETAUSPATJAN.
Minä yritän olla AJATTELEMATTA, että OLET SINÄ!- AnonyymiUUSI
Se on 🫛
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on 🫛
Tuleeko minusta nyt Prinsessa?
- AnonyymiUUSI
Ajattelen sua mutta meidän välille ei voi ikinä tulla muuta.
- AnonyymiUUSI
Ja minähän ajattelen sinua! Ja minä olen jo vaikuttanut sinuun! Kirjoitat ihan höpöjä!
- AnonyymiUUSI
En mä enää jaksakaan ajatella. Mieli särkyi tän miehen takia.
- AnonyymiUUSI
Mulla myös. Esitti alkuun jotain rehtiä, tai ainakin sinnepäin. Mua harmittaa, että meni vuosia hukkaan ja vielä on jonkinlainen traumasidos olemassa, vaikkei ole suhdettakaan. Vedän puoleeni kaikki kamalimmat lierot. Tai en usko että enää. Mulla on kunnon rajat ja olen siitä ihan älyttömän ylpeä. Harmittaa kun katselin vielä sen jälkeen, kun oli ollut jo rumia temppuja ja sanoja. Olisi pitänyt vaan aiemmin uskoa, että kasa paskaa on vaan kasa paskaa.
- AnonyymiUUSI
En halua uittotukkia muutenkaan..
- AnonyymiUUSI
Ehkä se ei taas halua jotain joka painaa Mustangin kaasua kun tulee jotain pientäkin ongelmaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004353
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!421996- 611657
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331353Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26913Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10889Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696